افتتاح هتل 5 ستاره ساحلی نارنجستان مازندران؛ به‌زودی

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
27 دی 1391 00:00
0
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مازندران گفت: به‌زودی هتل 5 ستاره ساحلی نارنجستان 3 به ظرفیت اقامتی استان مازندران اضافه خواهد شد.

به گزارش میراث‌آریا(chtn)، «سیف‌الله فرزانه» با بیان این‌که با آغاز به کار این هتل 267 تخت به ظرفیت اسکان استان افزوده می‌شود، اظهار داشت: این هتل در زمینی به مساحت 14 هزار و 400 مترمربع با دورنمایی از طبیعت بکر کوهستانی سرزمین مازندران و در نزدیک‌ترین فاصله به دریا درشهرستان نوشهر یکی از خوش آب و هواترین مناطق شمالی کشور ساخته شده است.

وی افزود: این هتل ساحلی، در 13 طبقه و با زیربنایی به مساحت 815/42 مترمربع در 244 واحد شامل 88 واحد یک‌خوابه، 16 واحد دو خوابه، 4 واحد رویال سوئیت و 136 سوئیت به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرزانه از ساخت بازار صنایع‌دستی در این هتل خبر داد و گفت: 18 واحد تجاری با 4 رستوران در طبقات همکف، یازدهم، دوازدهم و سیزدهم، فضاهای ورزشی،اسکله تفریحی ورزش‌های آبی و قایق‌های گردشگری از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران یادآور شد: خوشبختانه وجود تنوع اماکن اقامتی در استان با ظرفیت و امکانات متنوع باعث شده است که برای طیف‌های مختلف گردشگرانی که به مازندران سفر می‌کنند مشکل اقامت نخواهیم داشت.

وی دغدغه سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور را رونق گردشگری خارجی برشمرد و گفت: یکی از ملزومات توسعه گردشگر خارجی ایجاد هتل‌های با امکانات متنوع برای خدمات‌رسانی بهتر است.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.