بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه + امتیاز و عکس

3.6
از 26 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
10مورد از بهترین های 4 ستاره برای اقامتی به صرفه و لذتبخش
06 اردیبهشت 1402 07:00
5

معمولا مسافران وان با سطح اقتصادی متفاوتی به این کشور سفر می‌کنند. اگر شما از آن دسته افرادی باشید که بهترین هتل های 4 ستاره وان را انتخاب می‌کنید، این مطلب براس شماست. وان شاید نزدیک‌ترین مقصد گردشگری ترکیه به ایران باشد؛ اما زمانی که تصمیم به خرید تور وان ترکیه را می‌گیرد چقدر به محل اقامتتان فکر می‌کنید؟ هرچند که هتل‌هایی با امکانات کامل‌تر، سفر شما را به یک سفر لوکس و خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند؛ ولی باید در نظر داشت که بسیاری از کسانی که به شهر وان سفر می‌کنند. قصد یک خوشگذرانی مقرون‌به‌صرفه دارند، بنابراین به سراغ گزینه‌های بعدی می‌روند. 

هتل‌های 4 ستاره دقیقاً برای کسانی است که دوست دارند سرویس‌ها و خدمات خوبی را از مجموعه‌های رفاهی و اقامتی دریافت کنند؛ اما به لحاظ اقتصادی قصد پرداخت هزینه‌های گزاف برای سفرشان را ندارد. در این مطلب از مجله لست‌سکند برایتان از بهترین هتل های 4 ستاره وان می‌گوییم. برخی از امکانات قابل توجهشان را بررسی می‌کنیم و فاصله آن‌ها تا مراکز تفریحی و خرید وان را هم . پس اگر به سفر به وان فکر می‌کنید و هنوز برای اقامتتان در این شهر تصمیم نگرفته این مطلب را از دست ندهید. 

بهترین هتل 4 ستاره وان کدام است؟ 

درمورد اینکه بهترین هتل 4 ستاره وان کدام است، نمی‌توان به صورت قطعی نظر داد چرا که همه این هتل‌ها از استاندارد معقولی برخوردارند اما چیزی که باعث تفاوت می‌شود، سلیقه شما در انتخاب است، اینکه شما چه هتلی را به عنوان بهترین هتل 4 ستاره وان می‌شناسید ممکن است بسته به این موضوع باشد که محل قرارگیری یک هتل برایتان ارزش بیشتری دارد یا امکانات رفاهی؟ اگر امروز بخواهیم لیستی از بهترین هتل های 4 ستاره وان به شما ارائه دهیم می‌توانیم به هتل‌هایی مانند هالدی اوتل، تامارا، رویال پالاس، میلانو یا رامادا ویندهام اشاره کنیم.

هتل هالدی اوتل (haldi hotel)

 به راحتی می‌توان هتل هالدی اوتل را جزو در دسته بهترین هتل های 4 ستاره وان قرار داد؛ چرا که بسیاری از نیازهایتان در سفر را به راحتی برطرف می‌کند. این هتل برای مهمانانش امکانات گوناگونی را در نظر گرفته است از جمله اسپا، سونا، حمامی ترکی و سالن بدنسازی. از طرف دیگر، اگر شما برای دیدن جاهای دیدنی وان با ماشین شخصی به این شهر سفر کرده باشید، می‌توانید از پارکینگ رایگانی که برایتان تدارک دیده شده استفاده کنید. هتل هالدی به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره وان 80 اتاق برای پذیرایی از مسافران در نظر گرفته و به لحاظ فضای کلی می‌توان آن را یک هتل خانوادگی دانست.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.4 از 5
  • فاصله از مراکز خرید : 7 دقیقه 

موقعیت دقیق هتل هالدی اوتل

photo_2019-04-17_18-49-31.jpg
نمای بیرونی هتل هالدی اوتل از بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه 

هتل تامارا (tamara business otel)

یکی دیگر از هتل‌هایی که می‌تواند تجربه خوشی از اقامت در وان را برای شما رقم بزند، هتل تامارای این شهر است. این هتل که یکی از هتل‌های محبوب در بین مسافران وان است، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن نزدیکی به خیابان جمهوریت یعنی اصلی‌ترین خیابان شهر است که به شما امکان دسترسی به ارزانترین مراکز خرید وان را می‌دهد. از طرف دیگر، امکانات رفاهی از جمله اسپا، حمام ترکی و سالن ورزشی برای کسانی که در این هتل اقامت می‌کنند، در نظر گرفته شده است.  هتل تامارا که اخیراً به نام تامارا بیزینس هم شناخته می‌شود، طراحی نسبتاً مدرنی دارد و می‌توانید به راحتی رضایت شما را از اقامت در شهر وان جلب کند. 

