بهترین هتل های ایتالیا؛ معرفی ۱۴ هتل خوب

5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین هتل ایتالیا کجاست؟
01 مرداد 1402 08:00
0

حتماً نباید در شرف سفر به ایتالیا باشید تا بخواهید درباره بهترین هتل های ایتالیا بدانید. گاه هتل های این کشور به حدی ظاهر رویایی و سلطنتی به خود می‌گیرند که هر سفر دوستی با دیدن عکس‌هایشان می‌خواهد اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها کسب کند. طبق بعضی از آمار، تا سال پیش (2022) در ایتالیا بیش از 32400 هتل بزرگ‌وکوچک ساخته شده بود؛ با توجه به اینکه گاه سالانه بیش از 60 میلیون گردشگر به ایتالیا می‌روند، تعجبی نیست که این همه هتل در این کشور ساخته شود. حالا سوال اینجاست که بین همه این هتل‌ها، کدام یک را می‌توانیم جزو بهترین هتل های ایتالیا بدانیم و اگر گذرمان به این کشور دیدنی افتاد، شانسمان را برای اقامت در کدام یک از این هتل‌ها امتحان کنیم.

بهترین هتل های ایتالیا کدامند؟

به طور کلی، هتل های بلموند گرند تیمئو، روکو فورته ویلا، گرند ریمینی، ریتو آمالفی کوست، استابیا سورنتو کوست و اکسلسیور پالاس بهترین هتل های ایتالیا هستند که کمتر کسی در این کشور از نامشان بی‌خبر است. اما فهرست هتل های خوب ایتالیا به همینجا ختم نمی‌شود و هتل‌های کوچک‌وبزرگ بسیاری در نقاط مختلف کشور چکمه‌ای وجود دارد که به دلیل کیفیت خدماتشان، شهرت و محبوبیت خاصی به دست آورده‌اند. حتی ممکن است بعضی از این هتل‌ها شهرت چندانی نداشته باشند؛ اما ویژگی‌هایشان باعث شده باشد که عده‌ای از مهمانان، این مراکز اقامتی را به عنوان پاتوق خود انتخاب کنند و هر سال از نقاط مختلف اروپا یا سایر کشورها به آن بیایند. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند قرار است 14 تا از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های ایتالیا که می‌توانند برای ما ایرانی‌ها جذاب باشند، را معرفی می‌کنیم.

1. هتل بلموند گرند تیمئو (Belmond Grand Hotel Timeo)

هتل بلموند گرند تیمئو یک هتل 5 ستاره معروف در شهر مسینای ایتالیا است که با ساحل فقط چند قدم فاصله دارد. طراحان ساختمان این هتل، تبحر خاصی در ترکیب معماری قرن بیستم و معماری مدرن از خود نشان داده‌اند و در تمام اتاق‌های این هتل، مرغوب‌ترین مصالح، وسایل و دکوراسیون به چشم می‌خورد. هتل بلموند گرند تیمئو در مجموع 64 اتاق دارد که بیشترشان تراس و بالکن دارند. منظره اکثر اتاق‌های این هتل لوکس به دریای مدیترانه و ارتفاعات سرسبز ایتالیا مشرف است. از امکانات لوکس این هتل، می‌توانیم به یک استخر سرپوشیده، رستوران، پارکینگ، خدمات 24 ساعته و سالن مراسم اشاره کنیم. هر سال مراسم‌ عروسی و گردهم‌آیی‌های مختلفی در هتل بلموند گرند تیمئو برگزار می‌شود و به همین دلیل، این مرکز اقامتی شهرت بسیاری کسب کرده است و در ردیف بهترین هتل های ایتالیا درجنوب این کشور قرار می‌گیرد.

