مشکل سوخت پروازها حل شد / بدهی ها قسط بندی می شود

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
21 دی 1391 00:00
0
به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، خلبان حمیدرضا پهلوانی با اشاره به بروز اختلاف حساب مالی بین برخی شرکت هواپیمایی و شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران، گفت: در پی توافقات صورت گرفته بین دو طرف‌، در حال حاضر مشکل تحویل سوخت پروازها حل شده و پرواز‌های شرکت های هواپیمایی طبق برنامه‌ انجام می شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهارداشت: سازمان هواپیمایی کشوری طی ماههای گذشته به تشکیل جلسات مستمر با مسولان شرکت های هواپیمایی و شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی به منظور رفع مشکل چگونگی تحویل سوخت و پرداخت بدهی اقدام کرده است.

وی افزود: روز گذشته نیز در جلسه ای که با شرکت های هواپیمایی و مسولین شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی برگزار شد نحوه وصول مطالبات ناشی از فروش سوخت به شرکت های هواپیمایی مورد بررسی وتبادل نظر قرار گرفت که در پی توافقات به عمل آمده مقرر شد از 19 دی ماه جاری فروش سوخت بر مبنای هزینه 7000ریال برای پروازهای داخلی محاسبه و هر ده روز یکبار تسویه شود.


به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشوری از این پس مطالبات گذشته شرکت های هواپیمایی براساس جدول پیشنهادی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی پس از اخذ مجوز وزیر نفت تقسیط خواهد شد.

خلبان پهلوانی در پایان اظهارداشت: همچنین براساس توافقات به عمل آمده تمامی شرکت های هواپیمایی برای دریافت سوخت مورد نیاز موظف به انعقاد قرارداد و ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی و سفته ظرف مدت یک هفته آینده هستند.
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.