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 3 از 5
  • امتیاز هتل در گوگل: 3.6 از 5
  • فاصله از مراکز خرید : 1 دقیقه

  

موقعیت دقیق هتل تامارا

Sd2tpFLCcr51CGOs8l12RfhkExhZR5Jj92HbnoQU.jpeg
هتل تامارا به عنوان بهترین هتل 4 ستاره وان

 هتل گراند لوندرا (Grand Londra Otel)

بسیاری از افراد درمورد قیمت هتل 4 ستاره وان نگران هستند و ممکن است در انتخاب نوع اقامتگاه با شک و شبهه‌هایی روبه‌رو باشند؛ اما به صورت کلی بد نیست بدانید که وان در بین شهرهای گردشگری ترکیه، گزینه‌ای ارزان قیمت به حساب می‌آید و نیازی نیست چندان قیمت‌ها شما را به وحشت بیندازد. یکی از انتخاب‌های خوبی که در شهر وان می‌توانید داشته باشید، هتل گراند لوندرای این شهر است که امکانات خوبی را برای شما در نظر گرفته است. گراند لوندرا که از نظر تمیزی و مرتب بودن تا امروز توانسته نظر بسیاری از کسانی که پیش از این به وان سفر کرده‌اند را جلب کند، هر چند که شاید امکانات این هتل قابل مقایسه با هتل‌های 5 ستاره شهر نباشد؛ اما اگر برای تمام روزتان برنامه دارید و می‌خواهید شب را راحت و بدون دردسر بگذرانید، هتل گراند لوندرا انتخاب خوبی برای شماست.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.1 از 5
  • فاصله از مراکز خرید : 10 دقیقه 

 موقعیت دقیق هتل گراند لوندرا

ZmlsZU5hbWU9QURBMTAyMzAtbWlu_20210325093155.jpg
لابی هتل گراند لوندرا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره وان

هتل رویال میلانو (Royal Milano Hotel) 

اگر به دنبال بهترین هتل 4 ستاره وان باشید، احتمال اینکه به نام رویال میلانو بربخورید زیاد است. هرچند که رویال میلانو جزو ارزانترین هتل های وان نیست، اما این هتل خدمات گوناگونی با قیمت های نسبتا منصفانه به مسافران شهر ارائه می‌دهد. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته است و می‌توانید در مدت اقامتتان از خدماتی مانند حمام، سونا و ماساژ استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید که هتل رویال میلانو به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره وان صبحانه های مشهوری دارد که در اگر درخواست کنید می‌توانید در اتاقتان این صبحانه را میل کنید.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 3.5 از 5
  • امتیاز هتل در گوگل: 3.8 از 5
  • فاصله از مراکز خرید : 13 دقیقه 

موقعیت دقیق هتل رویال میلانو

cbfb26fd1e340292f45c51014fca86e76fcb2d27.jpeg
 رویال میلانو از بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه

هتل رویال پالاس (Royal Palas Hotel)

گاهی هم انتخاب‌های شما بیشتر از اینکه بر اساس قیمت هتل 4 ستاره وان باشد، ممکن است بر این اساس باشد که دوست دارید چه کاری در این شهر انجام دهید؟ مثلاً اگر اهل شکم گردی باشید و به سراغ بهترین رستوران‌های وان بروید دیگر اینکه آیا هتل شما صاحب رستوران خوبی است یا نه برایتان اهمیت ندارد، بلکه موارد دیگری در چک لیست شما برای انتخاب قرار می‌گیرید. هتل رویال پالاس هم می‌تواند با توجه به کارمندان کاربلدش جزو بهترین هتل های 4 ستاره وان قرار بگیرد. چرا که علاوه تمیز و مرتب بودن هتل و همچنین ارائه خدمات رفاهی خوب به مسافرانش، از کارمندانی استفاده می‌کند که بسیاری از آن‌ها با زبان فارسی آشنایی دارند و این یک مزیت قابل توجه درباره این هتل است.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل در گوگل: 3.8 از 5
  • فاصله از مراکز خرید : 8 دقیقه 

