قلعه‌های تاریخی اسکاتلند در حال استخدام نیروی کار هستند!

4.4
از 19 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
در قلعه‌ های تاریخی اسکاتلند استخدام شوید! +تصاویر
24 دی 1398 10:00
32

اگر تا به حال به دنبال شغلی بوده‌اید که با بخشی از تاریخ  سر و کار داشته باشد، اکنون زمان آن رسیده که به آن دست پیدا کنید، زیرا بسیاری از قلعه‌های اسکاتلندی در حال استخدام هستند. اسکاتلند جذابیت‌های بسیاری دارد و اکنون علاوه بر تاریخچه و ساختمان‌ها و قلعه‌های باستانی، جذابیت دیگری نیز دارد و آن هم فرصت‌های شغلی بسیار است.

محیط تاریخی اسکاتلند (Historic Environment Scotland: یک نهاد عمومی غیر دپارتمانی اجرایی مسئول رسیدگی، نگهداری و ارتقای محیط تاریخی اسکاتلند است.) که یک سازمان دولتی است، فراخوانی برای استخدام کارمندانی برای کار در قلعه در سرتاسر کشور صادر کرده است، و به دنبال همه چیز از باغبان گرفته تا متصدی پارک خودرو (پارکبان) و خدمتکار می‌باشد. از آنجا که بسیاری از قلعه‌های این کشور مقصد گردشگری مهمی هستند، باید گردشگران زیادی به این مکان‌ها جذب شوند، بلیط بگیرند، و مسئولین آن باید بر تورها و هر چیز دیگری که در در جذب مردم به این سرزمین‌های مجلل دخیل است نظارت داشته باشند.

فرقی ندارد که کارمند نیوآرک (Newark)، کیلدرومی (Kildrummy) یا سنت اندرو (St. Andrew’s: زمانی زندان بوده است) باشد، باید تمامی کارها به درستی اجرا شوند. تنها ۹ قلعه از قلعه‌های اسکاتلندی به کارمندانی از سراسر کشور نیاز دارند. در میان قلعه‌هایی که به دنبال کارمند هستند می‌توان به قلعه کنار دریا کیسیمول (Kisimul)، قلعه بزرگ کیلدرومی (Kildrummy)، قلعه مجاور تعمیرگاه کشتی نیوآرک (Newark)، دوون (Doune) بسیار باشکوه، اوگهارت (Urquart) در لُخ‌نس (Loch Ness), کریگمیلار (Craigmillar) بزرگ و ترسناک، سنت اندروز (St. Andrews) که زمانی زندان بوده است اشاره کرد.

یکسری قلعه‌های تاریخی اسکاتلند در حال استخدام میباشند

قلعه اوگهارت که نمایی رو به دریاچه لُخ‌نس دارد

این فرصت‌های شغلی برای هر متقاضی پرماجرا، به ویژه برای افرادی که علاقه زیادی به فیلم و برنامه‌های تلویزیونی دارند مناسب است. اسکاتلند مکان بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی از جمله مانتی پایتان (Monty Python:یک گروه طنز انگلیسی بود که کار خود را در سال ۱۹۶۹ آغاز کرد.) و مجموعه تلویزیونی بیگانه (Outlander) بوده است. شاید معروف‌ترین آن در سال‌های اخیراً قلعه دوون باشد، که البته به طور خلاصه، هنگام شروع سریال بازی تاج و تخت (game of thrones) به عنوان لوکیشن مورد استفاده قرار گرفت.

یکسری قلعه‌های تاریخی اسکاتلند در حال استخدام میباشند

قلعه دوون در منطقه استرلینگ (Stirling) در مرکز اسکاتلند

متأسفانه، آن قلعه مناسب نبود و مکان دیگری انتخاب شد. با این حال، این موضوع مانع آن نشد که محیط تاریخی اسکاتلند برای بهره برداری از این فرصت شهرت ناگهانی قلعه استفاده نکند، در این سریال نام قلعه تغییر داده شد و  وینترفل نام گرفت.

یکسری قلعه‌های تاریخی اسکاتلند در حال استخدام میباشند

قلعه کیموسول، در کسل‌بی، روستایی  در بریتانیا که در هبریدهای بیرونی (‌Outer Hebrides: جزایر غربی یا جزایر طویل مجموعه‌ای از جزایر در شمال غربی اسکاتلند است.) قرار دارد واقع شده‌ است.

یکسری قلعه‌های تاریخی اسکاتلند در حال استخدام میباشند

قلعه کیلدرومی

فرصت‌های شغلی همچنین در یکی از معروف‌ترین قلعه‌های اسکاتلند، اوگهارت فراهم است، بازدیدکنندگان از آنجا می‌توانند نگاهی به دریاچه لُخ‌نس بیاندازند و همچنین تلاش کنند تا نسی هیولای لُخ‌نس(Ness Monster: موجودی عظیم‌الجثه و ماقبل‌تاریخی می‌باشد که گفته می‌شود در آب‌های عمیق دریاچهٔ لخ‌نس واقع در اسکاتلند زندگی می‌کند.) را ببینند.

یکسری قلعه‌های تاریخی اسکاتلند در حال استخدام میباشند

قلعه سنت اندرو، زمانی زندان بوده است

در این مکان خیره کننده، صدای فریاد تاریخ هزار ساله شنیده می‌شود. این یکی از بزرگترین قلعه‌های اسکاتلند، و مشهورترین آن نه فقط به دلیل نسی، بلکه به دلیل نقش خود در مبارزات قدرت بین اسکاتلندی‌ها و انگلیسی‌ها در جنگ‌های استقلال بوده است.

یکسری قلعه‌های تاریخی اسکاتلند در حال استخدام میباشند

قلعه کریگمیلار، در نزدیکی ادینبرا (Edinburgh)

قلعه‌های دیگری نیز وجود دارند که به دنبال استخدام خدمتکار هستند، مانند کیمیسول، که در کسل‌بی، روستایی در  بریتانیا! در آنجا فقط یک قلعه کوچک وجود دارد.

احتمالاً، محیط تاریخی اسکاتلند، برنامه‌های بی‌شماری را برای یافتن مناسب‌ترین افراد، آنهایی که دارای استعدادهای خاص هستند ترتیب داده است، مانند: کسانی که از تاریکی نمی‌ترسند، یا با هوای سرد و مرطوب مشکلی ندارند. آیا شما حاضرید؟

 

منبع: thevintagenews.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.