لغو هزار پرواز به خاطر اعتصاب خدمه بزرگترین هواپیمایی اروپایی

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
19 آبان 1394 11:30
0

هواپیمایی «لوفت‌هانزا» به علت اعتصاب خدمه اش حدود هزار پروازش را لغو کرد. گفته می شود در مجموع حدود 110 هزار مسافر بلاتکلیف شده اند.

لوفت‌هانزا، بزرگترین هواپیمایی آلمان و اروپا امروز تعداد زیادی از پروازهایش را لغو کرد. خدمه این هواپیما به علت کاهش حقوقشان اعتصاب کرده اند و اعلام کرده اند که به این کار ادامه خواهند داد.

اتحادیه خدمه پرواز اعلام کردند که اعتصاب امروز به هدف تعلیق به پروازهای فرودگاه های فرانکفورت، دوسلدورف و مونیخ بوده است.
لوفت‌هانزا گفته که 3 هزار پرواز در این سه شهر، 929 پرواز را لغو خواهد کرد، یعنی پرواز 129 هزار مسافر لغو می شود. اما 70 درصد از خدمات عادی لوفت‌هانزا ادامه می یابند.

این هواپیمایی همچنین گفته با نمایندگان اعتصاب کننده ها مذاکره می کند. آن ها در بیانیه ای این اعتصاب را در تاریخ لوفت‌هانزا بی سابقه خوانده اند.

این اعتصاب در روز شنبه منجر به لغو 520 پرواز با 58 هزار مسافر شد. این اعتصاب روی همه پروازهای داخلی و خارجی لوفت‌هانزا تاثیر گذاشته است.


منبع: خبرآنلاین

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.