گرانترین و لوکس‌ ترین هتل‌ های آنتالیا ترکیه

4.2
از 18 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین‌ و لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا کجاست؟
19 خرداد 1402 08:00
2

شاید هنگام جستجو در تورهای تفریحی و ساحلی ترکیه، کنجکاو شده باشید بدانید گرانترین هتل آنتالیا، کدام یک از هتل های لوکس و دیدنی این شهر است. هتل های لوکس آنتالیا ترکیه همواره مورد توجه مسافرانی قرار می‌گیرد که قصد سفری خاطره‌انگیز و البته بدون دغدغه را دارند. این هتل‌ها علاوه بر امکانات فوق‌العاده و کاملشان، می‌توانند اقامت در آنتالیا را به تجربه‌ای شیرین و به‌یادماندنی تبدیل کنند. آنتالیا، شهر ساحلی و توریستی ترکیه، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است و تور آنتالیا در فصل تابستان و تعطیلات نوروزی مورد استقبال انبوهی از مسافران قرار می‌گیرد.

در این میان انتخاب یک هتل مناسب، نقش بسیار پررنگی در رضایت از تجربه سفر به ارمغان می‌آورد و می‌تواند لذت سفر را برای هر مسافری چندیدن برابر کند؛ به ویژه در شهر ساحلی آنتالیا که هتل‌ها معمولا دورتر از شهرها و جاذبه‌های اصلی هستند و مهمانان اغلب اوقات خود را در هتل سپری می‌کنند.

از این جهت تصمیم گرفتیم در این مطلب از لست سکند شما را با هتل‌های لوکس آنتالیا ترکیه آشنا کنیم. این هتل‌ها در سایت‌های معتبر نظرات بسیار مثبتی از سوی مسافران دریافت کرده‌اند و بالاترین امتیازات ممکن میان سایر هتل‌ها را دارند، البته این اقامتگاه‌ها از گرانترین هتل های آنتالیا نیز محسوب می‌شوند. همراه ما باشید تا ضمن مشاهده این امتیازات، با برخی از ویژگی‌ها و امکانات گرانترین هتل های آنتالیا نیز آشنا شوید.

01 copy 19.jpg

12. هتل آدم و حوا (Adam & Eve Hotel)

هتل آدم و حوا هتلی واقع در منطقه بلک آنتالیا است که در سال 2006 بازگشایی شد. این هتل 100.000 متر مربعی، تنها برای بزرگسالان ساخته شده است و علاوه بر اینکه محیطی ایده‌آل و رومانتیک دارد، یک هتل اختصاصی و بی‌نظیر برای زوج‌های عاشق محسوب می‌شود.

مانند سایر موارد این فهرست، هتل آدم و حوا، یک هتل 5 ستاره است که جزو گزینه‌های لیست گرانترین هتل آنتالیا به شمار می‌آید و معمولا مورد توجه مسافران تور ترکیه، جهت گذراندن دوران ماه عسل قرار می‌گیرد. به عنوان برخی از مهم‌ترین امکانات این لیست می‌توان به وجود یک ساحل اختصاصی 300 متری، 7 رستوران با منوی a la carte، 5 استخر روباز، مرکز اسپا، سالن بیلیارد، باشگاه بدن سازی اشاره کرد.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 7.9 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.5 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

موقعیت هتل آدم و حوا

هتل آدم و حوا
هتل آدم وحوا، از لوکی ترین هتل های آنتالیا
هتل آدم و حوا
محیط هتل آدم و حوا، هتل لوکس آنتالیا
lastsecond.ir-luxury hotels in antalya.jpg
اتاق‌های هتل آدم و حوا

11. تایتانیک دلوکس لارا (Titanic Deluxe Lara)