  • امتیاز هتل بلموند گرند تیمئو در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل بلموند گرند تیمئو در بوکینگ: 9.6 از 10
  • امتیاز هتل بلموند گرند تیمئو در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • آدرس هتل بلموند گرند تیمئو: شهر مسینا، خیابان ویا تیترو گریکو

موقعیت هتل بلموند گرند تیمئو در نقشه

گرند بلموند.jpg
منظره هتل بلموند گرند ایتالیا
بلموند گرند اتاق.jpg
یکی از اتاق‌های هتل بلموند گرند ایتالیا

2. هتل روکو فورته ویلا (Rocco Forte Villa Igiea)

هتل روکو فورته ویلا بیش از هر چیز دیگری، به خانه‌های اعیانی ایتالیا در قرن نوزدهم شهرت دارد. وسایل تزیینی اتاق‌های این هتل، همگی کلاسیک و فاخر هستند و فضای لوکسی را به محل اقامت شما می‌بخشند. روکو فورته ویلا، در حقیقت یکی از قدیمی‌ترین گزینه‌ها در بین بهترین هتل های ایتالیا است که سابقه درخشانی در ارائه خدمات داشته است. هتل روکو فورته حدود 2 کیلومتر از بندر پالرمو فاصله دارد و  چشم‌اندازی وصف‌نشدنی از دریای بلورین مدیترانه و کوه تماشایی پلگرینو در اختیارتان قرار می‌دهد. مناظر این هتل به قدری دلنشین هستند که می‌توانید ساعت‌ها مشغول عکاسی و تماشای آن‌ها شوید. این هتل یک رستوران، یک استخر روباز و امکانات باربیکیو هم دارد.

  • امتیاز هتل روکو فورته ویلا در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل روکو فورته ویلا در بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز هتل روکو فورته ویلا در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • آدرس هتل روکو فورته: پالرمو

موقعیت هتل روکو فورته در نقشه

کورو 2.jpg
رستوران هتل روکو فورته
روکو.jpg
هتل روکو فورته ویلا
روکو 3.jpg
دکوراسیون هتل روکو فورته ویلا

3. گرند هتل ریمینی (Grand Hotel Rimini)

گرند هتل، بهترین هتل ایتالیا در شهر ریمینی است که بیش از یک قرن سابقه مهمان‌پذیری دارد. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و اتفاقاً یک ساحل اختصاصی هم جزو محیط آن محسوب می‌شود که از یک رستوران برخوردار است. با این حال، اگر علاقه‌ای به آب‌تنی در دریا نداشته باشید هم، می‌توانید در استخرهای سرپوشیده و روباز این مجموعه تنی به آب بزنید. شاید اگر موقعیت این هتل را روی نقشه ببینید، رفت‌وآمد به آن کمی سخت به نظر برسد، اما اصلاً اینطور نیست و ایستگاه قطار با گرند هتل ریمینی، حدود 10 دقیقه فاصله دارد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به رستوران و ساحل گرند هتل ریمینی ممنوع است؛ ضمن اینکه برای ورود به ساحل اختصاصی این هتل باید هزینه‌های اضافی بپردازید؛ اما اگر علاقه‌ای به ساحل گرند هتل ریمینی نداشتید، کافیست 150 متر آنطرف‌تر بروید تا به یک ساحل عمومی برسید.

  • امتیاز گرند هتل ریمینی در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز گرند هتل ریمینی در بوکینگ: 8.4 از 10
  • امتیاز گرند هتل ریمینی در تریپ ادوایزر: 4.7 از 5
  • آدرس گرند هتل ریمینی: سواحل مرکزی شهر ریمینی

موقعیت گرند هتل ریمینی در نقشه

گرند هتل ریمینی.jpg
گرند هتل ریمینی
ریمینی.jpg
سالن انتظار گرند هتل ریمینی
ریمینی 3.jpg
یکی از اتاق‌های گرند هتل ریمینی

4. هتل ریتو آمالفی کوست (Hotel Raito Amalfi Coast)

هتل ریتو آمالفی کوست، بر فراز یک تپه سرسبز و مشرف به دریا بنا شده است و به شما این امکان را می‌دهد که دریا را از ارتفاع 80 متری تماشا کنید. موقعیت فعلی این هتل قدمت بالایی دارد به طوری که در قرن سیزدهم میلادی، یک عبادتگاه بزرگ در آن قرار داشته است، اما افتتاح خود هتل به سال 1953 میلادی باز می‌گردد. امکانات لاکچری در این هتل 5 ستاره به معنای واقعی خود می‌رسند؛ رستوران ریتو آمالفی، بهترین طعم غذای مدیترانه‌ای و ایتالیایی را تقدیمتان می‌کند. در استخر روباز این هتل می‌توانید هم‌زمان با آبتنی نمایی 360 درجه به دریا و جنگل و کوه داشته باشید.

  • امتیاز هتل ریتو آمالفی کوست در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل ریتو آمالفی کوست در بوکینگ: 8.1 از 10
  • امتیاز هتل ریتو آمالفی کوست در تریپ ادوایزر: 4 از 5

موقعیت هتل ریتو آمالفی کوست در نقشه

ریتو آمالفی.jpg
هتل ریتو آمالفی کوست
ریتو آمالفی 3.jpg
رستوران هتل ریتو آمالفی کوست
ریتو آمالفی 2.jpg
نمای پنجره‌های هتل ریتو آمالفی کوست

5. هتل استابیا سورنتو کوست (Towers Hotel Stabiae Sorrento Coast)

اگر می‌خواهید همزمان با بازدید از شهر باستانی پمپی، در یکی از بهترین هتل های ایتالیا هم اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم نام هتل استابیا سورنتو کوست را فراموش نکنید. این هتل یکی از معدود هتل‌های 4 ستاره ایتالیا است که به دلیل جذابیت‌هایش می‌توانیم در لیست بهترین هتل های ایتالیا قرار دهیم. این هتل هم استخر سرپوشیده و هم استخر روباز دارد که در کنارشان یک اسپا و سالن ماساژ هم می‌بینید. از خدمات خاص این هتل، می‌توانیم به مراسم آتش‌بازی شبانه آن اشاره کنیم که در صورت سفارش آن می‌توانید لحظات هیجان‌انگیز و خوشی را تجربه کنید. با چند قدم پیاده‌روی از استابیا سورنتو به دریا و سواحل صخره‌ای دسترسی خواهید داشت.

  • امتیاز هتل استابیا سورنتو کوست در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل استابیا سورنتو کوست در بوکینگ: 8.4 از 10
  • امتیاز هتل استابیا سورنتو کوست در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • آدرس هتل استابیا سورنتو کوست: جنوب پمپی، خیابان ویا سورنتینا

موقعیت هتل استابیا سورنتو کوست در نقشه

استابیا 1.jpg
ساختمان هتل استابیا سورنتو کوست
استابیا 2.jpg
استخر هتل استابیا سورنتو کوست
استابیا3.jpg
امکانات اتاق‌های هتل استابیا سورنتو کوست

6. هتل اکسلسیور پالاس (Excelsior Palace Hotel)

هتل اکسلسیور پالاس یک هتل 5 ستاره لوکس در راپالو است که دو رستوران، بوفه صبحانه، ساحل خصوصی، سالن ورزشی، مرکز مراقبت از سلامت و دو سالن ماساژ دارد؛ اما از بین تمام این‌ها، مهمانان بیشتر به سراغ استخر روباز این هتل می‌روند؛ چراکه چشم‌انداز ابدی این استخر تصویری تماشایی از دریا را به تصویر می‌کشد؛ اما برای تماشای طبیعت ایتالیا در این هتل، حتماً لازم نیست از اتاقتان خارج شوید؛ زیرا بالکن بیشتر اتاق‌های این هتل رو به مناظر دلباز دریا و کوه است.

  • امتیاز هتل اکسلسیور پالاس در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل اکسلسیور پالاس در بوکینگ: 9.4 از 10
  • امتیاز هتر اکسلسیور پالاس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل اکسلسیور پالاس: جنوب راپالو، خیابان ویا اس میشل

موقعیت هتل اکسلسیور پالاس

هتل اکسلسیور.jpg
هتل اکسلسیور پالاس
اکسلسیور 3.jpg
رستوران هتل اکسلسیور پالاس
هتل اکسلسیور2.jpg
استخر هتل اکسلسیور پالاس

7. هتل رم کاوالیری، ا وادورف آستوریا (Rome Cavalieri, A Waldorf Astoria Hotel)

وقتش رسیده است که یکی از بهترین هتل های ایتالیا در رم را معرفی کنیم. هتل رم کاوالیری، چند خیابان بالاتر از واتیکان سیتی است. بعضی از امکانات هتل رم کاوالیری از نظر تعداد و کیفیت خدمات، در هیچ کدام از مراکز اقامتی که در این لیست معرفی کردیم، تکرار نمی‌شود؛ مثلاً این هتل به جز 2 رستورانی که دارد، شامل 4 سالن سرو نوشیدنی هم می‌شود و علاوه بر آن از دو زمین تنیس هم برخوردار است.

