خطوط هوایی قطر درپروازهای داخلی ایران

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
11 آبان 1390 00:00
0
ایسنا نوشت: مهندس علی نیکزاد در پاسخ به این سوال که گفته شده که قرار است از خطوط هوایی قطر در این زمینه استفاده شود؟ گفت: هر کشوری باشد برای ما فرقی نمی‌کند البته درمورد قطر به دلیل اینکه قبلا پرونده‌اش مطرح بوده، در حال حاضر نیز مطرح است.

نماینده تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی در هدفمندسازی یارانه‌ها نیز تاکید کرده است که مقرر شده شرکت‌های هواپیمایی مانند قطر ایرلاین که علاقمند به فعالیت در داخل کشور هستند، بتوانند با سوخت 700 تومان به فعالیت بپردازند و به دلیل قیمت سوخت می‌توانند تا حداکثر 25 درصد افزایش قیمت بلیت داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در صورتی که این موضوع قطعی شد به اطلاع مردم می‌رسانیم،گفت: در تلاش هستیم ناوگان هوایی کشور را با حفظ اصالت و هویت ناوگان داخلی گسترش دهیم، در پاسخ به این سوال که گفته شده قرار است از برخی خطوط هوایی خارجی در پروازهای داخلی استفاده شود، گفت: هیچ هواپیمای خارجی مستقیم نمی‌تواند در داخل جمهوری اسلامی ایران پرواز کند، البته در صورتی که آن‌ها زیر نظر خطوط هوایی داخلی ایران قرار بگیرند این امکان برای آنها وجود دارد و اگر این امر تحقق پیدا کند، خوب است.

حدود دو هفته از انتشار خبر احتمال ورود هواپیماهای قطری به کشور به‌منظور به‌کارگیری آنها در مسیرهای داخلی با هدف افزایش توانمندی شرکت‌های هواپیمایی می‌گذرد و بنا به اعلام یک مقام مسوول ور وزارت راه و شهرسازی توافق‌ها در این زمینه انجام شده است.

مقامات مسوول در وزارت راه و شهرسازی این اقدام را جهت افزایش توانمندی حمل و نقل هوایی کشور عنوان کردند.
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.