10 تصویر عجیب و غریب که در فرودگاه ها ثبت شده است!

4.2
از 20 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
از موجودات فراطبیعی تا...؟ عجیب ترین اتفاقاتی که در فرودگاه ها افتاده است! +تصاویر
10 دی 1398 07:00
4

اگر فکر می‌کنید که فرودگاه‌ها امن‌ترین نقاط روی زمین هستند، بهتر است کمی بیشتر فکر کنید. اتفاقات رمزآلودی که گاهی در ورای باور شماست، اغلب در فرودگاه‌های سراسر جهان رخ می‌دهد. به لطف عصر دیجیتال حالا شاهد این اتفاقات با چشمان خودمان هستیم.

ما توانسته‌ایم تراژدی‌های زیادی را در فرودگاه‌ها ثبت کنیم: مانند هواپیمایی که در شعله‌های آتش می‌سوزد، تصادف هواپیماها در آشیانه، حتی مسافرانی که حین سوار شدن به هواپیما در حال دعوا باهم هستند، اتفاقاتی که شما را به سؤال درباره انسانیت وادار می‌کند.

در اینجا فهرستی از این رویدادها را ذکر می‌کنیم، پس همراه لست سکند باشید.

 

  • مقصد: ناشناس (فرودگاه بین‌المللی نیکوزیا، قبرس)

به مدت 40 سال تاریکی و گردوغبار به آهستگی فرودگاه بین‌المللی نیکوزیا را در برگرفته و آن را تبدیل به مکانی برای رقص سایه‌ها در راهروها و مغازه‌هایی کرده که زمانی سرشار از زندگی بود. اگر عاشق کشف مکان‌های رهاشده هستید، این فرودگاه می‌تواند در میان مکان‌های برتر قرار گیرد.

nicosia-reuters.jpg

 

  • پرواز بعدی چه زمانی است؟ (مکزیک)

شاید در نگاه اول این عکس عجیب و مضحک به نظر برسد اما در ورای این عکس داستانی غم‌انگیز وجود دارد. این عکس گویای شرایط مردمان محروم و دسته‌ای از مهاجران است که بی‌توجه به سرنوشتشان برای مقصد رؤیایی خود صف‌کشیده‌اند.

DECA-master.jpg

 

  • ترس دسته‌جمعی (فرودگاه فرانکفورت، آلمان)

ترسی که میان مسافران این خط هوایی در این عکس دیده می‌شود، به‌ این‌ علت است که کارمندان فرودگاه پس از بررسی یک خانواده 4نفره، متوجه تست مثبت انفجاری طی بررسی‌های روزمره شدند، بنابراین تفتیش‌های امنیتی را افزایش دادند. بااین‌وجود به مسافران اجازه دادند که پس از بررسی و انجام کارهای روتین وارد هواپیما شوند.

Frankfurt-Airport.jpg

 

  • مسافران ماوراء الطبیعی! (فرودگاه بین‌المللی پوکت، تایلند)

مسافران زیادی از دیدن افراد عجیبی که داشتند روی نوار نقاله‌ای که اصلا در آن وقت از شب مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، وحشت‌زده شدند! آن‌ها به طرف پروازی که وجود نداشت حرکت می‌کردند! به نظر می‌رسید این موجودات شبیه به روح از آخرین پروازشان به سمت خانه رهسپار بوده‌اند. تا به امروز هیچ‌کس نتوانسته دلیل مناسبی برای تصاویر این عکس بیاورد و این تصویر و مسافران عجیبش همچنان به عنوان یک معما باقی مانده‌اند.

ghosts-in-airport.jpg

 

  • آسیبی فراتر از حد تصور ( فرودگاه آرلاندا، استکهلم، سوئد)

وقتی تکنسین‌ها این ساب 2000 را حین جابجایی به داخل آشیانه به در ورودی کوبیدند، احتمالاً از جان و زندگی خود ترسیده بودند.  آن‌ها به‌عنوان یک تعمیرکار فقط یک کار داشتند و حال این کار در حال از بین رفتن بود. این عکس نشان می‌دهد که کمی بی‌دقتی به کجا ختم می‌شود.

Stockholm.jpg

 

  • چطور ممکن است؟ (مکانی ناشناخته)

هنوز منشاء این عکس مشخص نیست اما مسئله‌ای خنده‌دار را ثبت کرده است. نوار نقاله شخصی را از داخل دستگاه اشعه ایکس رد می‌کند. احتمالاً فرودگاه قادر به اسکن کل بدن با استفاده از اشعه ایکس نبوده و دست به چنین کاری زده است.

Unknown-Location.jpg

 

  • نقاشی‌های آخرالزمانی (فرودگاه بین‌المللی دنور، آمریکا)

محلی‌ها در دنور با ایده‌های خوبی مسافران را می‌ترسانند، مانند ایده این نقاشی که نشان‌دهنده هشدار به هر شخص جهت درس گرفتن از تغییرات آب و هوایی است. دیگر در حین پرواز آسایش نداریم، زیرا بدنمان به خاطر این عکس‌ها مورمور شده است.

Denver-USA.jpg

 

  • وضعیت اضطراری (فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ، هنگ‌کنگ)

وقتی ناآرامی‌های مدنی در یک ملت شروع می‌شود، حتی فرودگاه‌ها نیز دیگر در امان نیستند. به هجوم جمعیت در این عکس توجه کنید، در این عکس یکی از مسافران توانسته مسیر خود را به سمت پروازش بگشاید. نشانه‌ای از امید در میان این آشفتگی دیده می‌شود، جایی که همه‌چیز به‌هم‌خورده است.

Hong-Kong-Airport.jpg

 

  • فرودگاه ارواح (فرودگاه بین‌المللی پیونگ‌یانگ، کره شمالی)

به تمیزترین فرودگاه جهان یعنی فرودگاه بین‌المللی پیونگ‌یانگ خوش‌آمدید. عکس پایین نشان‌دهنده میزان آمد و شد در این فرودگاه است، به‌قدری خلوت که هیچ هواپیمایی به‌جز خطوط هوایی یک ستاره در این فرودگاه رفت و آمد ندارد.

Pyongyang-North-Korea.jpg

 

  • تراژدی یونانی (فرودگاه بین‌المللی الینیکون، یونان)

به جابجا شدن پله‌های برقی با قفسه‌های کتاب توجه کنید، شما هرروز شاهد چنین صحنه‌ای نیستید. این نیز فرودگاه رها شده دیگری است که پروژه نیمه کاره یک شرکت یونانی بوده است. فرودگاه هم‌اکنون به آهستگی در حال تبدیل‌ شدن به خرابه است.

Ellinikon-Greece.jpg

 

منبع: thetravel.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.