این هواپیمای جت به لوکس ترین شکل ممکن طراحی شده است

4
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
در این هواپیما با ارزان ترین قیمت مثل یک سلبریتی سفر کنید! ‏+ تصاویر
17 تیر 1397 12:00
0

ایرلاین AURA  یک ایرلاین جدید در آمریکا است که اخیرا اعلام کرده در سال 2019 هواپیماهای جت خود را که به لوکس ترین شکل ممکن طراحی شده اند با قیمت پروازهای معمولی در اختیار مسافران قرار می دهد. این ایرلاین تصاویر رندر شده‌ای از هواپیمای خود که بسیار هنرمندانه و با ظرافت طراحی شده است به نمایش گذاشته که این هواپیما را با صندلی‌های مبلی راحت و پنجره‌های بزرگ نشان می‌دهد که می‌تواند پرواز را برای مسافران ساده‌تر و خوشایندتر کند.

سخنگوی این ایرلاین فلوریدایی درباره هزینه بلیط‌های این پروازها اعلام کرده است که با وجود اینکه این هواپیما همانند یک جت اختصاصی لوکس طراحی شده اما هزینه آن با بلیط‌های درجه یک پروازهای دیگر یکسان است و 280 دلار خواهد بود. پروازهای این هواپیمای جت در مسیرهای میامی ، نیویورک ، شیکاگو ، آتلانتا ، دنور و لس آنجلس انجام خواهد شد.

هواپیمای Bombardier CRJ-700 در دو کلاس، درجه یک ( First ) و Wave خدمات خود را ارائه می دهد و در کل 29 صندلی دارد. کلاس درجه یک 21 صندلی را به خود اختصاص داده که این صندلی ها فضای بسیار زیادی جلویشان دارند و نسبت به همه پروازهای درجه یک داخلی آمریکا فضای بیشتری را به پای مسافران اختصاص داده است که در تمام طول مسیر هیچ چیزی آنها را اذیت نکند. کلاس Wave نیز 8 صندلی دارد که فضایی اختصاصی و کاملا شخصی در اختیار مسافر قرار می دهد و همانند یک جت شخصی برای آنها خواهد بود.

زاندر فوترنیک ( Zander Futernick ) موسس AURA در این باره می گوید: " مقرون به صرفه بودن یکی از اصلی ترین اهداف ما در راه اندازی این تجارت بود. " این موسس جوان که فقط 21 سال دارد افزود: " در تمام طول زندگیم با پروازهای اقتصادی سفر کردم ، AURA باید طوری می بود که خود من بتوانم از آن استفاده کنم. " AURA درتلاش است تا پروازهای لوکس را برای همه امکان پذیر کند. "

از دیگر امکانات AURA می توان به اینترنت پرسرعت WI-Fi ، صفحه نمایش های HD IMAX و هدست های واقعیت مجازی برای مسافران اشاره کرد. انواع غذاها – از سوشی گرفته تا غذاهای مدیترانه ای – در پروازهای AURA سرو می شود. همچنین این هواپیما توالت هایی دارد که خود به خود تمیز می شوند و همین موجب شده تا وقتی این هواپیما به روی کار بیاید تمیزترین و بهداشتی ترین هواپیما باشد.

وب سایت این شرکت در این باره توضیح می دهد « ظرف 20 ثانیه ، لوله های آبی که اطراف توالت قرار گرفته اند تمام سطح آن را پاک می کنند و به دنبال آن اشعه ماوراء بنفش 99 درصد جرم های باقی مانده را از بین می برد و در نهایت توالت خیلی سریع معطر شده و آماده استفاده برای نفر بعد می شود. »

افرادی که به صورت مکرر از این ایرلاین استفاده می کنند می توانند 250$ در ماه برای عضویت پرداخت کنند. برای راحتی مسافران ، جت های AURA از فرودگاههای اختصاصی پرواز می کنند که در این صورت مسافرها فقط کافیست 20 دقیقه قبل از پرواز به آنجا برسند.

آرزان ترین و لوکس ترین هوایپمای جت

ارزان ترین و لوکس ترین هواپیمای جت

ارزان ترین و لوکس ترین هواپیمای جت

ارزان ترین و لوکس ترین هواپیمای جت

ارزان ترین و لوکس ترین هواپیمای جت

ارزان ترین و لوکس ترین هواپیمای جت

ارزان ترین و لوکس ترین هواپیمای جت

ارزان ترین و لوکس ترین هواپیمای جت

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان