10 نمونه از عجیب‌ترین هتل‌ها در روسیه

4.8
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
عجیب‌ترین هتل‌ها که در وسیع‌ترین کشور دنیا قرار دارند! +تصاویر
31 فروردین 1398 10:00
0

هتلداران خلاق در روسیه دست از ارائه چیزهای معمولی به گردشگران کشیده‌اند. پس اگر از هتل هیلتون و ایبیسس خسته شده‌اید، به بررسی این هتل‌های شاهکار کمتر شناخته‌شده بپردازید. در ادامه، شما را با این هتل ها آشنا می‌کنیم، پس همراهمان باشید.

  1. هتل کپسولی لیپراس در کوه البراس

اگر بدنبال آسایش در ارتفاع 3912 متری از سطح دریا هستید، اینجا همان جایی است که مد نظر شماست. کسانی که فضانوردی را دوست دارند، قطعاً این هتل را دوست خواهند داشت. درست است، باید از قبل آن را رزرو کنید. هتل در شیب جنوبی کوه البراس که بلندترین کوه روسیه است قرار دارد. می‌توان با سه ساعت رانندگی از فرودگاه مینرالنی ودی به ترسکول رسید که نزدیک‌ترین شهر به این هتل است. انتقال از تلسکی به داخل کپسول توسط چیزی شبیه به گربه برفی انجام می‌شود.

هتل کپسولی لیپراس در کوه البراس

این هتل که دارای ظرفیت 12 نفره است، به مسافران امکان استقرار در دو کپسول با تخت‌های یک‌نفره، سه وعده‌غذا و لذت بردن از مناظر دل‌فریب طبیعت را می‌دهد. امتیاز این هتل در سایت booking.com نًه می‌باشد.

 

2. هتل استادیوم در کازان

گذراندن یک‌شب در استادیوم آرزوی هر طرفدار فوتبالی است. حالا این رؤیا در روسیه تحقق پیداکرده است. 12 اتاقک مخصوص در استادیوم کازان مانند اتاق‌های هتل چیده شده که ظرفیت هریک 2-4 نفر است.

درست است، اتاق‌ها در روز مسابقه به اتاقک‌های تماشای بازی تبدیل می‌شوند که حدود 80000 روبل قیمتشان است.

هتل استادیوم در کازان

 

  1. هتل "خانه‌ای بروی انبارها" در روستو ولیکی

آیا تا به‌ حال در کاخ کرملین خوابیده‌اید؟ این اتاق‌های حجره‌ای به سبک روسی در ساختمانی با قدمت قرن هفدهم و درست کنار موزه رستو کرملین قرار دارند. طبقه اول از سنگ است و طبقه دوم چوب. در قدیم این اعتقاد وجود داشته که زندگی در یک‌ خانه چوبی بسیار سالم‌تر است. ساکنان روستو در قرن هجدهم در طبقه دوم زندگی می‌کردند، درحالی‌که در زمان شوروی ساختمان‌ها تبدیل به یک مرکز گردشگری شدند.

هتل

ضمناً این هتل در لیست رمانتیک‌ترین هتل‌های تریپادویزور در روسیه قرار دارد. تعداد اتاق‌ها محدود بوده و تقاضا بالاست، بنابراین رزرو اتاق در اولویت قرار دارد.

 

  1. خانه ییلاقی بولوتو در منطقه تولا

همیشه دوست داشتید بدانید که یک‌خانه ییلاقی روسی چگونه است؟ این هتل که در نزدیکی منطقه دنیای قدیم دوورسانینو واقع‌شده، برای شماست. شعار خانه ییلاقی بولوتو این است: غاز وحشی، آسایش، فرهنگ. این هتل دارای آب‌وهوای تمیز، غذاهای خوش‌طعم بروی یک میز همگانی و زندگی آرام به‌ دور از شلوغی‌های شهر است.

خانه ییلاقی بولوتو در منطقه تولا

هم می‌توانید در اتاقی در یک‌خانه ییلاقی بزرگ در بولوتو و یا در اتاق‌های جداگانه‌ی میهمان که به سبک اسکاندیناوی می‌باشند، اقامت داشته باشید.