هتل تایتانیک دلوکس لارا نیز یکی از هتل‌های پنج ستاره‌ای است که در لیست لوکس ترین هتل های آنتالیا قرار می‌گیرد. این هتل ساحلی که در ساختمانی به شکل کشتی کروز واقع شده است، اسپای لوکس، ۸ رستوران و یک استخر در فضای باز بزرگ مجهز به سرسره‌های آبی دارد. اتاق‌های تایتانیک دلوکس لارا پنجره‌های بزرگی دارد که مشرف به دریا هستند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به یک استخر روباز عظیم، یک زمین فوتبال با اندازه اصلی، 4 زمین تنیس و یک زمین بسکتبال اشاره کرد. این هتل محبوبیت بسیاری بین مسافران شهر آنتالیا دارد.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.4 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت: لارا، آنتالیا

موقعیت هتل تایتانیک دلوکس لارا

lastsecond.ir-luxury hotels in antalya6 .jpg
تایتانیک دلوکس لارا
lastsecond.ir-luxury hotels in antalya 5.jpg
تایتانیک دلوکس لارا از هتل های لوکس آنتالیا
lastsecond.ir-luxury hotels in antalya 8.jpg
محیط تایتانیک دلوکس لارا، گرانترین هتل آنتالیا 

10. هتل دلفین امپریال لارا (Delphin Imperial Lara)

 یکی دیگر از هتل های لوکس آنتالیا ترکیه که مورد توجه بسیاری از مسافرین این شهر قرار گرفته است، هتل دلفین امپریال لارا نام دارد. این هتل در ساحل مدیترانه با ساحل خصوصی، معماری منحصر‌به‌فرد و فضای داخلی مجلل، مسافران را جذب خود می‌کند. محیط این هتل شامل استخرهای روباز، مرکز آبگرم و زمین تنیس است.
اتاق‌های شیک دلفین امپریال لارا با طراحی معاصر تزئین شده‌اند و برخی از آن‌ها منظره خیره‌کننده‌ای از دریا دارند. وجود رستوران‌های متنوع، مرکز تناسب‌اندام مجهز، سونا، حمام ترکی، اسپا و استخرهای متنوع، این هتل پنج ستاره را در لیست لوکس ترین هتل های آنتالیا قرار می‌دهد.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.6 از 5
  • موقعیت: لارا، آنتالیا

موقعیت هتل دلفین امپریال

lastsecond.ir-luxury hotels in antalya 2.jpg
هتل دلفین امپریال، از هتل های لوکس آنتالیا
lastsecond.ir-luxury hotels in antalya 3.jpg
پارک آبی هتل دلفین امپریال
lastsecond.ir-luxury hotels in antalya 4.jpg
ساحل خصوصی هتل دلفین امپریال

9. هتل رکسوس پریمیوم بلک (Rixos Premium Belek)

هتل 5 ستاره رکسوس پریمیوم بلک یکی دیگر از هتل های لوکس آنتالیا در منطقه بلک است که ضمن دسترسی به سواحل دریای مدیترانه، در نزدیکی یک پارک ملی واقع شده است و مهمانان می‌توانند از طبیعت بکر و تماشای درخت‌های گردو و پسته این پارک لذت ببرند. از دیگر مزایای موقعیت این هتل، می‌توان به فاصله 5 کیلومتری آن تا شهر بلک و فاصله 40 کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا اشاره داشت. رکسوس پرمیوم بلک، گرانترین هتل آنتالیا میان اغلب هتل‌های این منطقه نیز محسوب می‌شود.

هتل رکسوس پریمیوم بلک در یک محوطه 405.000 متری مربعی احداث شده است و یک ساحل اختصاصی 701 متری، امکانات بسیار متنوع برای کودکان از جمله، کلوپ کودکان و زمین‌ بازی‌های مخصوص، دسترسی رایگان به پارک موضوعی لند آو لجندز، 8 رستوران از جمله 6 رستوران a la carte، پخش موسیقی زنده به همراه dj، باشگاه بدن‌سازی و سایر تفریحات ورزشی مانند زمین گلف، استخرهای روباز، سرپوشیده و مخصوص کودکان اشاره کرد.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.3 از 10 
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

 

موقعیت هتل رکسوس پریمیوم

هتل رکسوس پریمیوم بلک
ساحل اختصاصی هتل رکسوس پریمیوم، از هتل های لوکس آنتالیا ترکیه
هتل آنتالیا رکسوس پریمیوم بلک
محوطه هتل رکسوس پریمیوم
هتل رکسوس آنتالیا
هتل رکسوس پریمیوم

