نظر سنجی 10 : آژانس ها و مشتری مداری

4.4
از 19 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
آژانس ها و مشتری مداری
18 مرداد 1391 00:00
195

سلام به تمامی دوستان و مشترکان عزیز وب سایت بانک تور و گردشگری. چند صباحی است که بحثی با مدیران آژانس ها مسافرتی در رابطه با کیفیت خدمات و بحث مشتری مداری و درصد مشترکان ثابت آنها صورت گرفته است. مدیریت سایت در جهت بهبود خدمات خود همواره در تلاش بوده است بر کیفیت تورها نظارت داشته باشد و از شما عزیزان تقاضا داشته ایم در این راه (کنترل کیفیت و خدمات و قیمت تورهای ارائه شده در وب سایت) ما را یاری رسانید.

اما متاسفانه با توجه به اینکه بحث مشتری مداری و احترام به مشتری و حفظ مشترکان و تبدیل آنها به مشتری ثابت امریست که در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته است نظر سنجی شماره 10 را طراحی و راه اندازی نمودیم تا علت این امر را از شما عزیزان جویا شویم. شما میتوانید با شرکت در این نظر سنجی مدیریت وب سایت و آژانسهای مسافرتی را با دغدغه ها و نیازهای خود بیشتر آشنا سازید تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن در مسیر صحیح قرار بگیریم. با انتخاب یکی از گزینه های زیر . ثبت نظرات و عقاید خود وب سایت و مجموعه آژانس های مسافرتی عضو را راه ارتقاء خدمات مان یاری رسانید.

همچنین در آینده ای نزدیک از شما تقاضا خواهیم نمود برترین آژانس مسافرتی فعال در وب سایت را انتخاب نمایید تا ضمن ارائه بسته تشویقی وب سایت به آژانس فوق، دیگر آژانس های فعال در وب سایت با ارتقاء خدمات خود تلاش نمایند تا عنوان " بهترین و محبوب ترین آژانس " وب سایت را به خود اختصاص دهند.

نکته مهم : از دوستانی که در اعلام شکایات و نارضایتی های خود اسامی آژانس ها رو میبرن باید عرض کنیم به دلیل اینکه نمیتوانیم یکطرفه به قاضی برویم از انتشار اسامی آژانس ها معذور هستیم و خودمان را در جایگاه قضاوت نمیبینیم اما مطمئن باشید اسامی آژانسهای ذکر شده در خاطرمان خواهد ماند و در آینده و در صورت ادامه رویه فوق با آنها قطع ارتباط خواهیم نمود. در صورتیکه آژانس مد نظر شما جز آژانسهای فعال در لست سکند باشد میتوانید با مراجعه به صفحه آژانسهای مسافرتی درباره آژانس نقد و بررسی بنویسید . در هنگام درج نقد و بررسی برای آژانسها. حتما میبایست قرارداد خود را نیز در فرم بارگزاری کنید تا هم آژانس هم ما مطمئن باشیم که شما مسافر آژانس بوده اید

با سپاس از شما عزیزان

مدیریت سایت

==============================

اطلاعیه مهم

دوستان عزیز دقت کنید که تمامی مشتریان قبلی آژانسهای فعال در لست سکند میتوانند به آژانس مسافرتی امتیاز بدهند و نکات مثبت و منفی آژانس را ذکر کنند ، شما میتوانید با مراجعه به صفحه آژانسهای مسافرتی (کلیک کنید) نظرات مشتریان قبلی آژانسها را مطالعه کنید و آگاهی نسبتا مناسبی به عملکرد واقعی آژانس پیدا کنید

 

جهت مشاهده لیست آژانسهای فعال و دارای مجوز رسمی اینجا کلیک کنید

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.