برندگان جوایز جهانی گردشگری (WTA) در بخش خاورمیانه

4
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
امارات بیشترین جوایز جهانی گردشگری (WTA) را از آن خود کرد
21 آبان 1399 06:11
0

برندگان جوایز جهانی گردشگری که توسط متخصصان صنعت و مشتریان انتخاب می‌شوند، در روزهای پیش اعلام شدند. برندگان این جوایز منطقه به منطقه تعیین می‌گردند. در ادامه این مطلب از لست سکند برندگان این جایزه کیفیت گردشگری در منطقه خاورمیانه در بخش‌های مختلف بررسی شده است.

 

جایزه جهانی گردشگری (WTA)

WTA

از سال ۱۹۹۳ جایزه جهانی گردشگری (worldtravelawards) برای مشخص کردن باکیفیت‌ترین‌های صنعت گردشگری معرفی شد. این جوایز در روز مشخص و در کشورهای مختلف به صورت رسمی جشن گرفته می‌شد و در نهایت به برندگان لوح و جایزه اهدا می‌گردید.

برای برنده شدن معیارهای مشخص تعریف شده بود که کیفیت محصول را بررسی می‌نمود. جوایز به صورت منطقه‌ای اهدا می‌شد و در هر منطقه به صورت رسمی مراسم جداگانه برگزار می‌گردید. انتخاب برندگان به کمک متخصص صنعت گردشگری و همچنین مشتریان انجام می‌شد که برند‌ها و کسب و کارهای که بیشتری رای را در هر حوزه می‌آوردند، برنده اعلام می‌شدند.

این جوایز معیاری جهانی کیفیت خدمات  در صنعت گردشگری نیز به حساب می‌آید برای همین موضوع در میان کسب و کار از اهمیت بالایی برخودار است.

 

گراهام کوک، بنیانگذاری جوایز جهانی گردشگری

گراهام کوک

همه به دنبال بهترین برندهای مسافرتی، گردشگری و مهان‌نوازی در جهان هستند. به این منظور، رای‌های این نتایج از متخصص‌های حرفه‌ای و مردم جمع‌آوری شده و در نهایت نامزد‌های که بیشترین رای را در حوزه خود کسب کردند، معرفی شدند.

گراهام کوک (Graham Cooke) بنیانگذار جوایز جهانی گردشگری (WTA) می‌گوید: برندگان ما بهترین نمایندگان بخش سفر و گردشگری در خاورمیانه هستند، به تمامی برندگان تبریک می‌گویم به ویژه که سال سختی را پشت سر گذاشتن و در این سال با مشکلات بی‌سابقه‌ای روبه رو بودند و در برابر این مشکلات انعطاف‌پذیری قابل توجهی را از خود نشان دادند.

او ادامه داد: برنامه جوایز جهانی گردشگری (WTA) در سال ۲۰۲۰، آرای بی‌سابقه‌ای از مردم دریافت کرد که این نشان از اشتیاق و شوق مردم به سفر و گردشگری است که با بهبود وضع جهانی، برای آینده این صنعت بسیار خوب خواهد بود.

 

برندگان جوایز جهانی گردشگری در خاورمیانه

برندگان جوایز جهانی گردشگری

دبی

جوایز جهانی گردشگری در منطقه خاورمیانه برای سال ۲۰۲۰ در ۱۰ نوامبر اعلام شدند. دبیبرای گرفتن عنوان «برترین مقصد خاورمیانه»(Middle East’s Leading Destination) رقابت سختی را پشت سر گذاشت اما نهایتا به این جایزه دست پیدا کرد. عماناما به راحتی جوایز بخش «برترین مقصد فرهنگی خاورمیانه» (Middle East’s Leading Cultural Destination) و «برترین مقصد ماه عسل خاورمیانه» (Middle East’s Leading Honeymoon Destination) را بدست آورد.

ثروت‌های وارد شده در راس خیمه (Al Khaimah) امارات باعث شد تا اماراتبه عنوان «برترین مقصد گردشگری ماجراجویی خاورمیانه» (Middle East’s Leading Adventure Tourism Destination) معرفی گردد.

