دعوت جهت بازدید از نمایشگاه و سمینار برند در گردشگری

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
23 آبان 1391 00:00
0

مسافر محترم
با اهدای سلام
احتراما از جنابعالی جهت حضور در سمینار، نمایشگاه و جشنواره برند در گردشگری که روزهای چهارشنبه 24 و پنجشنبه 25 آبان ماه در تالار وزارت کشور تهران برگزار می شود دعوت به عمل می آید.
بی شک یکی از راههای جذب مخاطب و افزایش مشتریان در حوزه گردشگری ایجاد یک برند خوب از نام و نشان مجموعه می باشد،.مارکوپولو امسال برای سال سوم و با برنامه ریزی دقیق و کامل اقدام به برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه برند در گردشگری با تاکید بر خلاقیت و مهندسی برند نموده است،اساتید بین المللی گردشگری از سراسر جهان،نمایندگان سازمان جهانی جهانگردی،صاحبنظران و علاقمندان از سراسر جهان و همچنین مدیران هتل های ایران،مدیران آژانس های مسافرتی،مدیران ایرلاین ها،مسافرین کثیر السفر و فعالان حوزه گردشگری در این دو روز گردهم می آیند تا آخرین دستاوردهای خلاقیت در برند گردشگری را بررسی کنند،

در حاشیه این جشنواره نمایشگاه برندهای گردشگری برگزار می شود تا علاقمندان به گردشگری و خرید تور و هتل و پکیج های سفر از سراسر ایران و همچنین میهمانان جشنواره از این نمایشگاه بازدید نمایند . جهت کسب اطلاهات بیشتر میتوانید به وب سایت جشنواره برند مراجعه فرمایید .

جهتت دانلود برنامه سمینار و نمایشگاه اینجا کلیک کنید

امیر حسین جعفری
مدیرعامل شرکت ایرانگردی مارکوپولو
و مدیراجرایی نمایشگاه برندهای گردشگری



لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.