بهترین هتل‌های شیراز از نظر کاربران لست‌سکند + عکس، آدرس و تلفن

2
از 1 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین هتل‌های شیراز از نظر ایرانی‌ها + عکس، آدرس و تلفن
07 اسفند 1399 09:00
2

شیراز نه تنها برای ایرانی‌ها، بلکه برای مسافران خارجی هم محبوب است و همیشه یکی از مقاصدشان محسوب می‌شود. به همین منظور، هتل‌های متعددی در این شهر بهاری پذیرای مسافران است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به این شهر سفر کنید، امّا درباره محل اقامتتان مطمئن نباشید. این شک و تردید برای درصد زیادی از مسافرانی که با شهر آشنا نیستند اتّفاق میوفتد. در این مطلب ما سعی کرده‌ایم کمکی در انتخاب شما کرده باشیم تا با خیال آسوده‌تری، محل اقامتتان را رزرو کنید. 

پیش از این درباره بهترین رستوران‌های شیراز صحبت کردیم و اینجا نوبت به بهترین هتل‌های شیراز رسیده که با توجه به نقد و بررسی‌های کاربران لست‌سکند تهیه شده‌اند. با نگاهی به این لیست و خواندن نظرات مسافرانی که به این هتل‌ها سفر کرده‌اند، تصمیم‌گیری ساده‌تر می‌شود. البته، سفرنامه‌های شیراز هم راهنماهای خوبی برای انتخابتان هستند.

البته لازم است بدانیم که این بهترین‌ها صرفا بر اساس تعداد نظرات تعیین شده‌اند و نه امکانات و شاخصه‌های استاندارد دیگر درباره هتل‌ها، بنابراین اگر شاید از نظر شما این ترتیب مناسب نباشد و اولویت‌بندی دیگری به نظرتان برسد. پس برای تأثیرگذاری در این ترتیب، لطفا در صفحه هتل‌ها نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید و تجربه‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

1. هتل بزرگ شیراز

 هتل بزرگ شیراز یک هتل 5 ستاره با کیفیت نزدیک دروازه قرآن شیراز است. همان طور که از یک هتل 5 ستاره انتظار می‌رود، امکاناتی مثل استخر، سونا، باشگاه بدنسازی دارد و مهمانان، تجربه خوبی از رستوران و خدمات این هتل داشته‌اند. علاوه بر این، بلندی ساختمان هتل و اشرافش به شهر، چشم‌انداز بی‌نظیری را برای مسافران به نمایش می‌گذارد.

 

آدرس: دروازه قرآن

تلفن: 07132274820

هتل بزرگ شیراز
عکس از آرشیو لست‌سکند | محسن خرمایی‌پور
هتل بزرگ شیراز
عکس از آرشیو لست‌سکند | محسن خرمایی‌پور

2. هتل زندیه شیراز

 هتل زندیه به عنوان هتلی چهار ستاره و اصیل ایرانی در قلب شهر شیراز، پایتخت تمدن ایران زمین، در حریم مجموعه ارزشمند زندیه بنا شده است. این هتل با نمایی منحصر به فرد ساخته شده است که با الهام از هنر معماری اصیل شهر شیراز، فضاهای چشم‌نوازی برای مهمانان به نمایش می‌گذارد. مجموعه ورزشی هتل با فضاهای مختلف بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و ویتامین‌سرا، سعی در رقم زدن اوقات خوشی برای مهمانانش دارد. 

 

آدرس: خیابان هجرت

تلفن: 07132234234

هتل زندیه شیراز
عکس از سایت هتل زندیه
هتل زندیه شیراز
عکس از سایت هتل زندیه

3. هتل بین‌المللی پارس

 هتل پنج ستاره بین‌المللی پارس، هتلی نزدیک به جاذبه‌های محبوب شیراز و در بافت قدیمی آن است. امکانات هتل پارس شامل رستوران، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده و پارکینگ و سایر خدمات می‌شود. هتل پارس شیراز با مجموعه کاملی از رستوران‌ها و کافه‌ها از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران «گل‌سرخ» واقع در طبقه اول لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را همراه با اجرای زنده موسیقی ارائه می‌کند. در رستوران «لوتوس» (بالاترین طبقه هتل) چشم‌اندازی زیبا از شهر شیراز را دارید. رستوران هتل «ملل» نام دارد که دکوراسیون زیبایی دارد و غذاهای متفاوتش را همراه با موسیقی زنده ارائه می‌کند. برای صرف پیتزا، پاستا و دیگر غذاهای ایتالیایی هم می‌توانید به رستوران و کافی‌شاپ ایتالیایی «ایل پریمو» مراجعه کنید.