8. تایتانیک مردان پالاس (Titanic Mardan Palace)

در منطقه توریستی لارا آنتالیا، هتل‌های بسیاری را می‌توان پیدا کرد، اما نه به زیبایی و شکوه هتل تایتانیک مردان پالاس. هتل نامبرده با بنای فوق‌العاده خود از لوکس ترین هتل‌های آنتالیا ترکیه به‌شمار می‌آید و در حدود 543 اتاق و سوئیت دارد. باید در نظر داشته باشید که خدمات هتل تایتانیک مردان پالاس به صورت آل اینکلوسیو است و اگر شما قصد رزرو تور آنتالیا UALL را دارید، این هتل انتخاب مناسبی برایتان نخواهد بود.

شاید معروف‌‎ترین ویژگی هتل تایتانیک مردان پالاس استخر مرکزی آن باشد که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین استخرهای روباز در قاره اروپا از آن‌ یاد می‌شود. وجود 8 رستوران a la carte که به غذاهای روسی، فرانسوی، ژاپنی و... اختصاص داده شده‌اند نیز از ویژگی‌های این هتل لوکس آنتالیا محسوب می‌شود. همچنین یک ساحل اختصاصی، 7 استخر روباز و سرپوشیده و مراکز اسپا چندی دیگر از امکانات این هتل 5 ستاره است.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.1 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت: لارا، آنتالیا

موقعیت هتل تایتانیک مردان پالاس

هتل تایتانیک مردان پالاس
هتل تایتانیک مردان پالاس از لوکس ترین هتل های آنتالیا
هتل تایتانیک
محیط هتل تایتانیک مردان پالاس
هتل تایتانیک آنتالیا
فضای داخلی هتل تایتانیک مردان پالاس

7. هتل لند آو لجندز کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel)

اگر دقت کرده باشید، چندی از هتل‌های واقع در آنتالیا، از جمله هتل رکسوس پرمیوم بلک که در تیترهای پیشین به آن اشاره شد، دسترسی به لند آو لجندز (land of legends) را دارند؛ یعنی مسافران این هتل‌ها می‌توانند به صورت رایگان، از خدمات تم پارک لند آو لجند که زیر مجموعه گروه رکسوس است، استفاده کنند؛ لند آو لجند یک پارک موضوعی بزرگ و شناخته‌ شده در ترکیه است که مانند دیزنی لند کالیفرنیا جهانی پر از تفریحات و سرگرمی است و البته از بهترین هتل های آنتالیا محسوب می‌شود.

پارک موضوعی نامبرده به تنهایی آنقدر جذابیت دارد که بخواهید شب و روز را در آن سپری کنید، اما در هر صورت، شما مکانی برای اقامت خود نیاز دارید که انتخاب نخست شما در این مورد باید هتل لند آو لجندز کینگدام باشد که هتل اختصاصی این پارک موضوعی محسوب می‌‎شود. 

این هتل یک سینمای 5 بعدی، رودخانه، استخر موج و ترن آبی، استخر سرپوشیده نیمه المپیک و استخر کودکان دارد و هنگام ورود به مهمانان بلیط ورودی رایگان به تم پارک ارائه می‌شود. اتاق‌ها و سوئیت‌های مهمانان با طراحی سفارشی و رنگ‌های فانتزی تزئین شده‌اند. اسپا، حمام ترکی و امکانات تناسب اندام، پارک آبی با 55 سرسره آبی این هتل را به گرانترین هتل آنتالیا تبدیل می‌کند.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.1 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 10
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

موقعیت هتل لند آو لجندز کینگدام

بهترین هتل آنتالیا
هتل لند آو لجندز کینگدام، از هتل های لوکس آنتالیا
هتل لند آو لجندز کینگدام
پارک آبی هتل لند آو لجندز
هتل لند آو لجندز کینگدام
محیط هتل لند آو لجندز کینگدام، گرانترین هتل آنتالیا

6. هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت (Selectum Luxury Resort)

اگر دوست دارید تعطیلات خود را در هتلی سپری کنید که در عین لوکس بودن و خدماتی کم‌نظیر، امکانات تفریحی ویژه‌ای نیز داشته باشد، سلکتیوم لاکچری ریزورت را به خاطر داشته باشید، هتل آل اینکلوسیو و 5 ستاره‌ای که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده و یکی از گزینه‌های لیست لوکس ترین هتل های آنتالیا محسوب می‌شود.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات تفریحی هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت عبارتند از 10 کافه و بار، 5 رستوران، 3 استخر روباز و سرپوشیده و مخصوص کودکان، پخش موسیقی زنده، مرکز اسپا، 12 زمین تنیس و 1 زمین فوتبال کوچک. به طور کلی، کمتر هتلی را در آنتالیا می‌توان پیدا کرد که همانند سلکتیوم لاکچری ریزورت توانسته باشد تمامی مهمانان خود را اعم از بزرگ و کوچک کاملا راضی نگه دارد، موضوعی که با مراجعه به نظرات مسافران مختلف درباره این هتل کاملا مشخص است. اگر تصمیم دارید تابستان در این هتل اقامت داشته باشید، باید بدانید که این هتل پرطرفدار، در این مقطع زمانی مملو از مسافران ایرانی و خارجی است، پس کمی زودتر از تاریخ سفر برای رزرو تورتان اقدام کنید.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

موقعیت هتل سلکتوم لاکچری

هتل سلکتیوم
هتل سلکتوم لاکچری، از هتل های لوکس آنتالیا
هتل سلکتیوم آنتالیا
محیط هتل سلکتوم لاکچری
هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت
هتل سلکتوم لاکچری ریزورت

5. هتل باروت لارا کالکشن (Lara Barut Collection)

در کنار هتل تایتانیک مردان پالاس، شاهد یک هتل فوق لوکس دیگری در منطقه لارا به نام باروت لارا کالکشن هستیم که به دلیل امکانات و ویژگی‌های فوق‌‎العاده خود جوایز متعددی در در عرصه هتلداری کسب کرده است و البته از بهترین هتل های لوکس آنتالیا ترکیه محسوب می‌شود. خدمات این هتل به صورت یو آل یا اولترا آل اینکلوسیو (Ultra all inclusive) است که سبب شده علاوه بر دسترسی رایگان به غذاهای رستوران، امکان استفاده آزادانه از نوشیدنی‌های بین المللی و حتی در شرایطی ماساژ رایگان را نیز داشته باشید.

سه استخر روباز و یک استخر سربسته (آبگرم)، ساحل اختصاصی به همراه پاویون، باشگاه بدنسازی، مراکز اسپای مجهز که دارای سونا، جکوزی، انواع ماساژ درمانی می‌شود، زمین بسکتبال، تنیس، مینی‌گلف، دارت، پینگ پنگ، بیلیارد، تیراندازی، کلاب، حتی برگزاری کلاس‌های آموزش آشپزی، تخته نرد و همچنین اجرای برنامه‌های زنده از جمله امکانات و خدمات تفریحی هتل باروت لارا کالکشن هستند که غالبا به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برای کودکان نیز تفریحات اختصاصی مانند کلاب کودکان و پارک آبی، سرسره آبی در نظر گرفته شده است.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت: لارا، آنتالیا

فرق آل و یوآل چیست؟

موقعیت هتل باروت لارا کالکشن

هتل باروت لارا کالکشن
هتل باروت لارا کالکشن از هتل های لوکس آنتالیا ترکیه
هتل باروت آنتالیا
محیط باروت لارا کالکشن
هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا
ساحل هتل باروت لارا کالکشن

4. هتل گلوریا ورده ریزورت (Gloria Verde Resort)

هتل‌هایی که در بلک و به طور کلی در آنتالیا ساخته می‌شوند، معمولا به دلیل دسترسی نه چندان آسان به شهر و جاذبه‌های مختلف، باید تا جای ممکن نیازهای مختلف مهمانان خود را برطرف کنند، کاری که هتل گلوریا ورده ریزورت به خوبی از پس آن برآمده است و با ایجاد یک محیط جذاب و مجهز برای تمامی سنین به ویژه کودکان، ایده‌آل خواهد بود.   

