کیش میزبان فستیوال جام جهانی فوتبال

0
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
30 اردیبهشت 1393 00:00
0

محمد محب خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: برای نخستین بار در جزیره کیش از تاریخ 22 خرداد ماه و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، فستیوال جام جهانی فوتبال با شکوه خاصی در این جزیره آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با به اهتزاز در آوردن پرچم 32 تیم حاضر در مسابقات فوتبال جام جهانی برزیل و مراسم آتش بازی بزرگ این فستیوال به طور رسمی آغاز خواهد شد و هواداران تمام تیم‌های حاضر در جام جهانی در کمپ‌های مختلف سازماندهی شده و با بر تن کردن لباس تیم‌های مورد علاقه خود در فضایی مشابه به آنچه در برزیل وجود خواهد داشت، شور و نشاط خاص ایجاد خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: می‌خواهیم به گونه‌ای کار را پیش ببریم که شاهد ایجاد نشاط و روحیه شاد نزد تمام اعضا خانواده‌ها باشیم بدین معنا که برگزاری فستیوال تمام عناصر جامعه را درگیر خود کند و جوانان در کنار خانواده‌هایشان به تفریح بپردازند.

محب خدایی از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات ورزشی در خلال فستیوال جام جهانی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه فروش ویژه محصولات ورزشی را خواهیم داشت و عرضه انواع محصولات ورزشی به مناسب‌ترین قیمت انجام خواهد شد و ضمن این که هر شب به قید قرعه میلیون‌ها تومان جوایز نقدی و غیر نقدی به گردشگران و کیشوندان اهدا خواهد شد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ابراز داشت: برای تمام گردشگران حاضر در فستیوال در 9 رشته ورزشی و تفریحی برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت و برای هر یک از این مسابقات لوگویی خاص طراحی شده است.

به گفته این مسئول؛ مسابقه «آقای گزارشگر» با حضور گزارشگران شناخته شده کشور و مشابه آنچه در ایام نوروز از شبکه سوم سیما پخش شد، و همچنین کلاه قرمزی و عمو پورنگ فوتبالی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها پخش زنده مسابقات جام جهانی را بر روی ویدئو وال‌های بزرگ در نقاط مختلف جزیره خواهیم داشت و ضمن این که بزرگان فوتبال کشور با حضور در جزیره کیش و برنامه‌های مشخص شده، در کنار علاقمندان خود جام جهانی را دنبال خواهند کرد.

این مسئول کیش تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم در راستای پخش زنده تلویزیونی فستیوال انجام شده و روزانه ساعاتی مشخص به این مهم اختصاص دارد و مجریان ورزشی مطرح رسانه ملی به همراه میهمانان و کارشناسان زبده فوتبال برنامه‌های خاص خود را اجرا خواهند کرد.

محب خدایی با اشاره به اجرای برنامه «نه نه فوتبالی» در این فستیوال، اذعان داشت: این برنامه نشات گرفته از اصالت خانواده‌هاست و سعی شده تا نمایی از جایگاه فوتبال نزد خانواده‌ها به نمایش در آید و البته بخش‌های دیگری هم چون مسابقات گل کوچک، واترپلو، فوتبال ساحلی، فوتبال دستی، روپایی، حلقه توپ، پیاده روی با توپ و همچنین برنامه‌ها و بازی‌هایی متنوع کامپیوتری برای تمام شرکت کنندگان در فستیوال در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری فستیوال همه چیز رنگ و بوی فوتبالی خواهد داشت و در تمام رستوران‌های کیش هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی هواداران دو تیم با لباس‌های تیم مورد علاقه خود بازی‌ها را با شور و هیجان به تماشا خواهند نشست.

وی با اشاره به برگزاری کنسرت‌ها با موزون ورزشی در خلال فستیوال جام جهانی، ابراز داشت: خوانندگان مطرحی از کشور با اجرای ترانه‌های خاص فضای ورزشی جذابیت‌های ویژه‌ای برای علاقمندان و دوست داران خود فراهم خواهند آورد.

این مقام ارشد سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: این فستیوال دنیای جوایز لقب دارد چراکه جوایزی از قبیل اتومبیل، تور مسافرتی و گردشگری و جوایز نقدی در محیط شاد برای شرکت کنندگان در آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بازیکنان تیم ملی بعد از پایان مسابقات خود در جام جهانی به جزیره کیش خواهند آمد و در این فستیوال از آنها تقدیر خواهد شد و در همین ایام ستاره‌های سرشناس تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان و برخی تیم‌های دیگر در کیش حضور خواهند یافت.

محب خدایی در پایان گفت: پیش بینی ما این است که بیش از 200 هزار گردشگر در این فستیوال بزرگ حضور یابند ولی این پایان کار ما نخواهد بود چرا که قصد داریم همزمان با نمایشگاه خودرو مسابقه رالی خانوادگی از ارس تا کیش را داشته باشیم و در ادامه نیز جشنواره عروسک‌ها و جشنواره کودک را برگزار خواهیم کرد.



منبع :فارس نیوز

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.