در این هتل 3 استخر بزرگ روباز و یک استخر سرپوشیده هم دیده می‌شود که در کنارشان سونا و اسپا و سالن ماساژ قرار دارد. اگر قرار است سفر خانوادگی به ایتالیا داشته باشید، باید اشاره کنیم که می‌توانید کودکانتان را در کلوپ کودکان هتل رم کاوالیری سرگرم کنید، بدون اینکه نیاز باشد یک یورو هزینه بابت آن بپردازید. با در نظر گرفتن تمام این ویژگی‌ها می‌توان استنباط کرد که هتل رم کاوالیری یکی از بهترین هتل های تور رم است.

  • امتیاز هتل رم کاوالیری، ا وادورف آستوریا در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل هتل رم کاوالیری، ا وادورف آستوریا در بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل هتل رم کاوالیری، ا وادورف آستوریا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل رم کاوالیری، ا وادورف آستوریا: خیابان ویا آلبرتو کادلولو

موقعیت هتل رم کاوالیری، ا وادورف آستوریا در نقشه

رم کاوالیری.jpg
هتل رم کاوالیری، یکی از بهترین هتل های ایتالیا در رم
رم کاوالیری 3.jpg
سالن انتظار هتل رم کاوالیری
رم کاوالیری2.jpg
نمای اتاق‌های هتل رم کاوالیری به چشم‌اندازهای شهر رم

8. هتل آنانتارا پالازو نایادی رم (Anantara Palazzo Naiadi Rome Hotel)

آنانترا پالازو نایادی هم یکی از بهترین هتل های ایتالیا در رم است که فاصله کمی با با کولوسئوم دارد. در حقیقت، با اقامت در این هتل می‌توانید بدون نگرانی بابت رفت‌وآمد و با یک پیاده‌روی چند دقیقه‌ای به چندتا از بهترین جاهای دیدنی ایتالیا دسترسی داشته باشید. این مرکز اقامتی 5 ستاره، حدود 230 اتاق دارد که تنوعشان به گونه‌ایست که فرقی نمی‌کند چند همسفر دارید، در هر صورت اتاق مدنظرتان را خواهید یافت. از امکانات هتل آنانتارا پالازو نایادی می‌توانیم به باشگاه، استخر روباز در طبقه آخر، رستوران با منو متنوع و فضای لوکسش اشاره کنیم. لازم به ذکر است که در طول اقامتتان در این هتل، احتمال دارد شاهد برگزاری گردهم‌آیی و مراسم مختلف در محیط آن باشید؛ همچنین باید بدانید که این هتل به نام هتل بسکولو اکسدرا رم اتوگراف کالکشن هم شناخته می‌شود.

  • امتیاز هتل آنانتارا پالازو نایادی در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل آنانتارا پالازو نایادی در بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز هتل آنانتارا پالازو نایادی در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل آنانتارا پالازو نایادی: مرکز رم، خیابان ویا نازیونال

موقعیت هتل آنانترا پالازو نایادی

آ.jpg
ساختمان هتل آنانتارا پالازو نایادی رم 
آآ.jpg
سالن انتظار هتل آنانتارا پالازو نایادی رم 
آآآ.jpg
یکی از اتاق‌های هتل آنانتارا پالازو نایادی رم 

9. هتل ملیا میلانو (Meliá Milano)

هتل ملیا میلانو را از چند جهت می‌توان بهترین هتل ایتالیا در میلان دانست که نامش در لیست تور میلان خوش می‌درخشد. اولین ویژگی هتل ملیا میلانو که به چشم می‌خورد فضای بزرگ و مدرن آن است. جالب است بدانید موقعیت این هتل در زمان جنگ جهانی دوم یک کارخانه کیک سازی بوده و فقط 25 سال است که به عنوان یک مرکز اقامتی شناخته می‌شود. با این‌حال به دلیل عملیات‌های نوسازی و مرمت پی‌درپی، همیشه ظاهری تازه دارد. ملیا میلانوی 5 ستاره، حدود 200 اتاق دارد که همگی بهترین امکانات ممکن را به گردشگران ارائه می‌دهند. هتل ملیا میلانو از مرکز شهر کمی فاصله دارد و برای رفت‌وآمد به جاذبه‌ها باید از حمل‌ونقل عمومی ایتالیا استفاده کنید تا در عرض 20 دقیقه خود را به مرکز برسانید.

  • امتیاز هتل ملیا میلانو در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل ملیا میلانو در بوکینگ: 8.2 از 10
  • امتیازه هتل ملیا میلانو در تریپ ادوایزر: 3.8 از 5

موقعیت هتل ملیا میلانو در نقشه

ملیا میلانو 2.jpg
ساختمان هتل ملیا میلانو
ملیا میلانو.jpg
ورودی هتل ملیا میلانو
ملیا میلانو 3.jpg
دکوراسیون اتاق‌های ملیا میلانو

10. هتل حیات سنتریک میلان سنترال (Hyatt Centric Milan Centrale)

گرچه هتل حیات سنتریک میلان سنترال یک هتل 4 ستاره است، اما از نظر محبوبیت و کیفیت امکانات به قدری سر زبان‌ها افتاده که نمی‌توانیم نامش را در لیست بهترین هتل های ایتالیا در میلان نیاوریم. این هتل از نظر موقعیت دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد؛ ضمن اینکه با یک پیاده‌روی نسبتاً کوتاه از این هتل می‌توانید به خیابان‌هایی برسید که زندگی شبانه دارند. حیات سنتریک میلان سنترال حدود 140 اتاق دارد که از نظر امکانات، اندازه و چشم‌انداز تفاوت‌های بسیاری دارند. به همین دلیل اتاق‌های این هتل برای انواع بودجه و سلیقه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

  • امتیاز هتل حیات سنتریک میلان سنترال در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل هتل حیات سنتریک میلان سنترال در بوکینگ: 8.7 از 10
  • امتیاز هتل حیات سنتریک میلان سنترال در تریپ ادوایزر: 4.4 از 5
  • آدرس هتل حیات سنتریک میلان سنترال: خیابان ویا گوستاوو فارا

موقعیت هتل حیات سنتریک میلان سنترال

حیات.jpg
لابی هتل حیات سنتریک میلان سنترال
حیات2.jpg
مناظر هتل حیات سنتریک میلان سنترال
حیات 4.jpg
یکی از اتاق‌ها هتل حیات سنتریک میلان سنترال

11. هتل کالا دی ولپه (Hotel Cala Di Volpe)

کسانی که هدفاشان از خرید تور اروپا، ساحل‌گردی در این قاره تماشایی است باید دنبال هتل‌هایی مثل کالا دی ولپه ایتالیا باشند. این هتل 5 ستاره لوکس همسایه آب‌های شفاف دریای تیرنی است و در نگاه اول، شما را یاد دهکده‌های روستایی می‌اندازد؛ خصوصاً اگر به شیروانی‌ها، فضای سرسبز اطراف و بنای قدیمی ساختمان‌های هتل توجه کنید. نکته جالب توجه اینجاست که این هتل حدود نیم قرن قدمت دارد. از امکانات مجموعه کالا دی ولپه می‌توانیم به سه زمین تنیس، یک استخر بزرگ، یک اسکله چوبی بزرگ اشاره کنیم یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌های گردشگران در این هتل قایق‌سواری است که از اسکله‌های داخل هتل و اطراف هتل می‌توانید تجربه کنید.

  • امتیاز هتل کالا دی ولپه در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل کالا دی ولپه در بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل کالا دی ولپه در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • آدرس هتل کالا دی ولپه:  استان ساردینیا، منطقه کالا دی ولپه

موقعیت هتل کالا دی ولپه در نقشه

کالا دی 1.jpg
هتل کالا دی ولپه
کالا دی2.jpg
طراحی خاص اتاق‌ها هتل کالا دی ولپه

12. هتل فور سیزنز فیرنز (Four Seasons Hotel, Florence)

فلورانس بسیاری از بهترین هتل های ایتالیا را در خود جای داده اما، هتل فور سیزنز از آن هتل‌هایی است که رضایت هر مهمانی را با هر سلیقه‌ای که داشته ‌باشند جلب می‌کند. اگر بخواهیم اقامت در این هتل را در خلاصه‌ترین حالت ممکن توصیف کنیم، باید بگوییم که با اسکان در هتل فور سیزنز فیرنز، قرار است زندگی سلطنتی را تجربه کنید. اتاق‌های این هتل 5 ستاره و لوکس از نظر دکوراسیون و خدمات، بسیار متنوعند و در سراسر محیط هتل، نقوش برجسته، سنک‌کاری‌های منظم و مجسمه‌ها نظرتان را جلب خواهند کرد. در محوطه هتل یک باغ سرسبز و تماشایی وجود دارد که قدمت بعضی از درختانش به قرن پانزدهم میلادی می‌رسد. این را هم بگوییم که هتل فور سیزنز فیرنز در نزدیکی خانه سابق لئوناردو داوینچی ساخته شده است.

  • امتیاز هتل فور سیزنز فیرنز در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل فور سیزنز فیرنز در بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز هتل فور سیزنز فیرنز در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل فور سیزنز فیرنز: مرکز شهر فلورانس، خیابان بورگو پینتی

موقعیت هتل فور سیزنز فیرنز در نقشه

فور سیزنز.jpg
سالن انتظار هتل فور سیزنز فیرنز 
فور سیزنز 5.jpg
محوطه هتل فور سیزنز فیرنر
فور سیزنز2.jpg
اتاق‌های مجلل هتل فور سیزنز فیرنر

13. هتل و ریزورت بورگوبروفا (Borgobrufa Spa Resort)

اقامتگاه بورگوبروفا هم به عنوان یک ریزورت و هم به عنوان یک هتل 5 ستاره شناخته می‌شود که عنوان بهترین هتل ایتالیا در منطقه پروجا را به خود اختصاص داده است. اسپای این هتل بسیار معروف است و بسیاری از شهروندان ایتالیا و سایر کشورهای اروپا برای تجربه ماساژ حرفه‌ای و خدمات سلامت و تفریح به ریزورت بورگوبروفا می‌آیند. این مجموعه در بالای یک تپه ساخته شده است و منظره خوبی به طبیعت شهر پروجا دارد. از امکانات این هتل می‌توانیم به سه استخر بزرگ اشاره کنیم که دمای آب آن‌ها متفاوت است. قبل از اینکه برای رزرو اتاق در هتل بورگوبروفا اقدام کنید، توجه داشته باشید که این هتل فقط مخصوص بزرگسالان است بنابراین برای سفرهایی مثل ماه عسل مناسب است و برای سفر خانوادگی، باید به دنبال هتل دیگری بگردید. ضمن اینکه ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز است.

  • امتیاز هتل و ریزورت بورگوبروفا در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل و ریزورت بورگوبروفا در بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل و ریزورت بورگوبروفا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل بورگوبروفا: 13 کیلومتری جنوب شرقی شهر پروجا

موقعیت هتل و ریزورت بورگوبروفا در نقشه

بورگوبرفا.jpg
استخر هتل و ریزورت بورگوبروفا
بور گوبرفا 2.jpg
یکی از اتاق‌های هتل و ریزروت بورگوبروفا

14.هتل هیلتون لیک کومو (Hilton Lake Como)

هتل هیلتون لیک کومو، بهترین هتل ایتالیا برای کسانیست که می‌خواهند منظره اتاقشان ترکیبی از دریاچه، کوه و جنگل باشد. این هتل در شمال شهر کومو واقع شده است و فاصله آن با میلان کمتر از 50 کیلومتر است. هتل هیلتون لیک کومو، امکانات مختلفی مثل استخر سرپوشیده، استخر روباز، سالن ماساژ، رستوران، سالن ورزشی، دوچرخه کرایه‌ای و میز سرو نوشیدنی دارد. با وجود تمام این امکانات، هتل هیلتون لیک کومو، یک هتل 4 ستاره محسوب می‌شود و از نظر قیمت، کمی ارزان‌تر از سایر هتل‌ها است، حال که بحث قیمت هتل به میان آمد بد نیست اشاره کنیم که خرید تور اقساطی یکی از بهترین راه‌ها برای سرشکن کردن هزینه‌های سفر به ایتالیا است که از طریق آن می‌توانید در یکی از بهترین هتل‌های این کشور اقامت داشته باشید.

  • امتیاز هتل هیلتون لیک کومو در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل هیلتون لیک کومو در بوکینگ: 7.9 از 10
  • امتیاز هتل هیلتون لیک کومو در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل هیلتون لیک کومو: شهر کومو ایتالیا

موقعیت هتل هیلتون لیک کومو در نقشه

هیلتون 3.jpg
رستوران هتل هیلتون
هیلتون.jpg
استخر هتل هیلتون
هیلتون2.jpg
یکی از اتاق‌های هتل هیلتون

اقامت در هتل های خوب ایتالیا با خرید تور

عموماً رزرو هتل و برنامه‌ریزی مراحل مختلف سفر دغدغه بسیاری از مسافران است و ایتالیا هم از آن دسته مقاصدیست که تمام مراحل آن از اخذ ویزا گرفته تا رزرو بلیط و هتل پیچ‌وخم‌های خودش را دارد. از این رو خرید تور ایتالیا از روش‌هایی است که به شما کمک می‌کند که بسیاری از زحمات سفرتان را دور بزنید. از آنجایی که ایتالیا نسبت به مقاصدی مثل ترکیه تور کمتری دارد، پیدا کردن یک تور با قیمت مناسب یا مقایسه قیمت تورهای مختلف، ممکن است کمی سخت باشد. لست‌سکند یک مرجع معتبر خرید تور است که در آن می‌توانید انواع تورهای خارجی را مقایسه و خریداری کنید؛ در ضمن اگر شرایط هیچ کدام از تورها با انتظارات شما یکسان نبود، با استفاده از سرویس سفرساز می‌توانید تور مدنظرتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید و از شبیه‌ترین تورهای بازار به سفر دلخواهتان، مطلع شوید.

سخن آخر

در این مطلب 14 تا از بهترین هتل های ایتالیا در رم، میلان و بسیاری از شهرهای ایتالیا را معرفی کردیم. با درنظر گرفتن تنوع خدمات و موقعیت این هتل‌ها، تقریباً هر گردشگری با هر سلیقه‌ای می‌تواند گزینه مد نظرش را در بین این هتل‌ها انتخاب کند. اگر برایتان سوال است که چگونه می‌توانید برای رزرو این هتل‌ها اقدام کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مطلب راهنمای سفر به ایتالیا بیندازید تا در آن از صفرتاصد سفر به ایتالیا بخوانید. اگر سابقه اقامت در هر کدام از هتل های خوب ایتالیا را داشته‌اید، می‌توانید تجربیاتتان را از طریق قسمت نظرات با سایر کاربران مجله گردشگری لست‌سکند به اشتراک بگذارید.

 

میثم زهره‌وند
میثم زهره‌وند

اشتباه نکنید! تولید محتوا و نویسندگی کار من نیست؛ بلکه تفریحم محسوب می‌شود. چندسالی سرگرم ترجمه و نویسندگی بودم، تا اینکه این مهارت‌ها را به دنیای دلچسب سفر کشاندم و کارم را تبدیل به تفریحی کردم که هیچ وقت برایم خسته کننده نمی‌شود. جدا از سفر، هر چیزی که رنگ‌وبوی تولید و خلاقیت داشته باشد، روحم را تازه می‌کند.