لوکس ترین اقامتگاه‌ های جهان با کمتر از 400 هزار تومان!

4.5
از 11 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
با کمتر از 400 هزار تومان در لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جهان اقامت کنید! +تصاویر
09 آبان 1398 11:00
2

سفرهای رؤیایی از آنچه شما فکر می‌کنید به واقعیت نزدیک‌تر هستند. بله، کلبه‌های سیاحتی 19 ستاره و جزیره خصوصی کشور مالدیو ممکن است کمی با توان اقتصادی شما فاصله داشته باشند، اما می‌توانید امکانات و لذت‌هایی که این اقامتگاه‌های لوکس برای شما فراهم می‌کنند را با قیمت بسیار کمتر تجربه کنید. در ادامه این مطلب درباره اقامتگاه‌هایی خواهید خواند که می‌توان با هزینه کمتر از شبی 400 هزار تومان در آن‌ها ماند: از آلونک‌های چوبی سوئیسی گرفته تا کاشانه‌های ساحلی جزیره زنگبار در کشور تانزانیا. باور کنید این قیمت برای اقامت در بهشت‌های کوچکی که در ادامه خواهید خواند، مبلغ معقولی است!

 

بهترین اقامتگاه‌های جهان با هزینه کمتر از 30 دلار برای یک شب

1- مسافرخانه African Bush Backpackers

مکان: پارک مارلوث، کشور آفریقای جنوبی

قیمت: از شبی 42/13 دلار

دقیقاً در مرز پارک ملی مشهور کروگِر، پارک 7500 هکتاری مارلوث را خواهید یافت که محوطه‌ای کوچک‌تر دارد اما بااین‌حال بسیار زیباست و محل برپایی مسافرخانه آفریکَن بوش بَکپَکرز می‌باشد. در تناقض با کلبه‌های اتراقی لوکسی که در پارک کروگِر وجود دارند، این اقامتگاه نسبتاً معمولی اتاق‌های تمیز و راحتی دارد که در کلبه‌هایی از جنس نی قرار گرفته‌اند و دسترسی به حیوانات وحشی از آن‌ها آسان است. این بدان معنی نیست که زرافه‌ها نیمه‌ شب به بالای سرتان خواهند آمد، بلکه بدان معنی است که یک نقطه ارزان در پارک پیدا می‌کنید که به‌ راحتی از آنجا به سیاحت‌های طبیعی راهنمادار ملحق خواهید شد و به آرزویتان برای دیدن پنج حیوان بزرگ آفریقا یعنی شیر، پلنگ، کرگدن، فیل و بوفالوی آفریقایی تحقق خواهید بخشید.

 

بهترین اقامتگاه‌های جهان با هزینه کمتر از 30 دلار برای یک شب

2- New Teddy’s Place

ساحل پاجه، زنگبار

قیمت: از شبی 22 دلار

خوابیدن در یک کلبه از جنس برگ نخل با کف شنی روی یکی از ساحل‌های شهر زنگبار به نظر می‌رسد که بهترین گزینه برای دوری از اضطراب باشد. این گریز کامل از دغدغه‌ها تنها به ازای قیمت حدودا شبی 20 دلار برای شما در شهر ساحلی پاجه فراهم می‌شود: استراحتگاهی که در هر اتاق آن تور پشه‌بند و پنکه گذاشته شده است زیرا اسپری حشره‌کش و کولر در اتاق‌ها ارائه نمی‌شود. یک بار و یک رستوران نیز در استراحتگاه تدیز وجود دارد، چراکه اگر نتوانید با نوشیدنی‌هایتان روی سواحل زنگبار عکسی در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید، دراز کشیدن روی این سواحل بی‌معنی به نظر می‌رسد. این استراحتگاه یک شعبه دیگر نیز در شهر ساحلی خلوت جامبیانی دارد و اگر به دنبال سکوت بیشتری هستید می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

بهترین اقامتگاه‌های جهان با هزینه کمتر از 30 دلار برای یک شب

3- Greg & Tom Hostel

شهر کراکو، کشور لهستان

قیمت: از شبی 48/16 دلار

با این قیمت در شهر کراکو هیچ اقامتگاهی بهتر از خوابگاه گرگ و تام نخواهید یافت، که از میدان بازار و دروازه سینت فلوریان شهر تنها به‌اندازه 10 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد و با دیگر دیدنی‌های برجسته شهر کراکو نیز فاصله چندانی ندارد و به‌ راحتی می‌توانید پیاده به‌ سوی آن‌ها حرکت کنید. اگر دلتان نمی‌خواهد بی‌خبر از همه‌جا از در بیرون بروید و بدون هیچ اطلاعی در شهر قدم بزنید، باید بدانید که این خوابگاه خدماتی چون برگزاری گردش‌های پیاده‌روی همگانی در شهر و تورهای دوچرخه‌ای راهنمادار را ارائه می‌کند؛ همچنین در آن موسیقی زنده پخش می‌شود تا تفریحات شبانه هم داشته باشید. فقط حواستان باشد که گرچه مهمانی گرفتن در این مکان بسیار لذت‌بخش است، اما تجربه‌ای اشتراکی و همگانی است. نوع اقامتی که خوابگاه گِرِگ و تام ارائه می‌دهند حالت خوابگاهی دارد و تخت‌های یک اتاق را به افراد مختلف اجاره می‌دهد و نمی‌توانید اتاق خصوصی بگیرید.

