وارنا، زیباترین شهر ساحلی بلغارستان

4.7
از 16 رای

وارنا بلغارستان، به عنوان یک پایتخت ساحلی و تابستانی شناخته می‌شود. همچنین این شهر یک مقصد گردشگری مهم، مرکز تجاری، بندر بااهمیت و مقر نیروی دریایی بلغارستان است. وارنا در بلغارستان به دلیل سواحل بی‌نظیرش یکی از شهرهایی است که بازدید از آن در تابستان می‌تواند تجربه یک سفر خاطره انگیز را در ذهن مسافران به جای بگذارد و تور وارنا، برای علاقمندان به سواحل و تفریحات آبی یک انتخاب عالی است. هر چند بازدید از وارنا در زمستان نیز یک تجربه متفاوت است. در این ویدئو گشتی در شهر وارنا بلغارستان می‌زنیم و از لنز دوربین نگاهی به این شهر رویایی می‌کنیم.

وارنا بلغارستان، یک تابستان رویایی در اروپا

وارنا بلغارستان، یكی از قدیمی‌ترین شهرهای اروپا و سومین شهر بزرگ و پر‌جمعیت بلغارستان است. فرهنگ‌های متعدد در این منطقه درهم آمیخته شده‌اند. باستان شناسان در حومه شهر وارنا هنگام حفاریهای باستان شناسی در مكانی كه نكروپولیس نامیده می‌شود، قدیمی‌ترین گنجینه طلای دنیا مربوط به هزاره چهارم قبل از میلاد كشف كردند.

این شهر طی سال‌های ۱۹۴۹ تا ۱۹۵۶ به نام استالین شناخته می‌شد. وجود چشمه‌های آب معدنی این شهر را به یكی از زیباترین مراكز گردشگری با شهرتی جهانی تبدیل کرده و موجب رونق گردشگری آن شده است. هتل‌های این شهر معمولا در کنار ساحل قرار دارند و دید مناسب و دسترسی خوبی را در اختیار مسافرانشان می‌گذارند. در مطلب جا‌های دیدنی وارنا، به سیر تا پیاز جاذبه‌ها و دیدنی‌های این شهر پرداخته‌ایم و اگر برای تابستان، عزم سفر به این شهر اروپایی را کردید، می‌توانید مطمئن باشید که هیچ نقطه دیدنی را از دست نخواهید داد.