تأخیر 6 ساعته پرواز تهران -نجف؛ درگیری مسافران با مسئول پرواز

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
26 دی 1391 00:00
0
امروز پرواز شماره 501 شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود مسافران را ساعت 12 ظهر از تهران به مقصد نجف اشرف منتقل کند،اما که تا این لحظه پرواز انجام نشده است. مسافران پرواز شماره 501 شرکت هواپیمایی ایران ایر به مقصد نجف گفتند: تاخیر 6 ساعته و بلاتکلیفی باعث درگیری لفظی مسافران با مسئولان این شرکت شده است.

به گزارش فارس، در تماس مسافران پرواز تهران نجف عنوان کردند: امروز پرواز شماره 501 شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود مسافران را ساعت 12 ظهر از تهران به مقصد نجف اشرف منتقل کند،اما که تا این لحظه پرواز انجام نشده است.

یکی از مسافران این پرواز با تأکید بر اینکه مسافران به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان پروازی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی سرگردانند، گفت: حتی از ورود مسافران به سالن ترانزیت جلوگیری به عمل می‌آید.

وی افزود: مسئولان از پاسخگویی صریح درباره زمان دقیق این پرواز خودداری می‌کنند و فقط نقص فنی را دلیل عدم انجام این پرواز تاکنون اعلام کرده‌اند.

مسافران این پرواز خواستار پیگیری فوری مسئولان امر درباره تأخیر 6 ساعته این پرواز شده‌اند.

منبع : عصر ایران

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.