 

بهترین اقامتگاه‌های جهان با هزینه کمتر از 30 دلار برای یک شب

4- Athens Backpackers (مسافران آتن)

شهر آتن کشور یونان

قیمت: از شبی 82/19 دلار

احتمالاً هیچ نقطه‌ی شهر برای عکس گرفتن از دژ مشهور آکروپولیس بهتر از پشت‌بام این مسافرخانه نیست؛ مسافرخانه‌ای که در یک طرف بار ورزشی مرتفع آن برگزاری فوتبال و راگبی و در طرف دیگر آن خرابه‌های باستانی را خواهید دید. مسافرخانه آتنز بکپکرز دقیقاً بین دژ معروف آکروپولیس و معبد زئوس المپیا قرار گرفته است و این امر سبب می‌شود تا دسترسی آسان به این دو مکان دیدنی و همچنین نمایی عالی از هر دو داشته باشید. ضمناً در این مسافرخانه سفرهای روزانه به شهر دلفی، تپه سونیو، شهر نافپلیو و دیگر اماکن تاریخی برگزار می‌شود. همچنین یک کولر بسیار خنک در اتاق شما خواهد بود (چیزی که به این راحتی در آتن پیدا نمی‌شود) و لباس‌شویی خصوصی خودتان را خواهید داشت. ضمنا تا ایستگاه متروی آکروپولیس تنها چند دقیقه پیاده راه است.

 

بهترین اقامتگاه‌های جهان با هزینه کمتر از 30 دلار برای یک شب

5- Backpackers Villa Sonnenhof

شهر انترلاکن، کشور سوئیس

قیمت: از شبی 99/29 دلار

شبی سی دلار برای یک مسافرخانه در ابتدا در نظر مسافرخانه‌بازهای حرفه‌ای کمی زیاد به نظر می‌رسد، اما توجه کنید که اینجا سوئیس است و یک ناهار معمولی در کی اِف سی KFC آن می‌تواند بیش از این هزینه داشته باشد. با این‌ حال این آلونک چوبی محصور در میانه برف و روبروی منطقه طبیعی یونگفرائو با نماهای کوهستانی خیره‌کننده از بالکن‌های خصوصی و وسایل چوبی تمیزش، به این قیمت می‌ارزد. همچنین این مسافرخانه با چندین رستوران منطقه همکاری می‌کند و اگر نخواهید از آشپزخانه عمومی آن استفاده کنید، یک منوی غذای کامل با قیمت ثابت در اختیار شما خواهد گذاشت. همچنین می‌تواند شما را به ماجراجویی‌ها و تفریحات یونگفرائو معرفی کند: از پاراگلایدر سواری گرفته تا پرش بانجی و قایق‌سواری در دریاچه برینز.

 

بهترین اقامتگاه‌های جهان با هزینه کمتر از 30 دلار برای یک شب

6- Urban House Copenhagen by Meininger

شهر کپنهاگ، کشور دانمارک

قیمت: از شبی 01/18 دلار

اگر از این ساختمان تاریخی سفید در محله شلوغ ورتربرو در شهر کپنهاگ گذر کنید، تصور می‌کنید که یک هتل لوکس برجسته است و به فکرتان هم نمی‌رسد که یک مسافرخانه‌ی خوابگاهی باشد که قیمت تخت‌های آن کمتر از شبی 20 دلار است. اما با اینکه یک مسافرخانه است، حس ناب هتل را در انسان ایجاد می‌کند و یک سینما در طبقه پایین آن در نظر گرفته شده است که سرگرم‌کنندگی‌شان باعث می‌شود علاقه‌تان به بیرون رفتن از مسافرخانه و گردش در شهر کم‌تر شود. اتاق‌های خصوصی آن پنجره‌های قوسی کلاسیک و دیوارهایی دارند که مانند دیوارنماهای شهری رنگ‌آمیزی شده‌اند. ضمناً یک میز بوفه صبحانه، دوچرخه کرایه‌ای و ناهار روزانه به ازای پرداخت تنها چند دلار بیشتر برای شما فراهم خواهد شد.

