ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری و فرصت های سرمایه گذاری در کیش

4
از 1 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
20 دی 1391 00:00
0
ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری، هتلداری و فرصت های سرمایه گذاری از 26 تا 29 دی ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

«ناصرقاسمی نیا» معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این خبر افزود: ارائه آخرین تولیدات و دستاوردهای مرتبط با صنعت گردشگری، تجهیزات هتل ها و صنایع وابسته، معرفی فرصت ها و همچنین ایجاد بستر مناسب برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بخش گردشگری از مهمترین اهداف این نمایشگاه چهار روزه به شمار می رود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی به مساحت 14 هزار متر مربع و با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود،اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی، نقش مهمی در گسترش قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی کشور داشته و زمینه پیوند سرمایه های ملی و بین المللی را فراهم می سازد.

وی یادآور شد: همزمان با برپایی ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری، هتلداری و فرصت های سرمایه گذاری،سمینار آموزشی با موضوع روش های نوین مدیریت هتل (ایزو و هوشمند سازی در هتل) با حضور مدیران هتل های سراسر کشور و با مشارکت مراکز دانشگاهی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

قاسمی نیا با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: گردشگری از جمله صنایع مطرح کشور بشمار می آید که با توجه به قابلیت ها و استعدادهای بالقوه می تواند بهترین و مطمئن ترین جایگزین برای درآمدهای نفتی باشد.

به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش وجود هتل ها و مراکز اقامتی مناسب، عدم نیاز به روادید برای حضور نمایندگان شرکت‌های خارجی، امکانات فرودگاهی و بندرگاهی مناسب، برقراری پروازهای روزانه داخلی و همچنین پروازهای متعدد در مسیر کیش به امارات و بالعکس، آب و هوای مطلوب و توریستی بودن کیش از جمله جاذبه های برگزاری این نمایشگاه در این جزیره خواهد بود.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.