سیشل، بهشت بدون ویزا!

5
از 1 رای

همه ما با دردسرهای گرفتن ویزا برای ورود به کشور مقصد آشنا هستیم. از هزینه، تا استرس تایید شدن آن، سیشل کشوری است که نیازی به ویزا ندارد. یعنی شما از هر کشوری که باشید، برای سفر به این مقصد زیبا، نیاز به طی کردن مراحل اخذ ویزا ندارید. سیشل بهشتی با طبیعت زیبا و آرام، پذیرای توریست‌های فراوانی از تمام نقاط جهان است. در این ویدئو همراه ما باشید تا نگاهی به جزیره سیشل داشته باشیم.

جزیره سیشل، زیبایی‌های پنهان قاره آفریقا

وقتی صحبت از قاره آفریقا به میان می‌آید زیبایی‌ها و نکات اعجاب‌آور زیادی به ذهن می‌رسد. از طبیعت بکر تا مناسک سنتی قبایل بومی کنیا. سیشل اما یکی از زیباترین جزایری است که بدون داشتن ویزا می‌توانید از آن دیدن کنید. سیشل در واقع نام یکی از جزایری است که در جنوب شرقی آفریقا و در مجاورت اقیانوس هند قرار گرفته است. سیشل با کشورهای ماداگاسکار و تانزانیا هم، هم‌مرز است.

آب و هوای مطبوع جزیره سیشل بسیار مطبوع و دل‌چسب است و طبیعت آن نیز از حیث زیبایی کم‌نظیر است و همین، توجه مسافران زیادی را به این جزیره جلب کرده است. البته حسن دیگر سیشل، عدم نیاز به ویزا است که مسافران کافی است، عزم سفر خود را جزم کنند تا با تور سیشل خود را به این جزیره رویایی برسانند و قدم در بهشت آفریقا بگذارند.

منبع: Youtube