10 نفر، کشته در بارندگی دیروز کشور

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
28 شهریور 1394 10:48
0

آمار کشته شدگان سیل در شهرستان پاکدشت به گفته معاون سیاسی فرماندار شهرستان در حالی به ۶ نفر رسید که با تلاش مأموران امدادی بیش از ۱۰ نفر افراد گرفتار در سیل نجات پیدا کردند.

بارش شدید باران شامگاه جمعه موجب جاری شدن سیل در برخی مناطق شرق استان تهران شد.

کانون حوادث ناشی از بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان پاکدشت بود که برخی مناطق نظیر روستای توچال و شهرک انقلاب خسارات زیادی را به خود دید.

هادی تمهیدی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پاکدشت اظهار داشت: تلاش نیروهای امدادی برای کمک رسانی به مردم و خودروهای گرفتار در آب در بامداد روز شنبه نیز ادامه پیدا کرد به طوری که ۱۰ نفر از مرگ نجات پیدا کردند.

وی افزود: بر اثر سیل شدید در شهرستان پاکدشت، آب وارد منازل تعدادی از مردم شد که نیروهای امدادی در این زمینه نیز وارد عمل شده و خدمت رسانی کردند.

به گفته تمهیدی آخرین آمار کشته شدگان در این شهرستان به شش نفر افزایش یافته است و تلاش های امدادی همچنان ادامه دارد .

پیدا شدن 4 جنازه در هرمزگان

همچنین فرماندار بندر خمیر استان هرمزگان گفت: اجساد چهار نفر از هموطنان که در جریان بارندگی و طغیان رودخانه فینی در آبنمای روستای رودبار رویدرازتوابع این شهرستان غرق شده بودند، پیدا شد.

علیرضا نصری جمعه شب درگفت وگوبا ایرنا افزود : پنج نفراز اعضای یک خانواده بامداد جمعه پس ازپایان مراسم عروسی به بستر رودخانه رفته بودند که در تاریکی شب با سیلاب مواجه وغافلگیر شدند و سرعت آب رودخانه مهلت به آنان نداد وچهارنفر ازآنان را غرق کرد.

وی خاطر نشان کرد : این چهار نفر بنام های نسرین رودباری 42ساله، پارسا رودباری سه ساله، نفیسه فروزنده 22ساله وفرنوش رودباری شش ساله در این رودخانه غرق شدند.

وی ادامه داد : همچنین نفر پنجم این خانواده یک نوجوان 12ساله بنام یوسف کمگو بوده که با وجود گرفتار شدن درآب جان خود را نجات داده و سالم است.

وی یادآور شد: بلافاصله پس ازاطلاع از این موضوع با هدایت فرمانداری وهمکاری نیروی انتظامی، هلال احمر واورژانس اقدام به جستجو افراد کردند که اجساد سه نفر ازاین افراد همان شب پیدا و جسد یک نفر دیگر امروز جمعه پیدا وتحویل پزشکی قانونی شد.

شهرستان بندر خمیر در 70 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.



منبع: خبرگزاری مهر و عصر ایران

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.