معرفی اپلیکیشن های رایگان برای ویرایش عکس ‏

4.3
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
معرفی اپلیکیشن های رایگان برای ویرایش عکس ‏
15 آبان 1396 12:00
0

عکس ها بخش جدانشدنی سفر هستند. در بیشتر مواقع حتی اگر با بهترین دوربین ها هم عکس بگیریم دوست داریم تغییراتی را روی عکس بدهیم تا جذاب تر از قبل شود ، برای این کار اپلیکیشن های متعددی وجود دارد که به شما کمک می کند عکس هایی که گرفته اید را با زیبایی و جذابیت بیشتری با دیگران به اشتراگ بگذارید.

  1. MuseCam ( رایگان برای گوشی های آیفون )

برنامه میوز کم ( MuseCam ) در حال حاضر فقط برای گوشی های آیفون موجود است. بسیاری از اپلیکیشن ها فقط برای ویرایش عکس طراحی شده اند اما با استفاده از این برنامه هم می توانید عکس بگیرید هم عکس هایی را که به صورت معمولی با گوشی موبایلتان گرفته اید ویرایش کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که سرعت شاتر ، ISO ، میزان روشنایی و فوکوس عکس ها را خودتان کنترل کنید. همچنین فیلترهایی را نیز دارد که با کمک آنها می توانید عکس بگیرید همچنین تیرگی عکس و عمق عکس را نیز مشخص کنید.

معرفی اپلیکیشن های رایگان برای ویرایش عکس ‏

  1. Foodie ( رایگان برای گوشی های آیفونرایگان برای گوشی های اندروید )

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در سفر از غذایتان نیز عکس می گیرید ، برنامه فودی ( Foodie ) می تواند بهترین انتخاب برای غذاهایتان باشد ! با وجود 26 فیلتر مختلف می توانید غذاهایتان را خوشمزه تر از همیشه به تصویر بکشید. این برنامه هم همانند ویرایشگرهای عکس دیگر عمل می کند و همچنین یک راهنمای هوشمند دارد که به شما کمک می کند عکس های بهتری از بالا از غذایتان بگیرید.

معرفی اپلیکیشن های رایگان برای ویرایش عکس ‏

  1. Photo Editor by Aviary ( رایگان برای گوشی های آیفونرایگان برای گوشی های اندروید )

این برنامه ویرایشگر عکس بیش از 1500 افکت رایگان ، فریم و استیکر دارد. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و نیاز به مراحل زیادی نیست فقط با یک انتخاب ساده می توانید عکسی که دارید را ویرایش کنید. این اپلیکیشن یکی از برنامه های پرطرفدار برای ویرایش عکس است که ابزار مختلف و ساده ای را برای ویرایش عکس در اختیارتان قرار می دهد.

معرفی اپلیکیشن های رایگان برای ویرایش عکس ‏

  1. Adobe Photoshop Express ( رایگان برای گوشی های آیفونرایگان برای گوشی های اندروید )

چه آشنا به کار کردن با برنامه فتوشاپ روی کامپیوتر باشید چه شخصی ناآشنا با هر برنامه کاربردی ویرایش عکس ، به راحتی می توانید با این اپلیکیشن کار کنید. این برنامه بیش از 20 فیلتر مختلف دارد و این امکان را به شما می دهد در تصاویری که در چشمانتان نور افتاده و قرمز به نظر می رسد تغییراتی ایجاد کند و قرمزی چشم را حذف کند. همچنین امکان اشتراک گذاری از طریق برنامه نیز وجود دارد.

معرفی اپلیکیشن های رایگان برای ویرایش عکس ‏

  1. Pixlr ( رایگان برای گوشی های آیفونرایگان برای گوشی های اندروید )

با این برنامه به خوبی می توانید خلاقیت خودتان را امتحان کنید چرا که با هزاران افکت و فریم مختلف سر و کار خواهید داشت و همچنین می توانید کلاژهای متعدد و متنوعی نیز با استفاده از این برنامه بسازید.پس از اتمام کارتان این برنامه به شما این امکان را می دهد که عکس نهایی را به طور مستقیم در اینستاگرام ، فیس بوک یا توییتر خودتان به اشتراک بگذارید.

معرفی اپلیکیشن های رایگان برای ویرایش عکس ‏

 

  1. Snapseed ( رایگان برای گوشی های آیفونرایگان برای گوشی های اندروید )

اسنپ سید یک برنامه اختصاصی برای ویرایش عکس است که توسط شرکت گوگل طراحی شده است. این برنامه 29 ابزار برای ویرایش عکس دارد که شامل فیلترها ، قلم ها و ساختارهای متنوعی می شود ، همچنین اگر عکسی را کج گرفته باشید می توانید پرسپکتیو آن را با این برنامه درست کنید و کاری کنید تصویری که کمی کج است صاف شود. اسنپ سید فایل های jpg و RAW را ساپورت می کند.

معرفی اپلیکیشن های رایگان برای ویرایش عکس ‏

 

منبع : smartertravel

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان