دیدنی ترین عکس ها از شب های تهران

3.6
از 41 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
تصاویر بی نظیر از تهران در شب
16 مهر 1400 08:00
1

تهران از آن شهرهایی است که شب‌هایش خواب ندارد. هر زمان که به دل خیابان‌هایش بزنید، همه جا روشن است و جریان آرام و ملموسی از زندگی زیر لایه‌های پنهانش نفس می‌کشد. هر کجای شهر یک حال و هوایی دارد؛ یک طرف پر هیاهو و شلوغی آدم‌ها با بوی غذاهای خیابانی و خنکای نیمه شب ترکیب می‌شود و گوشه دیگری از شهر سراسر از سکوت، انتظار پیاده‌روهایی را می‌کشد که در آرامشش قدم بزنند. حتّی اگر تجربه این شبگردی‌ها را نداشته باشید، عکس شب های تهران تا حدودی آنچه شبانه در رگ‌های شهر در جریان است را به تصویر می‌کشد.

چه اهل سکوت و آرامش شبانه باشید و چه وقت گذرانی و تفریح نیمه شبی همراه با دیگر آدم‌ها، تهران دلتان را به دست می‌آورد. اگر نمی‌دانید از چه حرف می‌زنیم، دل را به دریا برنید و به ملاقات تهران در شب بروید. البته هنوز هم دیر نشده، اگر از این زیبایی‌های شبانه تهران خبر نداشتید، در این متن قرار است تهران را با زیباترین عکس های تهران در شب، نشانتان دهیم شاید با دیدن عکس های شبانه تهران هوس تهرانگردی در شب کنید.

lastsecond.ir-tehran-nights-photos-cover.jpg

عکس شب تهران از نمای بالا

عکس شب های تهران را با نماهای دور و کلی از این شهر شروع می‌کنیم. اوقاتی که چراغ هر خانه در کنار همسایه‌هایش، چیزی شبیه به نقاشی هنری را به تصویر می‌کشد. این روشنایی رنگارنگ شهر را یا از داخل هواپیما باید ببینید یا طبقات انتهایی برج میلاد. از آن بالا، هر چراغ زنده، برایتان مسیر خیابان‌ها و خانه‌ها را مشخص می‌کند. 

تهران در شب
عکس از شب های تهران
عکس تهران در شب
عکس شب تهران، عکس از آرشیو لست سکند، پوریا اقتداری
تهران
زیباترین عکس های تهران در شب، عکس از علی حدادی اصل
برج میلاد
عکس های شبانه تهران، عکس از حمید جهانشاهی

عکس شب های تهران و خیابان‌هایش

حالا از آن بالا پایین بیایید تا کمی در شهر قدم بزنیم. خیابان‌هایی که در طول روز جای سوزن انداختن ندارند و از ترافیک و شلوغی به مرز انفجار می‌رسند، شب که به نیمه می‌رسد، آسوده و خالی چشمشان به رد شدن گاه به گاه رهگذرانی است که انگار می‌خواهند با پیاده‌روی در آنها انتقام تمام شلوغی‌های روزانه را بگیرند. گاهی عکس تهران در شب باورنکردی به نظر می‌رسد زیرا انتظار داریم هر زمان از شبانه‌روز ترافیک درونش جولان دهد. 

عکس تهران در شب
عکس تهران در شب، برج آزادی
شب های تهران
عکس از شب های تهران، روزنامه مشرق
عکس شب تهران
عکس شب تهران، روزنامه مشرق
بهترین عکس های تهران
زیباترین عکس های تهران در شب، عکس از مصطفی رودکی
عکس تهران در شب
عکس تهران در شب، عکس از اکبر نعمتی

عکس شب های تهران و شلوغی‌هایش

 از سکوت و خلوت خیابان‌ها که بگذریم، عکس از شب های تهران و شلوغی‌هایش هم دیدنی است. گوشه‌هایی از شهر که هیچ رقمه خواب ندارد و شب زنده‌داران را به خود جذب می‌کند؛ مثل خیابان سی تیر که می‌توانید در آن حسابی قدم بزنید و هر چه می‌خواهید بخورید. خلاصه که هر حال و هوایی بخواهید در شب‌های تهران می‌توانید بیابید.

تئاتر شهر تهران
تئاتر شهر تهران در شب، عکس از آرشیو لست سکند، yannar
عکس پل طبیعت تهران
عکس پل طبیعت تهران در شب، عکس از آرشیو لست سکند، ویدا مهین‌پو
خیابان سی تیر
خیابان سی تیر تهران در شب، عکس از آرشیو لست سکند، محسن خرمایی پور
عکس خیابان های تهران
خیابان های تهران در شب، عکس از علی احمدبیگی
تهران
عکس های شبانه تهران، عکس از امیرحسین مهرآیین

سخن آخر

تعدد و تنوع جاهای دیدنی تهران، نمی‌گذارد ناراضی باشید و گوشه‌ای مناسب حال و هوایتان پیدا نکنید. گاهی حتّی رانندگی کردن و سوار بر ماشین در شب‌های تهران گشتن، لذت عجیبی دارد. آخر گشت و گذارتان حتّی می‌توانید از مغازه‌های شب زنده‌دار آبمیوه بستنی فروشی، چیزی هم بخورید و بعد به خانه بروید. شاید شلوغی بیش از اندازه تهران در روزهاست که سبب می‌شود این چنین از شب‌های خلوتش دل نکنیم. شب‌هایی که می‌خواهد به ما ثابت کند تحمل ترافیک‌ها و شلوغی‌های روزانه به آرامش و سکوت شب‌هایش می‌ارزد. شما کدام تکه تهران را در شب دوست دارید؟

عکس های تهران
خیابان سی تیر تهران، عکس از آرشیو لست سکند، امید خدایاری

تألیف: لست سکند

 

نرگس کاظمی‌فرد
نرگس کاظمی‌فرد

سفر که به واژه‌ها پیوند می‌خورد، برایم مرزها را بی‌معنی می‌کند. گردشگری خواندم چون مفهوم سفر بیش از کلمه‌اش در ذهنم قد کشیده بود و ایرانشناسی خواندنم، دلیلش چیزی جز پیدا کردن ریشه‌هایم نبود. اما این ماجراجویی در مسیر واژه‌ها بود که علایقم را به سطح واقعیت رساند و مزه‌مزه کردن جهان را دوباره برایم ترجمه کرد.