پارک گلدن گلو دبی، دنیای نور و رنگ

4.5
از 12 رای

زمانی که تصمیم می‌گیرید با تور دبی سفر کنید، تفریحات هیجان‌انگیز بی‌شماری هستند که به شما پیشنهاد می‌شوند. پارک گاردن گلو دبی یکی از آن دسته تفریحات جذاب و نورانی است که احتملا نمی‌خواهید تجربه آن را از دست بدهید! در بین تفریحات دبی، این پارک با بخش‌های مختلفش، فضای جالب و خاصی را برای بینندگان به‌ وجود آورده است. برای دیدن این پارک جالب و رنگارنگ همراه لست‌سکند باشید.

پارک گاردن گلو دبی

پارک گاردن گلو دبی، بزرگترین پارک روشن و درخشان دنیا است که با الهام از شگفتی‌های جهان طراحی و اجرا شده است. پارک گاردن گلو دبی بخش‌های مختلفی دارد؛ پارک نور، پارک یخی، پارک هنر و پارک جادویی. اما پارکی که با نام بازگشت به دوره دایناسور‌ها است، یکی از جذاب‌ترین‌ بخش‌های پارک گلدن گلو دبی است. در بخش دایناسور‌‌های پارک، 34 گونه از دایناسور‌هایی که منقرض شده‌اند، به شکل ربات بازسازی شده‌ و به چرخه حیات برگشته‌اند. تور اقساطی دبی فرصت خوبی برای خانواده‌هاست تا همراه با فرزندان، به این پارک مهیج سر بزنند و خاطره‌ای به یاد ماندنی بسازند. 

ملاقات با دایناسورها در پارک گلدن گلو دبی!

پارک دبی گاردن گلو نسبت به سایر پارک‌هایی که قبلا دیده‌اید کمی متفاوت است. این پارک در شب‌ها زیباتر است و درخشندگی آن هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند! این پارک برای هر سن‌وسالی دیدنی است، به‌خصوص برای خانواده‌هایی که با بچه سفر می‌کنند، پارک دایناسورهای دبی، می‌تواند یکی از بخش‌های جالب گلدن گلو باشد. اگر از مسافران تور دبی خرداد هستید، بازدید از گلدن گلو را در کنار بقیه جاهای دیدنی دبی از دست ندهید.