Close

گروگان‌گیری 200 مسافر ایرانی توسط فرودگاه بغداد

4.7
از 3 رای
گروگان‌گیری 200 مسافر ایرانی توسط فرودگاه بغداد + تصاویر
  • 14 اسفند 1396 14:15
  • 0
  • 52K
حدود دو ساعت از سوار شدن مسافران به هواپیما می گذرد اما مسئولان فرودگاه بغداد اجازه پرواز را به این هواپیما نمی دهند.
 

هواپیمایی زاگرس به دلیل آنچه بدهی این ایرلاین اعلام شده، اجازه پرواز نمی دهد. حدود ۲۰۰مسافر پرواز ۳۰۷۴ بیش از دو ساعت است که سوار هواپیما شده اند.

به گزارش تسنیم، یکی از مسافران پرواز شماره 3074 بغداد-تهران هواپیمایی زاگرس اظهار کرد: حدود دو ساعت از سوار شدن مسافران به هواپیما می گذرد اما مسئولان فرودگاه بغداد اجازه پرواز را به این هواپیما نمی دهند.

وی تصریح کرد: فرودگاه بغداد به دلیل عدم پرداخت هزینه خدمات رسانی به هواپیمایی زاگرس و بدهی معوق این شرکت، اجازه پرواز را صادر نمی کند.

وی افزود: حدود 200 مسافر این پرواز در وضعیت نامناسبی به سر می بردند.

وی گفت: پیش از سوار شدن نیز ماموران فرودگاه بغداد مسافران را 5 بار مورد بازرسی قرار دادند.

 

820714_174.jpg

نظرات کاربران (0 نظر)

× در حال پاسخ به:

رضا 8 مرداد 1397 ساعت 08:21

روحانی مچکریم!

محمد احمدی 15 فروردین 1397 ساعت 13:21

از ماست که بر ماست. خدمون گندشون کردیم حالا برامون گردن کلفتی میکنن!!!

سعید 19 اسفند 1396 ساعت 02:47

یهو دید فردا پس فردا اعلام کردن که رابطشونو با ایران قطع میکنن اونم به خاطر واردات پراید که هفت هشت میلیون نمیرزه????????????

محمد 16 اسفند 1396 ساعت 11:42

با سلام من هم در آذر ماه از فرودگاه بغداد با هواپیمایی خود بغداد به تهران سفر کردم. چند ساعت معطلی در فرودگاه و 5 الی 6 بار تفتیش بدنی که دو بارش با استفاده از سگ بود صورت گرفت. کلا کمال بی احترامی رو با مسافران ایرانی دارن و از اون روز عهد کردم دیگه به عراق سفر نکنم.

پیروز 15 اسفند 1396 ساعت 20:12

این هواپیمایی زاگرس است که مردم را کروگان گرفته و میگوید اگر جلو من را بگیرید مردم سرگردان میشوندااااا

ساناز 15 اسفند 1396 ساعت 15:57

خوب واضحه که وقتی هزینه خدمات فرودگاهو ندادن دیگه بهشون خدمات نمیدن. بی احترامی یعنی چی؟ ما انتظار داریم همه دنیا به ما احترام بذارن ولی خودمون خیلی راحت حق هر کشوری را که بتونیم پایمال میکنیم. از مسئولان یاد گرفتیم و همیشه چشم هامون به تمام عیب و ایراد های خودمون بسته است و دنبال مقصر برای کاستی های خودمونیم.

سمیرا 15 اسفند 1396 ساعت 09:42

ایرانیا از بس خودشیفتن این بلا سرشون میاد .عراق دوست ماست .کشور دوست و همسایه عراق .بعد راحت به ایرانیا بی احترامی میکنن

امير اسماعيلي 15 اسفند 1396 ساعت 07:41

از ماست كه بر ماست

سیروس 15 اسفند 1396 ساعت 06:20

سلام دوستان. اخه چرا دارید حاشیه میرید. این موضوع چه ربطی به جنگ و عریو عجم و مسائل مذهبی و و غیره داره. دادن هزینه ایرلاین و هزینه دریافت خدمات فرودگاهی یه موضوع کاملا عادیه که شرکت های هواپیمایی باید رعایت کنند تا مردم گرفتار نشن . شما باید به شرکت های خودمون ایراد و خرده بگیرید که چرا وقتی پولشو از مسافر بخت برگشته میگیرند هزینه خدمات رو به موقع پرداخت نمیکنند که این اتفاق بیفته.

رضا 14 اسفند 1396 ساعت 18:47

چقدر ما ملت ایران در دنیا بی ارزش شده ایم چقدر در مبادی گمرگی و کیت های گذرنامه باید توهین تحمل کنیم چرا باید از معرفی خود بعنوان ایرانی اکراه داشته باشیم که نکنه تحویلمان نگیرند به همین خاطر من در ترکیه مجبور میشدم خودمو اذربایجانی معرفی کنم ما که به عراقیها خیلی خدمت کردیم هزینه جنگ 8ساله را مقامات کشور طلب نکردند اماکن مذهبی رو با طلا های ایرانی و کمک های اهدایی ملت و دولت ایران ساختند چه بر سر ما ایرانیها امده به هواپیمای وزیر خارجه سوخت نمیدهند هواپیمای مسافری رو در فرودگاه گروگان میگیرند خوب نباید انتظار بیشتر ازاین رو داشت در حکومتی که فساد ریشه دار شود و ملتش هم یاد بگیرند به شعار مرگ بر این و مرگ بران گفتن نتیجه بهتر از این نمیشود