امکانی خارق العاده برای گردشگران ، کارتهاى بانکى مشترک ایران و ترکیه

4.2
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
کارتهاى بانکى مشترک ایران و ترکیه، امکانى براى گردشگران
10 اردیبهشت 1397 07:00
0

مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار مدیرعامل «زراعت بانک» ترکیه گفت: مقرر است کارت های بانکی بین 2 کشور استفاده شود.

به گزارش ایرنا، «محمدرضا حسین زاده» در این دیدار افزود: سالیانه گردشگران زیادی از ایران و ترکیه به کشورهای یکدیگر سفر می کنند و استفاده از این کارت ها می تواند موجب رونق صنعت گردشگری شود.

وی یادآوری کرد بانک ملی برای نخستین بار در پی قرارداد پیمان پولی – سوآپ ارزی با ترکیه گشایش اعتبار اسنادی (ال.سی) را انجام داد که استقبال بازرگانان ایرانی و ترکیه ای بسیار مناسب بود.

کارت های بانکی مشترک؛ راه رونق تجاری
مدیرعامل و رییس کانون بانک های ترکیه نیز گفت: استفاده از کارت های بانکی مشترک می تواند به تبادل ارز 2کشور با یکدیگر و رونق تجارت کمک کند.

«حسین آیدین» بر توسعه همکاری ها 2بانک برای تسهیل فعالیت های تجاری و گردشگری ایران و ترکیه تاکید کرد و از سفر وزیر اقتصاد این کشور به ایران خبر داد.

آیدین افزود: وزیر اقتصاد ترکیه پس از سفر به ایران به ازبکستان می رود و در صورت شناسایی و معرفی بازرگانان ایرانی در ازبکستان آمادگی داریم همکاری های لازم را با آنان داشته باشیم.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.