موقعیت دقیق هتل رویال پالاس

روپیه سریلانکا.jpg
هتل رویال پالاس از بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه 

هتل ساهماران ریزورت (Şahmaran Resort Hotel) 

اگر همچنان در جستجوی بهترین هتل 4 ستاره وان هستید، بد نیست سری هم به هتل ساهماران بزنید. این هتل در مرکز شهر نیست و اگر برای خرید وان آمده‌اید، کمی کارتان را سخت می‌کند؛ اما اگر از آن دسته افرادی هستید که به نیت استفاده از تفریحات وان سفر کرده‌اید، هتل ساهماران همان چیزی است که می‌تواند شما را راضی کند. هتل ساهماران یک هتل ساحلی است نه فقط نمای شهر بلکه نمای دریاچه زیبای وان را هم به شما می‌دهد. در ضمن، اگر اهل عکاسی باشید اسکله اختصاصی هتل جای مناسبی برای ثبت خاطراتتان است. 

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 3.6 از 5
  • امتیاز هتل در گوگل: 3.6 از 5
  • فاصله از مراکز خرید : 20 دقیقه 

موقعیت دقیق هتل ساهماران

01.jpg
ساهماران بهترین هتل 4 ستاره وان

 هتل راما بای ویندهام (Ramada by Wyndham Van)

 آخرین موردی که از بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه به سراغ آن می‌رویم، هتل راما بای ویندهام است. این هتل به دلیل امکاناتی که به مسافران خود می‌دهد، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های وان است، هر چند که فاصله نسبتاً زیادی با مرکز شهر دارد. هتل رامابای ویندهام یک زمین اختصاصی برای بازی کودکان دارد و دغدغه شما را نسبتاً به همسفران کم سن و سالتان کاهش می‌دهد از طرف دیگر امکاناتی مانند ترنسفر فرودگاهی و همین‌طور امکانات رفاهی اولیه، خیال شما را بابت داشتن زمانی خوب در وان آسوده می‌کند.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 3.5 از 5
  • امتیاز هتل در گوگل: 3.6 از 5
  • فاصله از مراکز خرید : 20 دقیقه 

موقعیت دقیق هتل راما بای ویندهام

395633c1ed35e7014067dca9dec438fe.png
هتل راما بای ویندهام یکی از بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه

سخن آخر

  همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، انتخاب اقامتگاه مناسب از میان  بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه، بیش از هر چیزی تابع برنامه شخصی شماست. البته در این برنامه و تور ترکیه نظرات و ایده‌های شخصی زیادی هم ممکن است تأثیرگذار باشد؛ هر چند که بیشتر افراد تصور می‌کنند قیمت هتل 4 ستاره وان مهم‌ترین عامل در انتخاب کردن یا نکردن آن است در صورتی که ممکن است شما از آن دست افرادی باشید که ترجیح می‌دهید به جای یک هتل 4 ستاره جذاب در یک بوتیک هتل اقامت داشته باشید. یا اینکه حتی اگر هتل‌ها به عنوان اقامتگاه مدنظر شما باشد، ممکن است عواملی مانند، امکانات رفاهی یا حتی دور و نزدیکی به مراکز مختلف تأثیر مهمی در انتخاب شما بگذارد. 

در این مطلب تلاش کردیم برخی از بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه را به شما معرفی کنیم وجه تمایز این هتل‌ها نسبت به دیگر اقامتگاه‌هایی که در شهر پر گردشگر وان وجود دارد را هم برشماریم. البته باید توجه داشته باشید که یک هتل 4 ستاره، به طور کلی امکانات قابل قبول و استانداردی را برای مهمانان خود در نظر می‌گیرد و آنچه که ما در این مطلب بلاگ گفتیم بخشی از مهم‌ترین نقاط مثبت این هتل‌ها بوده است. 

 

تألیف: تیم نویسندگان لست‌سکند

پوپک کفیلی
پوپک کفیلی

دانش آموخته خبرنگاری و عاشق ماجراجویی‌ام. کشف دنیای جدید، وسوسه همیشگی من است و دوست دارم قبل از اینکه بمیرم، به‌اندازه کافی دنیای اطراف را دیده باشم. فکر می‌کنم بهترین راه کشف دنیا، سفرکردن و خواندن و نوشتن است، برای همین هم سعی می‌کنم دنیای اطراف را بهتر ببینم، بیشتر بخوانم و حتی بیشتر از آن بگویم.