ابتکار فردی در قرنطینه و ساخت رستوران برای سنجاب ها!

5
از 1 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
این سنجاب‌ های خوش شانس رستوران دارند! +تصاویر
24 شهریور 1399 10:00
1

از یک موزه هنری کوچک برای یک جفت موش خانگی تا یک حساب اینستاگرامی که سگ‌های شاغل در خانه را نشان می‌دهد، همه نشان می‌دهند که سرگرمی با حیوانات و مستندکردن آنها یک نوع حواس‌پرتی خوشایند از مشکلات ایجاد شده از کروناویروس است. به همین دلیل جیمز ورلند (James Vreeland) از میشیگان نیز از زمان قرنطینه خود استفاده کرده و یک رستوران کوچک در حیاط خانه‌اش برای سنجاب‌ها و پرندگان ساخته است.

2020-09-12_11-05-45.jpg 

رستوران سنجاب‌ها و پرندگان

رستوران «مزون دو نوکس» (Maison de Noix) (‏یا "خانه نو" به زبان انگلیسی)‏ با داشتن میز‌های کوچک پیک‌نیک، مجسمه‌های سنجابی و یک چوب رختی کوچک ساخته شده از چوب، بهترین مکان برای نگهداری سنجاب‌ها است. ورلند رستوران کوچک خود را در اینستاگرام با این کپشن پست کرد: در حال حاضر زمان خوبی برای ورود به بازی رستوران‌داری است.

2020-09-12_11-30-53.jpg

هرچند او ستاره میشلن برای رستوران‌داری را دریافت نخواهد کرد اما رستوران او یک فضای بی‌نظیر و باشکوه ایجاد کرده که در میان سنجاب‌ها و پرندگان محلی بسیار محبوب شده است.

2020-09-12_11-32-11.jpg

به نظرتان چه چیزی در منو قرار دارد؟

مشتریان می‌توانند از بین «سه بذر مخلوط»، «نان مانده/پیتزای مانده»، «بادام زمینی خام» یا «سیب‌های نرم‌شده لکه‌دار» انتخاب کنند. ورلند حتی این منوی ساده اما پیچیده برای مشتریان خود را چاپ کرده و آن را در بخش خارجی رستوران قرار داده است. بنابراین سنجاب‌ها می‌توانند قبل از خوردن یک وعده غذا، پیش درآمدی به منو نیز داشته باشند.

d2b5ad5f-bd05-4235-831d-ced256b1b146-042120_animal_restaurant_rg.jpg

 رستوران «مزون دو نوکس» نه تنها یک آفت بزرگ برای پرورش‌دهندگان باغ و باغچه نیست، بلکه این رستوران که به تازگی افتتاح شده، در میان مردم نیز همهمه‌ای ایجاد کرده است. ورلند می‌گوید: «واکنش انسان‌ها به رستوران سنجاب‌ها این است که برخی از آنها دست از کار می‌کشند و تا می‌توانند عکس می‌گیرند یا برخی با اشتیاق تنها به رستوران سنجاب‌ها نگاه می‌کنند، در هر حال این واکنش‌های از نظر من عالی بوده است.»

maison-noix-michigan.jpg

اگر شما نمی‌توانید به نزدیکی این رستوران بروید و سنجاب‌ها و پرندگان در رستوران را ببینید، هنوز این امکان وجود دارد که از طریق صفحه مستقیم رستوران، سنجاب‌ها را که در حال خوردن وعده‌های غذایی روزانه خود هستند، تماشا کنید. ورلند یک ویدیو با عنوان «سرویس ناهار موفق دیگر» را در اینستاگرام خود منتشر کرده، ویدویی که در آن گروهی از مشتریان خزدار و پر دار با لذت وعده غذایی خود را می‌خورند.

 

منبع: mymodernmet

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی