پرواز قشم ایر در مسیر تهران-بانکوک شروع به کار کرد

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
03 اسفند 1393 00:00
0

روز گذشته (یکم اسفندماه 93) هواپیمایی قشم‌ایر فعالیت خود را در مسیر تهران ـ بانکوک و بالعکس آغاز کرد. در در مراسم افتتاحیه این پرواز، جمعی از مقامات سفارت تایلند در تهران، نماینده وزرات گردشگری تایلند در تهران و مدیران ارشد هواپیمایی قشم‌ایر حاضر بودند.

هواپیمایی قشم‌ایر فعالیت‌ خود در مسیر تهران ـ بانکوک و بالعکس را آغاز کرد تا مسافران این مسیر گزینه‌های بیشتری را برای تردد در مسیر تهران بانکوک و بالعکس داشته باشند. مقامات ارشد هواپیمایی قشم ابزار امیدواری کردند با راه‌اندازی این پرواز گردشگران بیشتری هم از تایلند به ایران بیایند.

مسافرانی که عصر روز جمعه با پرواز قشم‌ایر عازم تایلند بودند، در فرودگاه امام خمینی با صحنه جالبی در محل تحویل بار مواجه شدند؛ مقامات مقامات سفارت تایلند در تهران، نماینده وزرات گردشگری تایلند در تهران و مدیران ارشد هواپیمایی قشم‌ایر به استقبال آنها آمده با گل ارکیده که نماد کشور کشور تایلند است، به آنها خوشامدگویی می‌کردند. چراکه آنها مسافران پرواز افتتاحیه قشم‌ایر به مقصد تایلند شده بودند.

پرواز بانکوک قشم‌ایر با هواپیمایی ایرباس 300 ـ 600 از اول اسفندماه در مسیر تهران بانکوک تهران پرواز خود را شروع کرد. این پرواز هر جمعه ساعت 18:30 به وقت ایران رفت و هر شنبه ساعت 22:30 به وقت محلی پرواز برگشت دارد.



منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.