۱۳۱ کشته در سقوط هواپیمای پاکستانی

4
از 1 رای
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
01 اردیبهشت 1391 00:00
0
به گزارش خبرآنلاین و به نقل از واحد مرکزی خبر هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 پاکستان با 131سرنشین در نزدیکی فرودگاه اسلام آباد سقوط کرد. این هواپیما 122 مسافر و 9 خدمه داشت که بر اساس گزارشهای اولیه هیچ کسی از سقوط نجات نیافته است. ماموران امدادی که به سرعت خود را به محل حادثه رساندند در مقابل تاریکی هوا برای عملیات امداد و نجات کار دشواری را پیش رو دارند. محل سقوط در نزدیکی یک منطقه مسکونی است.

یک شاهد عینی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در اطراف اسلام‌آباد در گفتگو با فارس از آتش گرفتن هواپیما پیش از سقوط و تخریب 40 واحد مسکونی خبر داد.

شاهد عینی اظهار داشت که هواپیما قبل از سقوط آتش گرفته و سپس بر روی مجتمع مسکونی سقوط کرد. رحمان ملک وزیر کشور پاکستان ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدیده در اسلام آباد گفته است که احتمال دارد بدی آب و هوا و شرایط جوی نامناسب علت این سانحه باشد زیرا ساعاتی پیش از این حادثه، بارش های شدید در شهر اسلام آباد گزارش شده است. نیروهای امنیتی این کشور از جمله ارتش، نیروی هوائی، پلیس و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور دارند.

شرکت هوایی بهوجا یک سال است که فعالیت خود را در شبکه هوایی پاکستان به عنوان یک شرکت خصوصی آغاز کرده است. مدیریت هواپیمائی فهرست همه مسافران را ارائه کرده است.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.