دیدنی‌های بلغارستان، بام اروپا

4.6
از 21 رای

دیدنی‌های بلغارستان، این کشور کوه‌های سر به فلک کشیده، به قدری تنوع و جذابیت دارد که هر خواننده‌ای را حتی با صرف خواندن از این جاهای دیدنی بلغارستان، وسوسه سفر به آنجا کند. بلغارستان، کشوری با جمعیت حدود هفت میلیون نفر، در جنوب شرقی اروپاست. پایتخت بلغارستان "شهر صوفیه" است و گل رز سهم بزرگی در اقتصاد بلغارستان دارد، چرا که بیشترین صادرات این کشور، عطر گل رز است.  لقبی که به بلغارستان داده‌اند، بام اروپاست چرا که این کشور دو رشته کوه مهم یعنی، بالکان و ردوپه را در خود جا داده‌است و از ارتفاعات این رشته کوه‌‎‌های زیبا، می‌توان مناظر شگفت‌انگیزی را از تمام قاره اروپا تماشا کرد.

در این ویدئوی کوتاه، تصاویری از جاذبه‌های بلغارستان و زیبایی‌های بی‌پایان آن می‌بینیم.

مناظری شگفت‌انگیز از دیدنی‌های بلغارستان

جاذبه‌های بلغارستان بی‌انتهاست، به همین دلیل هم هست که این کشور 7میلیونی، میزبان سالانه 9میلیون توریست از اقصی نقاط جهان است و به محبوبیت تور بلغارستان، در بین مسافرین ایرانی هم، هر روز اضافه می‌شود. این کشور یک مجموعه غنی از تمام ویژگی‌هایی است که برای توریست‌ها جذاب است، کوهستان‌های سر به فلک کشیده، جنگل‌های سرسبز، سواحل دریای سیاه، تاریخ کهن و فرهنگ جذاب،این ‌ها همه از دیدنی‌های بلغارستان هستند. به تمام این جاذبه‌ها بلغارستان، امکان تجربه تفریحات متفاوتی مثل اسکی، موج سواری را هم باید اضافه کرد و علاوه بر این جاذبه‌ها در بلغارستان، اقتصادی بودن این کشور در قیاس با سایر کشور‌های اروپایی را هم باید به محسناتش افزود.

اگر که با دیدن این ویدئو و خواندن توضیحات مربوط به دیدنی‌های بلغارستان، وسوسه شدید تا به این کشور سفر کنید، توصیه ما به شما رجوع به راهنمای سفر به بلغارستان و خوااندن توضیحات مفصل مربوط به این کشور است.