حاجی عمو، مردی که 60 سال حمام نرفته بود!

4.2
از 132 رای

تصور کنید برای 10 روز به حمام نروید، چه حسی خواهید داشت؟ این مرد ایرانی که در یکی از روستاهای استان فارس زندگی می‌کرد با عنوان کثیف ترین مرد جهان شناخته شده حدودا 60 سال رنگ حمام را ندیده بود! البته خودش کاملا از این وضعیت راضی به نظر می‌آمد. سبک زندگی عمو حاجی، یک سبک زندگی خاص بود که تاکنون مثالش را ندیده‌اید. البته این هم جالب است بدانید که عمو حاجی هیچ مشکل و بیماری خاصی نداشت.

 

عمو حاجی، کثیف ترین مرد ایران!

عقیده او این بود که حمام رفتن و تمیزی او را از سلامتی اش دور می‌کند. او سال‌هاس که به این روش زندگی می‌کرد و زندگی او یکی از دیدنی‌های شهرش به حساب می‌آمد. یعنی افرادی سفر می‌کردند تا عمو حاجی را از نزدیک ببینند. عمو حاجی مثالی از انسان هایی با عادت غیر معمول بود! او به این نوع از زندگی خود عادت کرده و ترجیح میداد تمام عمر به همین شکل زندگی کند.

حاجی عمو چطور در گذشت؟

چند ماه قبل عمو حاجی توسط جوانان روستا به حمام برده شد و پس از آن دچار بیماری شد. سرانجام عمو حاجی در 1 آبان 1401 در سن 94 سالگی! در دهستان دژگاه درگذشت. مردم روستا در روز سه شنبه 3 آبان او را به خاک سپردند. با ما همراه باشید تا در مورد این مرد عجیب که رکورد کثیف ترین آدم جهان را شکست، بیشتر بدانیم!

منبع: Youtube