هتل آزولیک؛ هتلی لوکس در دل طبیعت مایاها و دریای کارائیب

4.2
از 6 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
رومانتیک‌ترین و خاص‌ترین هتل دنیا + تصاویر
12 آبان 1399 07:05
0

هتل آزولیک مکزیک، واقع در شهر باستانی تولوم یکی از هتل‌های منحصر به فردی است که تنها با دیدن تصاویر آن حس حضور در طبیعت را احساس خواهید کرد. این هتل درست در میان دریای کارائیب و جنگل باستانی تولوم، مکانی که تمدن مایاها را به خود دیده است واقع شده است.

هتل آزولیک مکزیک

طبیعت و احترام به قوانین آن در این هتل حرف اول و آخر را می‌زند. در این هتل لوکس و آرامش‌بخش تا جای ممکن استفاده از لوازم الکتریکی نظیر سیستم‌های گرمایشی/سرمایشی، تلویزیون، چراغ و ... خودداری شده تا تأثیر تکنولوژی  جو و انرژی طبیعی حاکم در آن را کم‌رنگ نکند. البته نگران تاریکی‌ها نباشید، در تمامی نقاط این هتل شمع‌ها با چینشی جذاب و حساب‌شده تعبیه‌شده‌اند که در شب این هتل را به مکانی رمانتیک و عاشقانه تبدیل می‌کند.

همچنین در این هتل مسیرهای چوبی مرتفعی ساخته شده است که به دلیل معماری پیچشی خود مانعی برای رشد درختان نخواهد شد و به ساکنان بومی جنگل این اجازه را می‌دهد که بدون مزاحمت بتوانند در زیر آن رفت‌وآمد داشته باشند.

 هتل آزولیک مکزیک

 

ویلاهای هتل آزولیک از تنوع بسیار جذابی برخورد دار هستند و در نزدیکی سواحل، جنگل‌ها یا در ارتفاعات ایجادشده‌اند که تمامی آن‌ها منظره‌ای زیبا از طبیعت بکر تولوم را به نمایش خواهند گذاشت. در هتل آزولیک علاوه بر ویلا‌های رویایی خود دارای: گالری هنرهای معاصر، طب سنتی، مرکز سلامتی و آبگرم، بوتیک فشن، کلاب ساحلی سه رستوران مکزیکی، ژاپنی و رستوران از تولید به مصرفی که تمامی مواد آن به صورت بومی تولید و پرورش داده شده است و ... می‌باشد. تمامی این امکانات تجربه‌ای را برای مهمانان رقم خواهد زد که موجب ترغیب و بازگشت دوباره یا چندباره آن‌ها به این هتل خواهد شد.

ویلاهای این هتل به طور دقیق تر در 7 دسته تقسیم بندی می‌شوند که عبارتند از:

1. ویلای مایان (Mayan Villa)

یکی از توصیه شده ترین ویلاهای این هتل،  ویلاهای مایان است. ویلاهای مایان جایی برای دست‌یابی به خلاقیت، مکانی برای الهام گرفتن، مثبت ‌اندیشی، نشاط و آزادی است. طبیعت و درختان در ویلای مایان از عواملی هستند که این مکان را خاص می‌کند. چرا که ویلاهای مایان توسط انبوهی از درختان محاصره شده و جهت همزیستی بهتر با طبیعت با تراس‌های چوبی، وان‌ آب گرم از جنس موزائیک های قدیمی و ... زینت داده شده اند.

ویلای مایان

ویلای مایان

2. ویلای آزتک (Aztec Villa)

ویلاهای آزتک که در جنوب هتل آزولیک ایجاد شدند، مکانی ایده‌آل برای مسافرانی خواهد بود که تمایل دارند انرژی جوانی را تجربه کنند. در ویلاهای آزتک 4 عنصر طبیعت یعنی، آب، خاک، باد و آتش به شکلی باستانی تجلی‌گر یک فضای منحصر به فرد خواهند بود.

ویلای آزتک

ویلای آزتک

3. ویلای جنگلی (jungle Villa)

ویلاهای جنگلی بهترین مکان برای افزایش ارتباط با طبیعت است که در جنگ رازآلود مایاها به طور عمیق شما را به این مهم می‌رسانند. تجهیزاتی که در ویلاهای جنگلی آزولیک خواهید دید، به طور دست‌ساز توسط ماهرترین نجاران و فنی کاران ساخته شده است. این ویلاها در نزدیکی طبیب خانه سنتی و چشمه آزولیک واقع شده‌اند.

ویلای جنگلی (jungle Villa)

ویلای جنگلی (jungle Villa)

4. ویلای ماه (Moon Villa)

اصلی ترین ویلای هتل آزولیک ویلای ماه است که نام آن برگرفته از نور ستارگان و ماهی است که در شب این ویلا را به رمانتیک‌ترین بخش هتل آزولیک تبدیل می‌‌کند. نه تنها این ویلا بلکه تمامی بخش‌های مختلف این هتل، مکانی برای بزرگ‌سالان است و تنها افراد بالای 18 سال اجازه رزرو و اقامت در این هتل را دارند.

ویلای ماه

ویلای ماه

5. ویلای آبی (Aqua Villa)

دکوراسیون ویلای آبی بسیار منحصر به فرد بوده و در خصوصی ترین مکان هتل آزولیک تعبیه شده است. ویلای آبی دارای آبراهه‌های داخلی است که جلوه ویژه‌ای نسبت به سایر ویلاها بخشیده است. این ویلا نیز توسط بسیاری از گردشگران توصیه شده و از پرطرفدارترین و لوکس‌ترین ویلاهای این هتل می‌باشد.

aqua-villa1-min.jpg

aqua-villa3-min.jpg

6. ویلای آسمانی (Sky Villa)

طبقه دوم از ساختمان چوبی که رو به رو اقیانوس ساخته شده است، آدرس مکانیست که ویلاهای آسمانی این هتل در آن قرار گرفته اند. ویلای آسمانی ترکیبی از طبیعت، ساحل، دریا، آسمانی پاک و به طور کلی مکانی که یک حس کامل از طبیعت را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. بیدار شدن در این مکان، تجربه‌ای به یاد ماندنی برای هر شخصی خواهد بود.  

sky-villa1-min.jpg

sky-villa3-min.jpg

7. ویلای دریایی (Sea Villa)

ویلاهای دریایی  این هتل درست در کنار ساحل تولوم درست شده اند. شاید ویلاهای دریایی به لوکس بودن ویلای آبی نرسد اما تماشای آب‌های بی انتها در مکانی دنج و آرام برای چه کسی خوشایند نخواهد بود؟

 sea-villa1-min.jpg

sea-villa2-min.jpg

موقعیت جفرافیایی و سایر تصاویر این هتل را می‌توانید در ادامه مطلب ملاحظه فرمایید. 

 

 

azulik1-min.jpg

azulik2-min.jpg

azulik4-min.jpg 

azulik5-min.jpg

azulik6-min.jpg

azulik8-min.jpg

azulik9-min.jpg

azulic10-min.jpg

azulik11-min.jpg

azulik12-min.jpg

 

منبع: azulik

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.