برخی از ویژگی‌هایی که سبب شده تا هتل گلوریا ورده ریزورت به عنوان یکی از گزینه‌های لیست گرانترین هتل های آنتالیا به شمار می‌آید، شامل ویلا و سوئیت‌های خصوصیِ لوکسی است که غالبا با استخر اختصاصی و لند اسکیپ‌های جذابی همراه شده است. علاوه بر آن، داشتن 5 رستوران a la carte، پنج رستوران بوفه‌ای امتیاز ویژه‌ای برای این هتل به همراه دارد. همچنین برخلاف بسیاری از هتل‌های لوکس آنتالیا، در گلوریا ورده ریزورت می‌توان شاهد زمین گلف با اندازه واقعی بود (نه مینی گلف)، ایجاد تفریحات مختلف برای کودکان، استخرهای روباز و سرپوشیده و... نیز از امکانات بدیهی این هتل 5 ستاره به شمار می‌رود.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

 

موقعیت هتل گلوریا ورده

هتل گلوریا ورده ریزورت
ریزورت گلوریا ورده از هتل های لوکس آنتالیا ترکیه
هتل گلوریا آنتالیا
هتل گلوریا ورده آنتالیا
هتل های آنتالیا
هتل گلوریا ورده

3. هتل رگنوم کاریا (Regnum Carya)

به غیر از هتل باروت لارا کالکشن، دیگر هتل 5 ستاره و لوکسی که در بلک واقع شده است، رگنوم کاریا نام دارد. هتلی که دنیایی از امکانات و خدمات را با بالاترین استاندارها برای مهمانانش تدارک دیده است. کسانی که خواهان سپری کردن یک تعطیلات تابستانی فراموش‌نشدنی هستند، بدون شک باید هتل رگنوم کاریا را در گزینه‌های انتخابی خود درنظر بگیرند؛ چرا که با وجود زمین تنیس فوق‌العاده (مشخص در تصویر زیر)، ساحل اختصاصی، فعالیت‌ها و تفریحات ویژه برای کودکان، باشگاه بدنسازی، فوتبال و تنیس، تفریحات دریایی مانند جت اسکی، برگزاری رویدادهای مناسبتی بسیار ویژه به همراه خواننده‌های شاخص، مرکز اسپای پیشرفته، 6 استخر مختلف و از جمله داشتن پارک آبی، کمتر هتلی می‌تواند با هتل رگنوم کاریا رقابت کند. این هتل به دلیل داشتن امکانات و تفریحات آبی متنوع، برای کسانی که تصمیم دارند تور آنتالیا تیر را رزرو کنند، یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

موقعیت هتل رگنوم کاریا

هتل رگنوم کاریا
رگنوم کاریا گرانترین هتل آنتالیا 
هتل رگنوم کاریا آنتالیا
هتل رگنوم کاریا
هتل های آنتالیا
محیط هتل رگنوم کاریا

2. هتل مکس رویال کمر ریزورت (Maxx Royal Kemer Resort)

یکی دیگر از هتل های لوکس آنتالیا ترکیه، مکس رویال ریزورت کمر است. هتلی که با توجه به نظرات کاربران سایت تریپ‌ادوایزر به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا نیز شناخته شده است که این موضوع در کنار امتیاز بالای کسب شده از سایت بوکینگ و گوگل حاکی از شایستگی این هتل است. هتل مکس رویال کمر ریزورت بسیار متفاوت طراحی شده است و به زیبایی با تپه‌ها، دریا و طبیعت کمر آنتالیا آمیخته شده است. اما در عوض با شهر آنتالیا یک فاصله حدودا 50 کیلومتری دارد که البته اهمیت چندانی ندارد، زیرا مسافرانی که به هتل مکس رویال کمر ریزورت سفر می‌کنند خواهان سپری کردن اوقات فراغت خود در محیطی آرام و لوکس هستند تا کمی با روزمرگی‌های اجتماع فاصله بگیرند.