 

آدرس: خیابان کریمخان

تلفن: 07112332255

هتل بین‌المللی پارس
عکس از آرشیو لست‌سکند | پروین توافقی
هتل بین‌المللی پارس
عکس از آرشیو لست‌سکند | پروین توافقی

4. هتل بزرگ چمران

 هتل بزرگ چمران، هتلی 5 ستاره و معروف در شیراز است. ای هتل هم مثل سایر هتل‌های 5 ستاره امکاناتی چون استخر، رستوران‌های شیک و کافی‌شاپ و خشکشویی و سایر خدمات را دارد. مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، از اقامتشان راضی بوده‌اند و حتّی گفته‌اند در منوی صبحانه این رستوران، حلوا و آش محلی شیرازی هم سرو می‌شود.

 

آدرس: بلوار چمران

تلفن: 07116262000

هتل بزرگ چمران
عکس از آرشیو لست‌سکند | خضری
هتل بزرگ چمران
عکس از آرشیو لست‌سکند | شمسی فاطمی

5. هتل الیزه شیراز

 هتل الیزه هتلی چهار ستاره در منطقه معالی‌آباد شیراز است. گر چه در دل بافت تاریخی و نزدیک جاذبه‌ها نیست، امّا دسترسی مناسبی به بافت تاریخی دارد. اتاق ها و تمامی امکانات هتل الیزه بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی و اجرا شده است و گفته شده که کادر هتل، برای ارائه خدمات به مسافران آموزش دیده‌اند. بیشتر مهمانان هتل، از بهداشت و تمیزی اتاق‌ها راضی بوده‌اند.

 

آدرس: معالی‌آباد

تلفن: 07136238890

هتل الیزه شیراز
عکس از لست‌سکند | امین رفعتی
هتل الیزه شیراز
عکس از لست‌سکند | امین رفعتی

6. هتل هما

 هتل همای لوكس و پنج ستاره شیراز، درسایه درختان سرو بوستان آزادي، از زیباترین باغ‌های عمومي شهر شيراز است. این هتل 232 اتاق دارد و امکانات موردنیاز یک هتل پنج ستاره را دركنار آرامش در اختیارتان می‌گذارد. اين هتل، امکانات ورزشی و سرگرمی، غذاهای ایرانی و بین‌المللی و سالن‌های همایش و کنفرانس دارد. 

 

آدرس: میدان آزادی

تلفن: ۰۷۱۳۲۹۲۹

هتل هما شیراز
عکس از سایت هتل هما
هتل هما شیراز
عکس از سایت هتل هما

7. هتل نیایش شیراز

 هتل نیایش، هتلی دو ستاره در محله قدیمی شیراز  است. در مرز میان دو محله تاریخی میدان شاه و سرباغ شیراز از رو به روی آرامگاه زیبای بی بی دختران تا سه راه نیایش و گذر مویدی تا طاق‌های زیبا و تاریخی نیایش و مویدی و کوچه زیبای شاهزاده جمالی، مجموعه زیبایی به وسعت 3500 متر در قالب 15 خانه زیبا, هتل سنتی نیایش ساخته شده است. نیایش با حفظ اصالت بنای هر کدام از املاک خریداری شده و با در اختیار داشتن دو پلاک ثبت تاریخی و 4 پلاک با ارزش تاریخی و چند پلاک با معماری دهه‌های گذشته، مثل موزه، سیر تحول معماری در قرن گذشته  شیراز است.

 

آدرس: سه راه نمازی

تلفن: 07132233622

هتل های شیراز
عکس از سایت هتل نیایش
هتل های شیراز
عکس از سایت هتل نیایش

 

امیدورایم معرفی این هتل‌ها، کمکی از تصمیم‌گیریتان داشته باشد. اگر شما اقامت در این هتل‌ها را تجربه کرده‌اید یا فکر می‌کنید جای هتل‌های باکیفیت دیگری در این لیست خالی است، لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید و به هتل‌های مورد نظرتان در صفحه هتل‌های شیراز، رای دهید تا جایگاه بهتری پیدا کنند.

 

تألیف: لست‌سکند

 

نرگس کاظمی‌فرد
نرگس کاظمی‌فرد

سفر که به واژه‌ها پیوند می‌خورد، برایم مرزها را بی‌معنی می‌کند. گردشگری خواندم چون مفهوم سفر بیش از کلمه‌اش در ذهنم قد کشیده بود و ایرانشناسی خواندنم، دلیلش چیزی جز پیدا کردن ریشه‌هایم نبود. اما این ماجراجویی در مسیر واژه‌ها بود که علایقم را به سطح واقعیت رساند و مزه‌مزه کردن جهان را دوباره برایم ترجمه کرد.