مهمانداری که اشک مسافر را درآورد + تصاویر

4
از 2 رای
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
23 آذر 1394 11:00
0

مسافران "هاینان ایرلاین"-چین- در مسیر پروازی "ژنگژو" به "هاینان" شاهد رفتار یک مهماندار در طول این پرواز بودند که اشک یک مسافر را در آورد. ‏


به گزارش توریسم آنلاین،"نیو" مسافر 71 ساله این پرواز بود که به دلیل سکته ،دچار معلولیت شده و در انجام بسیاری از کارهایش ناتوان است. ‏


"فن زسونگ" مهماندار پرواز هنگامی که متوجه شد مسافر 71 ساله قادر به خوردن غذا نیست و نمی تواند حتی قاشقش را برای غذا خوردن در دست بگیرد ،با مهربانی تمامی روی دو زانو نشسته و به او غذا داد. ‏ ‏


مهربانی این مهماندار باعث شد تا نیو-استاد بازنشسته دانشکده پزشکی- احساساتی شده و اشک هایش سرازیر شود اما زسونگ صبورانه او را آرام کرده و به کارش ادامه داد.


این مهماندار جوان از سال 2004 کارش را آغاز کرد و به خاطر رفتارهای خوبش بارها مورد تقدیر قرار گرفت.


او نشان داد که کارش تنها مجموعه ای از آموزش ها و تمرینات ثابت نیست و شرط اصلی این کار (و یا حتی هر کاری) داشتن قلبی رئوف است.


تصاویری را مشاهده می کنید که توسط دیگر مسافران این پرواز به ثبت رسیده است.

مهمانداری که اشک مسافر را درآورد

مهمانداری که اشک مسافر را درآورد

مهمانداری که اشک مسافر را درآورد

مهمانداری که اشک مسافر را درآورد



منبع : توریسم آنلاین


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.