‏5 واقعیت مهم که باید قبل از دیدن کانادا از آن مطلع شوید

4
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
نکاتی که باید قبل از سفر به کانادا بدانید + تصاویر
11 خرداد 1397 10:00
0

زیبایی، چشم انداز شگفت انگیز، مردم مهربان، شهر های پر جنب و جوش و کیفیت بالای آموزش و پرورش ویژگی های کانادا است. برای چندین دهه این  کشور یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران بوده و در چند سال گذشته نیز یکی از اهداف محبوب برای دانشجویان بین المللی محسوب شده است.

 

‏5 واقعیت مهم که باید قبل از دیدن کانادا از آن مطلع شوید


مهم نیست که این کشور چقدر دوستانه و شگفت انگیز است، مهم این است که برای شما، هنوز یک کشور خارجی است و قبل از اینکه برنامه سفر خود را به این سرزمین بزرگ تهیه کنید یا مایل به حضور در یکی از دانشگاه های کانادا باشید، باید چندین چیز را بدانید


1- کانادا یک کشور بزرگ است:
اگر قصد دارید برای چند روز به کشور سفر کنید، پس باید برنامه اقامت خود را دوباره مرور کنید. کانادا یک کشور بزرگ است که در 9،985 میلیون کیلومتر مربع پخش شده است.


‏5 واقعیت مهم که باید قبل از دیدن کانادا از آن مطلع شوید


با توجه به گستردگی عظیم این کشور، شهرهای بزرگ آن هر کدام در سمتی قرار گرفته و جابجایی بین شهرها سفرهای طولانی مدت لازم دارد.

بنابراین، اگر از کانادا دیدن می کنید، مطمئن شوید که زمان زیادی برای سفر در سراسر کانادا لازم دارید.


2-هوای کانادا یک مسئله مهم است:
در حالی که کانادا با زیبایی های طبیعت و پارک های ملی شگفت انگیز پر شده است، یک مسئله مهم وجود دارد که باید آماده ی آن باشید و این مسئله موضوع آب و هوای سرد و کوهستانی این کشور است. کانادا به خاطر کوه هایش که همیشه در برف قرار می گیرد شناخته شده است.

‏5 واقعیت مهم که باید قبل از دیدن کانادا از آن مطلع شوید


اکثر زمان های سال، آب و هوا در کانادا سرد است. در طول تابستان، ممکن است کانادایی های بومی احساس کنند هوا گرم تر است، اما اگر از قسمت شرقی جهان به کانادا سفر کنید، این کشور برای شما همچنان سرد خواهد بود. هنگامی که به کانادا سفر کنید چند لایه لباس گرم را در نظر بگیرید زیرا زمستان هرگز کانادا را ترک نمی کند.

شما می توانید حیوان خانگی خود را اینجا بیاورید:
اگر برای تحصیل به کانادا سفر می کنید اما نمی خواهید حیوان خانگی خود را در خانه رها کنید، می توانید این دو موضوع را با هم تلفیق کنید. سگ ها و گربه ها مجاز به ورود به کانادا به همراه صاحبانشان هستند تا زمانی که سلامت آن ها تایید شود و گواهینامه واکسیناسیون و ضد هاری را که در 3 سال اخیر صادر شده است، داشته باشند.

 

‏5 واقعیت مهم که باید قبل از دیدن کانادا از آن مطلع شوید

 

در حالی که شما ممکن است با یک حیوان خانگی وارد کشور شوید، هتل ها و اقامتگاه ها ممکن است برخی از سیاست های حیوان خانگی مخصوص خود را داشته باشند. بنابراین به دنبال اقامتگاهی باشید که اجازه دهد حیوان خانگی شما در کنار شما بماند.

اقامت در کانادا می تواند کمی گران باشد:
اقامت در کانادا می تواند برای جیب شما کمی سنگین باشد، زیرا در اینجا هیچ چیزی ارزان و رایگان نیست. امکانات بسیاری در شهرهای بزرگ و نقاط توریستی وجود دارد، اما برای گردشگران یا دانشجویانی که برای تحصیلات عالی به این کشور آمده اند، هنوز هم خیلی از امکانات بسیار گران است.


اگر شما به عنوان یک دانشجو یا گردشگر به کانادا می آیید باید همه گزینه ها را برای اقامت در نظر بگیرید.
‏5 واقعیت مهم که باید قبل از دیدن کانادا از آن مطلع شوید


منبع : youramazingplaces

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.