 

بهترین اقامتگاه‌های جهان با هزینه کمتر از 30 دلار برای یک شب

7- Emblem Hostel Nishiarai

شهر توکیو، کشور ژاپن

قیمت: از شبی 25 دلار

اگر در توکیو هر چیزی با قیمت 25 دلار پیدا کردید باید از خوشحالی بال دربیاورید، اما پیدا کردن یک تخت خواب با این قیمت دیگر محشر است. این هتل تمیز و مجهز در شمال شرق شهر توکیو اصلاً به قیمتش شباهت ندارد و وسایل مدرن و فضاهای تمیز و گسترده‌ای دارد. همچنین مسافرخانه امبِلِم این امکان را برای مهمانان فراهم می‌سازد تا با فرهنگ ژاپن بیشتر آشنا شوند و با افراد منطقه به‌صورت هفتگی ملاقات داشته باشند، در کلاس‌های چای‌سازی و خطاطی شرکت کنند و در اماکن فرهنگی چیزهای مختلفی را تجربه کنند؛ که در هتل‌های معمولی به این مورد کمتر پرداخته می‌شود. افزون بر این‌ها، این مسافرخانه در محله مسکونی نیشیارای قرار گرفته است و آنجا می‌توانید ببینید که مردم شهر چگونه جابجا می‌شوند، خرید می‌کنند و در بزرگ‌ترین شهر جهان زندگی می‌کنند.

 

بهترین اقامتگاه‌های جهان با هزینه کمتر از 30 دلار برای یک شب

8- The Hat Madrid

شهر مادرید، کشور اسپانیا

قیمت: از شبی 70/18 دلار

این مسافرخانه به‌عنوان نخستین مسافرخانه بوتیک شهر مادرید در یک عمارت بزرگ در میدان بزرگ شهر قرار گرفته است؛ موقعیتی که برای مکانی با تختخواب‌های کرایه‌ای 20 دلاری بسیار لوکس به نظر می‌رسد. اما فریب ظواهر تاریخی‌اش را نخورید: هت مادرید با تلویزیون‌ها، تبلت‌ها و اتصالات وای فای بسیار سریعی که در اختیار مهمانان می‌گذارد تا آنجا که ممکن است با تکنولوژی درآمیخته است. این مسافرخانه در مرکز شهر واقع شده است و شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی از دیگر مکان‌های دیدنی شهر مانند پوئرتا دل سول (میدان خورشید)، خیابان گران ویا و محله لا لاتینا بازدید کنید: هم به‌تنهایی و هم به همراه یکی از تورهای شهری رایگان مسافرخانه.

 

بهترین اقامتگاه‌های جهان با هزینه کمتر از 30 دلار برای یک شب

9- Yeah! Hostel

شهر بارسلونا، کشور اسپانیا

قیمت: از شبی 57/17 دلار

این مسافرخانه رنگارنگ که با خیابان پاسئو دگِراسیا فاصله چندانی ندارد، یکی از بهترین شام‌های شهر را تدارک می‌بیند و شب‌ها با پرداخت اندکی هزینه اضافی برای شام، پیش‌غذا، وعده اصلی و دسر را به همراه سه نوشیدنی به درب اتاق شما می‌فرستند. همین دلیل کافی است تا آن را به‌عنوان خانه مسافرتی‌تان در شهر بارسلونا برگزینید، اما مسافرخانه علاوه بر آن، تورهای پیاده‌روی شبانه رایگان را برگزار می‌کند تا با شهر آشنا شوید و از رستوران‌های مختلف آن دیدن کرده و زندگی شبانه هیجان‌انگیز شهر را ببینید. در تابستان‌های گرم و سوزان اسپانیا می‌توانید از استخر پشت‌بامی مسافرخانه استفاده کنید یا در راهروهای خنک ساختمان بنشینید و از دیوارنماهای کارتونی و فرهنگی‌اش لذت ببرید.

 

بهترین اقامتگاه‌های جهان با هزینه کمتر از 30 دلار برای یک شب

10- Selina Cartagena

شهر کارتاگِنا، کشور کلمبیا

قیمت: از شبی 23 دلار

محله جِتسِمانی کارتاگِنا ترکیب کاملی از تاریخ، هنر و موقعیت مکانی مناسب است، چراکه تنها چند خیابان با شهر دیوارکشیده‌ی کهن کارتاگِنا فاصله دارد و پر از دیوارنماهایی است که هنرمندان بومی آن‌ها را نقاشی کرده‌اند. مسافرخانه سِلینا در قلب این محله واقع شده است و دو استخر پشت‌بامی و یک بار دارد که روبروی یکی از استخرهاست و مکان مناسبی برای سپری کردن شب بیرون از خانه است. مسافرخانه سِلینا گذشته از برنامه‌های منظمی که همیشه برای مهمانان برگزار می‌کند، برنامه‌هایی را در نظر می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند در پاک‌سازی یک پارک یا کمک به کودکان شهر در ورزش کردن یا انگلیسی یادگرفتن مشارکت داشته باشند. یک مکان عجیب برای خوش‌گذرانی است که به شما اجازه می‌دهد به محیط پیرامونتان هم کمکی بکنید، گرچه اتاق اختصاصی فیلم و فضاهای همکاری آن به هدف اصلی اقامت در این مسافرخانه یعنی استراحت آسیبی وارد نمی‌کنند.

 

منبع: matadornetwork.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.