ساخت بزرگترین هتل دنیا در گودال

5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بزرگ‌ترین هتل دنیا که درون یک گودال ساخته شده است! +تصاویر
24 شهریور 1397 07:00
0

هتلی در سکونتگاه سانگژیانگ چین در حال ساخت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فردش توجه جهانیان را به سوی خود معطوف کرده است. این اقامتگاه در حال حاضر با نام (shimao wonderland intercontinental) شناخته می‌شود و القاب متعددی به آن داده‌اند، لقب‌هایی چون "بزرگترین هتل گودالی دنیا". همانطور که از نام این مکان مشخص است، طراحی هتل به گونه‌ای‍ست که گویا در گودالی بزرگ قرار دارد. در ادامه بیشتر با این هتل عجیب آشنا خواهیم شد.

هتل گودالی چین

هتل گودالی چین

هتل گودالی چین

معرفی بزرگترین هتل گودالی جهان

این هتل 50 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. قرار بود در سال 2014 کار ساخت این اقامتگاه لوکس آغاز شود اما پروژه با تاخیر روبه‌رو شد و در نهایت در سال 2015 آغاز به کار کردند و مسئولان امیدوارند که تا پایان سال 2018 ساخت این هتل رویایی به اتمام برسد.

در حال حاضر ساختار اصلی هتل کامل شده است و طرح کلی اقامتگاه را پیاده‌سازی کرده‌اند. گفته می‌شود که قرار است این هتل گودالی 380 تا 400 اتاق داشته باشد. بزرگترین هتل گودالی دنیا 19 طبقه خواهد داشت و 2 طبقه -17 اتاق- آن زیر آب ساخته خواهند شد. دو طبقه‌ی زیرآبی این اقامتگاه سراسر از سنگ ساخته می‌شوند تا از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

جالب است بدانید که یک دریاچه‌ی مصنوعی بسیار بزرگ مقابل هتل ساخته‌اند تا چشم‌اندازی زیبا را برای ساکنان فراهم آورند. این استخر شکلی شبیه به حرف S انگلیسی خواهد داشت و هدف از ساخت آن زیباتر کردن محوطه‌ی هتل است. گذشته از تمامی ویژگی‌های خاص این هتل زیبا، نباید از یاد برد که فاصله‌ی کمی با پارک جنگلی و ملی شیشان و باغ گیاهشناسی چنشان دارد و این امکان را فراهم می‌آورد تا افرادی که برای گردش به این دو مکان مراجعه می‌کنند، شب را در این اقامتگاه بگذرانند.

با تمامی این توصیفات و خبرهایی که در رابطه با این هتل منحصربه‌فرد منتشر می‌شود، باید منتظر ماند و دید در نهایت چطور و چه زمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

هتل گودالی چین

هتل گودالی چین

هتل گودالی چین

منبع: .ihg.com، ویکی پدیا

زهرا میرزایی