شامگاه 13 مهرماه اولین پرواز مستقیم قاهره-تهران به زمین می نشیند

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
شامگاه 13 مهرماه اولین پرواز مستقیم قاهره-تهران به زمین می نشیند
13 مهر 1389 00:00
0

در پی امضاء توافق نامه همکاری های هوایی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی مصر اولین پرواز نمادین بین دو فرودگاه بین المللی قاهره و امام خمینی(ره) انجام می شود.

به گزارش میراث آریا (chtn)،حمید بقایی،معاون رییس جمهور و هیات همراه شامگاه 13 مهرماه با از طریق پرواز یکی از شرکت های هواپیمایی خصوصی خطوط هواپیمایی مصر وارد تهران می شوند.

صبح یکشنبه 11 مهرماه مهمترین موافقت نامه رسمی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی مصر در قاهره پس از 30 سال به امضا رسید.

حمید بقایی معاون رییس جمهور و مارشال احمد شفیق،وزیر هوانوردی دولت مصر با حضور جمعی از مقامات رسمی مصر، اعضا دفتر حافظ منافع ایران در قاهره و خبرنگاران رسانه های دو کشور موافقت نامه همکاری های هوایی و برقراری خط پرواز قاهره تهران را امضا کردند.

هر دو طرف در کنفرانس خبری که بعد از این مراسم با حضور رسانه های ایرانی و مصری تشکیل شد شرکت کرده و براز امیدواری کردند این تفاهم نامه فصل مشترکی از همکاری ها را رقم بزند.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.