جاده‌های خیره کننده اردبیل

4.4
از 125 رای

سفر و بازدید از جاهای دیدنی اردبیل خودش به تنهایی وسوسه‌انگیز و جذاب است، اما اردبیل را نباید فقط به عنوان یک مقصد جذاب دید، سفر به اردبیل یک جور تمرین از مسیر لذت بردن‌ است. جاده سرچم، جاده اسالم خلخال ، گردنه حیران، هر کدام این جاده‌ها می‌تواند به خودی خود یک انگیزه برای در مسیر بودن و از مسیر لذت بردن باشد. در این ویدئو‌ گوشه‌ای از این زیبایی‌های نفس‌گیر و خیره‌کننده جاده‌های اردبیل را خواهیم دید.

تمرین از مسیر لذت بردن در جاده‌های بهشتی اردبیل

آفتاب که در تابستان سر ناسازگاری می‌گذارد و گرمای هوا کلافه کننده می‌شود، وقت سفر به اردبیل است، استانی که متوسط دمای آن ۱۹ درجه است و در بهار و تابستان هوایی به غایت مطبوع‌ و دل‌پذیر دارد. اما این به آن معنا نیست که زمستان و پاییز نباید به اردبیل رفت. برای دیدن شمایل واقعی زمستان و تجربه تفریحات زمستانی، اردبیل انتخاب بسیار خوبی است. خصوصا اگر از بین هتل‌های اردبیل، انتخاب شما هتلی در نزدیکی چشمه‌های آب گرم باشد.

اردبیل پیش از رسیدن هم زیباست. تجربه تماشای فرازوفرود جاده‌های خیره‌کننده که در هر فصل، به شکلی تازه درمی‌آیند و گذر ایام و تغییر فصول را بهتر از هر تقویمی نشان می‌دهند، تجربه خاص و ویژه‌ای است. در واقع جاده‌های اردبیل، خود به تنهایی جاذبه توریستی محسوب می‌شوند.