عمان

عمان

 

برندگان جوایز جهانی گردشگری در بخش مهمان‌نوازی، خاورمیانه

هتل جمیرا

هتل جمیرا ال نسیم

در بخش مهمان‌نوازی، با وجود انزوای جهانی در بخش گردشگری ساحلی، هتل جمیرا ال نسیم (Jumeirah Al Naseem)  به عنوان «برترین هتل خاورمیانه» (Middle East’s Leading Hotel) انتخاب شد و این در حالی است که آتلانتیس پالم دبی به عنوان «برترین اقامتگاه در زمینه تفریح خاورمیانه» (Middle East’s Leading Resort) جایزه خود را دریافت کرد.

هتل آرمانی دبی (Armani Hotel Dubai) که جزو هتل‌های مجلل خاورمیانه نیست در بخش هتل‌های غیر لوکس برنده جایزه «برترین هتل سبک زندگی خاورمیانه» (Middle East’s Leading Lifestyle Hotel) گردید.

امارات پلاس (Emirates Palace) ابوظبی در دو بخش «برترین هتل لوکس خاورمیانه»‌ (Middle East’s Leading Luxury Hotel) و «برترین هتل تجاری خاورمیانه» (Middle East’s Leading Business & Conference Hotel) تحسین شد.

امارات پلاس

امارات پلاس، ابوظبی

پارک حیات دبی (Park Hyatt Dubai) به عنوان «برجسته‌ترین تفریحگاه خاورمیانه»‌ (Middle East's Leading Corporate Resort) انتخاب گردید، در حالی که ماندارین اورینت جمیرا(Mandarin Oriental Jumeira) به عنوان «لوکس‌ترین تفریحگاه شهری خاورمیان» (Middle East's Leading Luxury City Resort) اعلام گردید.

 

برندگان جوایز جهانی گردشگری در بخش هوانوردی، خاورمیانه

هواپیمایی اتحاد

در بخش هوانوردی، هواپیمایی اتحاد (Etihad Airways) به عنوان «برترین ایرلاین خاورمیانه» (Middle East’s Leading Airline) و «برترین ایرلاین در کلاس مجلل (فرست کلاس) خاورمیانه» (Middle East’s Leading Airline - First Class) معرفی شد.

عمان ایر (Oman Air) به عنوان «برترین ایرلاین در کلاس تجاری خاورمیانه» (Middle East’s Leading Airline - Business Class) و «برترین ایرلاین در کلاس اکونومی خاورمیانه» (Middle East’s Leading Airline – Economy Class) انتخاب گردید.

فرودگاه بین المللی دبی نیز به عنوان «برترین فرودگاه خاورمیانه» (Middle East’s Leading Airport) تحسین شد.

دبی

سایر برندگان عبارتند از :

گردشگری دبی (Dubai Tourism) «برترین هیات گردشگری خاورمیانه» (Middle East’s Leading Tourism Board)

فراری ورلد ابوظبی (Ferrari World) «برترین تم پارک خاورمیانه» (Middle East’s Leading Theme Park’)

وارنر برادرز ورلد (Warner Bros. World) در ابوظبی «برترین جاذبه گردشگری خاورمیانه» (Middle East’s Leading Tourist Attraction)

سفر و گردشگری نیروانا(Nirvana) «برترین اپراتور گردشگری خاورمیانه» (Middle East’s Leading Tour Operator)

هتل جانا(Jannah) «برترین برند هتل‌های لوکس حلال خاورمیانه» (Middle East’s Leading Luxury Halal Hotel Brand)

المسافر(Almosafer) «برترین آژانس مسافرتی و تفریحی خاورمیانه» (Middle East’s Leading Leisure Travel Agency)

اویس(Avis) «برترین شرکت اجاره خودرو خاورمیانه» (Middle East’s Leading Business Car Rental Company)

و آمادئوس«برترین شرکت ارائه دهنده فن‌آوری سفر در خاورمیانه» (Middle East’s Leading Travel Technology Provider) هستند.

​​​​​​​​

منبع: worldtravelawards 

 

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی