گودزیلا در ژاپن، انتظار بازدیدکنندگانش را می کشد!

4.2
از 56 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
گودزیلایی که دوباره زنده شد! +تصاویر
18 مهر 1399 07:00
2

علاقه ژاپنی ها به گودزیلا برای جهانیان کاملا آشکار است و موردی برای تعجب وجود ندارد. اما این بار ژاپنی ها دست به اقدامی بالاتر از حد تصورات زدند. نیجیجن نو موری (Nijigen no Mori) مکانی که به عنوان جزیره انیمه در ژاپن شناخته می‌شود به زودی قرار است از گودزیلایی پرده‌برداری کند که 25 متر عرض، 54.8 متر طول و 19.8 متر ارتفاع خواهد داشت. این دقیقا ابعاد گودزیلایی است که ایشیرو هوندا در در فیلم گودزیلا (محصول 1954) ساخته بود.

instructure-of-Japanese-godzilla.jpg

این مجسمه غول‌آسا قرار بود در تابستان 2020 پرده برداری شود. اما به دلیل پاندمی ویروس کرونا به تعویق افتاد و طبق آخرین گزارشات این رونمایی در تاریخ 10 اکتبر سال جاری انجام خواهد شد.

البته اشتباه برداشت نکنید. این گودزیلا تنها یک مجسمه معمولی نخواهد بود. این گودزیلا یک مجسمه ترسناک با دندان‌های عظیم الجثه‌ای خواهد بود که با آرواره‌های باز خود انتظار تماشاگران را می‌کشد!

Japanese-Theme-Park-Feature-a-Life-Sized-Godzilla.jpg

تماشاگرانی که جرات بیشتری دارند می توانند از طریق یک مونوریل هوایی که با سرعت بالایی حرکت می‌کند پا به آرواره های این گودزیلا گذاشته و به سرگرمی‌هایی که در دل این هیولا تعبیه شده بپردازند و در انتهای ماجراجویی خود مانند یک موشک به بیرون پرتاب شوند.

huge-godzilla-statue-japan.jpg

این جاذبه هنوز برای عموم افتتاح نشده است.

 

منبع: mymodernmet.com