ماساژ تایلندی از نمایشگاه هتلداری و گردشگری حذف شد

0
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
20 بهمن 1390 00:00
0
خبرگزاری مهر نوشت: خدمات غرفه ماساژ تایلندی که از روز افتتاح نمایشگاه هتلداری و گردشگری خدمات رایگان ماساژ به خانم ها و آقایان ارائه می کرد از همان روز اول نمایشگاه حذف شد.

ماساژ درمانی یکی از خدمات هتل های کشور تایلند برای جذب توریست درمانی است که ارائه و معرفی این خدمات توسط نخستین مرکز رسمی اسپا و ماساژ در ایران با کادر متخصص تایلندی در پنجمین نمایشگاه هتلداری و گردشگری ایران انجام می شد.

در روزهای آغاز این نمایشگاه مسئولان غرفه ماساژ درمانی تایلند به مدت 10 دقیقه ماساژ رایگان را جزو خدمات خود به مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه ارائه می کردند اما در همان روز نخست حراست نمایشگاه از ماساژ بانوان و در روز دوم نمایشگاه نیز از ماساژ رایگان آقایان جلوگیری کرد . علت این موضوع تجمع بیش از حد متقاضیان و بازدیدکنندگان اعلام شده است.

پنجمین نمایشگاه گردشگری و هتلداری با عنوان دور دنیا در چهار روز از روز هجدهم بهمن برگزار و به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ادامه دارد.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.