 

5. هتل پارک برندیوکا در کوستروما

با گذراندن یک‌شب در یک اتاق- برج واقعی، به داخل پوست شخصیت افسانه‌ای روسی قدم بگذارید. میهمانان واقعاً از بوی چوب داخل اتاق لذت می‌برند. امکانات دیگر هتل این است که شهر کوستروما و جاذبه‌های آن تنها چند دقیقه با آنجا فاصله دارد.

هتل پارک برندیوکا در کوستروما

در نزدیکی این هتل موزه چوبی برندی (تزار اسطوره‌ای در داستان‌های خیالی) قرار دارد که در بر دارنده داستان‌های مربوط به سنت‌های قدیمی روسیه و آداب‌ورسوم و همچنین ساکنان افسانه‌ای جنگل‌های دور و اطراف است.

 

  1. وُلگا- وُلگا در منطقه ایوانو

با خوردن یک فنجان چای و دیدن مناظر ولگا، به صبح سلام کنید و به کشتی‌هایی که در آب حرکت می‌کنند خیره شوید. پلیوس که محل قرارگیری هتل است، یکی از خوش منظره‌ترین شهرهای کوچک در ولگاست. این شهر میزبان فستیوال فیلم آندری تارکوفسکی است، زیرا کارگردان در سواحل ولگا متولدشده که با این هتل فاصله چندانی ندارد.

وُلگا- وُلگا در منطقه ایوانو

این هتل که یکی دیگر از هتل‌های قرارگرفته در لیست ماست، با داشتن سبک سنتی روسی در میان 25 هتل کوچک روسیه در تریپلدویزور قرار دارد.

 

  1. هتل "سنگر پاولِ امپراتور" در پاولوسک (سن‌پترزبورگ)

امپراتور پاول اول به خاطر عدم ثبات ذهنی و تجهیزات شکنجه شهرت داشت. او دستور ساخت قلعه سنت میشل را در مرکز سن‌پترزبورگ داد و اطرافش را با خندق پر کرد. امروزه این مکان به یک موزه تبدیل‌شده است. یکی دیگر از سنگرهای پاول که بین سال‌های 1795-97 ساخته شد، حالا تبدیل به هتلی با 22 اتاق شده است. همگی این اتاق‌ها به سبک یک قلعه تزیین‌شده‌اند.

هتل

قیمت اتاق در این هتل و در حالت‌های خصوصی به 480000 روبل می‌رسد.

 

  1. هتل بوتیک کتابخانه در وولوگدا

عاشقان کتاب می‌توانند خود را در یک کتاب بزرگ غرق کنند. اتاق‌های هتل به‌وسیله 10 کار بسیار شناخته‌شده تزیین‌شده است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: شرلوک هلمز، یوگنی آنگین و هزارویک‌شب.

ساختمان به‌خودی‌خود یک عمارت چوبی قدیمی با یک کافه، مغازه کتاب و حمام/ سونا بوده است.

هتل بوتیک کتابخانه در وولوگدا

 

  1. هتل ناخدا در کالینینگارد

هتل ناخدا به سبک آلمانی، فاصله چندانی با جزیره کانت و کلیسای کونیجسبرگ ندارد و در دهکده ماهیگیری واقع‌ شده است. داخل هتل شبیه به یک‌ خانه‌ی قدیمی است، سالن‌های آن با مبل‌ها، مجسمه‌ها و نقاشی‌های آنتیک مزین شده است. در اطراف هتل رستوران‌های زیادی وجود دارد که غذای اصلی آن‌ها ماهی است.

هتل ناخدا در کالینینگارد

 

10. هتل سوویتسکی در مسکو

هتلی به سبک استالین را مجسم کرده و حس شخصیت‌های مهم حزب کمونیسم را داشته باشید. می‌توانید با پرداخت شبی 21000 روبل، در اتاق لوکس 301 مستقر شوید که پسر استالین یعنی واسیلی علاقه به گذران اوقات در آن داشت.

هتل سوویتسکی در مسکو

بهترین مکان برای صرف شام قطعاً رستوران یار (Yar) می‌باشد که در همان ساختمان واقع‌شده، جایی که ساوا موروزو، فئودور چالی یاپین، آنتوان چخوف و ماکزیم کورگی اغلب برای صرف غذا می‌آمدند. همچنین رمان مشهوری نیز وجود دارد که به این رستوران اختصاص داده‌شده است: هی راننده، مرا به یار ببر.

 

منبع: rbth.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.