برخی از امکاناتی که در این هتل وجود دارد شامل، ایجاد انواع تفریحات کودکانه مناسب برای رنج‌های سنی مختلف، ایجاد 6 استخر با فضا و کابردهای مختلف به صورت روباز و سرپوشیده، پارک آبی بزرگ، 3 رستوران آل اینکلوسیو، تور دوچرخه سواری، باشگاه بدنسازی و برگزاری نمایش و برنامه‌های زنده در این هتل است.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.6 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت: کمر، آنتالیا

موقعیت هتل مکس رویال کمر

هتل مکس رویال
هتل مکس رویال ریزورت کمر از هتل های لوکس آنتالیا ترکیه
بهترین هتل های آنتالیا
محیط هتل مکس رویال ریزورت کمر
هتل مکس رویال کمر ریزورت
هتل مکس رویال ریزورت کمر، گرانترین هتل آنتالیا 

1. هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort)

در آخر نوبت به معرفی گرانترین هتل آنتالیا می‌رسد که این عنوان به یکی دیگر از هتل‌های مکس رویال، یعنی هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت اختصاص داده شده است. یکی از دلایلی که سبب محبوببت این هتل و قرار گرفتن در لیست لوکس ترین هتل های آنتالیا شده، توجه به جزئیات بوده است. چرا که برخلاف هتل آدم و حوا که تنها مخصوص بزرگسالان است و فضای ایده‌آلی را برای زوجین فراهم کرده، در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت هر فردی در هر سنی می‌تواند بهترین تجربه خود را از سفر به آنتالیا به دست بیارود. برای مثال در این هتل افراد دارای معلولیت مشکلی بابت دسترسی‌ها نخواهند داشت و امکانات برای سنین مختلف فراهم شده است.

ساحل اختصاصی 300 متری به همراه پاویون‌های اختصاصی، 9 استخر روباز و سرپوشیده که 3 تا از آن‌ها آب گرم دارد، پارک مهیج دیانولند، پارک‌های آبی، مرکز اسپای مجهز با وسعت 3000 متر مربعی که 6 اتاق سونا دارد، زمین گلف بزرگ، باشگاه بدنسازی، اتاق بازی لیزرتگ، تیم انیمیشن جذاب، پخش موسیقی زنده تعدادی از امکانات دیگری است که می‌توان در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت مشاهده کرد.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.5 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

موقعیت هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

هتل مکس رویال بلک گلف
هتل مکس رویال بلک گلف، بهتری هتل لوکس آنتالیا
هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت
محیط هتل مکس رویال بلک گلف
هتل Belek Golf Resort آنتالیا
هتل مکس رویال بلک گلف، گرانترین هتل آنتالیا 

سخن آخر

در این مطلب، با توجه به نظرات و تجربیات مسافران شهر آنتالیا که از سراسر جهان به این شهر تفریحی سفر کرده‌اند، لیستی از لوکس ترین هتل های آنتالیا به همراه امکاناتشان در اختیارتان قرار دادیم تا بتوانید با توجه به سلیقه و علایقتان، بهترین انتخاب را برای تجربه یک سفر بی‌نظیر به این شهر داشته باشید. با توجه به قیمت گرانترین هتل آنتالیا، اگر پرداخت هزینه این تورهای لوکس به صورت یکجا برایتان دشوار است، رزرو تور اقساطی آنتالیا می‌تواند به شما کمک کند که تجربه اقامت در گرانترین هتل آنتالیا را داشته باشید. کافی است وارد صفحه تورهای آنتالیا لست‌سکند شوید و از آنجا همه تورها را ببینید و هر کدام را انتخاب کردید، تهیه کنید.

اگر در هر کدام از هتل‌های لوکس موجود در این لیست اقامت داشته‌اید یا هتل لوکسی را می‌شناسید که از آن نام نبرده‌ایم، تجربه خود را در قسمت نظرات برای ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.