علت عجیب تاخیر در پرواز تهران - گرگان

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
07 تیر 1394 08:50
0

اگر چه تاخیر در پروازها به موضوعی عادی نزد ایرلاین های ایرانی تبدیل شده اما تاخیر پرواز صبح روز پنجشنبه پرواز هواپیمایی ایران در مسیر تهران - گرگان تاکنون سابقه نداشته است.

به نقل از مسافران این پرواز، هواپیمای فوکر 100 هواپیمایی ایران ایر قرار بود ساعت 7 و پنج دقیقه صبح تهران را به قصد گرگان ترک کند اما با تاخیر افزون بر دو ساعته مقارن ساعت 9 و 40 دقیقه انجام شد.

برخی مسافران گفتند اگر چه منابع فرودگاهی دلیل تاخیر را ورود دیرهنگام هواپیما از مسیر قبلی به تهران عنوان کردند اما بعد از آن مشخص شد موضوع چیز دیگری بوده است چرا که خلبان از طریق بلندگوی هواپیما ضمن عذرخواهی از مسافران عنوان کرده که به سبب پارک نامناسب دو هواپیمای دیگر، نتوانسته از آشیانه خارج شود.

در نهایت و پس از پیگیری مسوولان فرودگاه و جابجایی این هواپیماها، خلبان فوکر 100 ایران ایر موفق به خروج از آشیانه تهران و پذیرش مسافران به مقصد گرگان می شود.

مسافران این پرواز همچنین گفتند: ایران ایر به عنوان قدیمی ترین شرکت هواپیمایی کشور و یکی از شرکت های معتبر جهانی الگویی از نظم و انضباط برای سایر شرکت ها به شمار می رود و نباید به دلیل پارک نامناسب هواپیماها، مسافران معطل و سرگردان شوند.
پیش از این بارها نقص فنی و موارد مختلف باعث تاخیر در پرواز هواپیماها در فرودگاه های مختلف کشور شده است اما به نظر می رسد تاخیر امروز هواپیمای فوکر 100 در مسیر تهران - گرگان از نوع جدیدی باشد.
تماس چندین باره خبرنگار ایرنا با دفتر مسوول شرکت هواپیمایی ایران ایر در گرگان به دلیل حضور نداشتن وی بی نتیجه ماند؛ همچنین موبایل مسوول دفتر این شرکت هواپیمایی در گرگان خاموش بود.
فرودگاه گرگان در مسیرهای داخلی به شهرهای مشهد، تهران و زاهدان پروازهای روزانه و هفتگی دارد.



منبع: ایرنا

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.