حضور گروه هتلداری فرانسوی در ایران

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
25 شهریور 1394 10:20
0

گروه فرانسوی آکورهتلز (Accor Hotels ) نخستین گروه هتلداری بین المللی است که پس از توافق هسته ای اقدام به تجهیز دو واحد هتل در ایران می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه فرانسوی آکورهتلز درنظر دارد در مجاورت فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تهران، یک واحد هتل در رده بندی اقتصادی ( economy ) از هتلهای زنجیره ای ایبیس/ ibis و یک واحد هتل نووتل / Novotel در رده بندی متوسط (middle class ) را تجهیز کند.

آکورهتلز ششمین گروه هتلداری بزرگ در دنیاست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، قراردادهای تجهیز این هتل ها قرار است امروز (سه شنبه) بین 'سباستین بازین' مدیر عامل گروه آکورهتلز و 'آریا زیگورات' نماینده شرکت ایرانی مالک ساختمان هتل ها امضا شود.

بازین در بیانیه ای اعلام کرد: 'ظرفیت بسیار خوبی برای گسترش نشان تجاری(برند) ما در ایران 80 میلیونی و اقتصاد رو به رشد آن وجود دارد.'

این هتلها روز 15 اکتبر 2015 ( 23 مهر 1394) با مجموع 500 اتاق گشایش خواهد یافت. اتاق ملاقات، سالن بدنسازی و استخر شنا از جمله امکانات این دو هتل است.



منبع: ایرنا

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.