تماشای زیبایی جاده اسالم به خلخال

4.6
از 82 رای

جاده اسالم به خلخال رویایی‌ترین جاده جنگلی ایران به شمار می‌آید که دو شهر اسالم در تالش و خلخال در آذربایجان غربی را به هم متصل می‌کند. این جاده از میان طبیعت زیبا و جنگل‌های بی‌نظیر و دیدنی، دشت‌های سرسبز و زیبا عبور می‌کند و با پیچ‌هایی رویایی شما را به دل طبیعت می‌برد. در شمال کشور جاده‌های بسیاری وجود دارند که مسیری رویایی را پیش روی شما می‌گذارند، اما جاده اسالم به خلخال تجربه بهتری محسوب می‌شود. در ادامه شما را به تماشای یک ویدئو از این مسیر زیبا دعوت می‌کنیم. همراه ما باشید.

جاده جنگلی اسالم به خلخال، تکه‌ای از بهشت

جاده اسالم به خلخال از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شود و در تمام مسیر یکسان نخواهد بود. به دلیل وجود دریای خزر در نزدیکی این جاده دیدنی، هوا کمی مرطوب و مه آلود است که البته به زیبایی آن می‌افزاید. این جاده یکی از جالب ترین جاده های ایران محسوب می‌شود که گردشگران بسیاری برای تجربه طبیعت زیبایش از آن عبور می‌کنند. 

طول جاده اسالم به خلخال، حدود 100 کیلومتر است و در طول مسیر عبور از این جاده رویایی از روستا‌های زیبا و دیدنی عبور می‌کنید و چشم‌انداز‌هایی کوهستان و مناظر طبیعی را می‌بینید که به لطف و زیبایی این جاده اضافه می‌کند.