عکس های کیش از بی نظیرترین زیبایی های جزیره

3.6
از 19 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
سفر تصویری به کیش و دیدنی‌هایش!
08 آذر 1400 08:00
1

شاید شناخت و ایجاد تصوری از آنچه قرار است در سفر ببینیم، اولین مرحله در انتخاب مقصد باشد. گاهی حتّی با دیدن عکس جاذبه ای در شبکه‌های اجتماعی یا سایت و مجلات، تصمیم به سفر می‌گیریم، زیرا عکس ها تصویر دقیق‌تری به نسبت نوشته‌ها به ما می‌دهند و پازل سفرمان را کامل می‌کنند. کیش از مقاصد گران در ایران محسوب می‌شود و سفر به آن به راحتی امکان پذیر نیست، بنابراین بهتر است پیش از سفر، عکس های کیش را ببینید و تصمیمتان را برای سفر بگیرد. همچنین از میان آنها جاذبه هایی که حتما می‌خواهید ببینید را از میان عکس جاهای دیدنی کیش انتخاب کنید. به همین منظور در این متن می‌خواهیم نگاهی به زیباترین عکس های کیش بیندازیم که کیش را از زوایای مختلف به ما نشان می‌دهد که اگر قصد سفر با تور کیش را داشتید از آنها بازدید کنید.

05.jpg

عکس ساحل کیش

 ساحل و دریای کیش به زیبایی، تمیزی و زلالی معروف است و اگر عکس دریای کیش را ببینید، شاید باورتان نشود ایران است! اگر با قایق به قسمت‌های عمیق بروید حتّی ماهی‌های رنگی زیر آب را می‌توانید ببینید. زیبایی ساحل کیش به روزها محدود نمی‌شود و اگر عکس ساحل کیش در شب را هم ببنید متوجه می‌شوید ویژگی‌های خودش را دارد. در ادامه تصاویر کیش از ساحلش را با هم می‌بینیم.

عکس ساحل کیش
عکس ساحل کیش
کیش
عکس طبیعت کیش
عکس کیش
عکس از جزیره کیش
کیش
عکس جزیره کیش
ساحل کیش
عکس دریای کیش
کیش
عکس کیش
اسکله در کیش
عکس کیش
کیش در شب
عکس ساحل کیش در شب، عکس از سیاوش سجادی
عکس دریای کیش
عکس دریای کیش
سواحل کیش
عکس کیش با کیفیت
سواحل کیش در شب
عکس ساحل کیش در شب

عکس کشتی یونانی در کیش

 در عکس های جزیره کیش معمولا عمس کشتی یونانی به چشم می‌خورد. کشتی یونانی کیش علاوه بر زیبایی‌اش به عنوان جاذبه، سوژه بسیار محبوبی برای عکاسان است، مخصوصا هنگام غروب که با منظره دریا عکسی به یاد ماندنی می‌شود. بنابراین عکس کشتی یونانی در کیش از پرتکرارترین و زیباترین تصاویر کیش است. این منظره زیبا و بی‌نظیر از محبوبترین تفریحات رایگان کیش هم محسوب می‌شود.

کشتی یونانی کیش
عکس کشتی یونانی در کیش
کشتی یونانی کیش
عکس کشتی یونانی کیش در شب
کشتی یونانی در کیش
عکس کشتی یونانی در کیش

 

عکس هتل های کیش

از بین هتل های کیش، عکس هتل ترنج کیش به دلیل طراحی ویژه‌اش محبوب است و احتمالا تصاویرش را زیاد دیده‌اید. این هتل که به شکل بته جغه اتاق‌هاش روی دریا قرار گرفته بسیار دیدنی و جالب است و تصاویرش از عکس های دیدنی کیش محسوب می‌شود. البته پیش از ساخت هتل ترنج کیش، این محبوبیت از آن عکس های هتل داریوش و سایر هتل های کیش بود.

عکس های هتل داریوش کیش
عکس هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش
عکس هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش
عکس هتل داریوش در کیش
هتل ترنج کیش
عکس هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش
عکس هتل ترنج کیش
هتل ترنج
عکس های هتل ترنج کیش
هتل داریوش کیش
عکس هتل داریوش جزیره کیش
هتل های کیش
عکس هتل های کیش

 عکس دیدنی کیش

علاوه بر عکس های کیش که دیدیم، تعدادی عکس در ادامه از جاهای دیدنی کیش و سایر فضاهایش می‌بینیم که بهتر با منظر کیش آشنا شوید. آنچه بیش از هر چیز کیش را از سایر شهرهای ایران متمایز می‌کند، هم خیابان های تمیز و مرتبش است و هم انواع تفریحات آبی کیش که سلایق گوناگونی را در برمیگیرد، البته شاید قوانین کیش هم در این نظم و پاکیزگی که در شهر میبینیم بی‌تأثیر نباشد. در ادامه عکس جاهای دیدنی کیش را می‌بینیم که شامل فضاهای شهری کیش، تفریحات آبی و بعضی جاذبه‌های معروفش می‌شود.

عکس کیش
تصاویر کیش
کاریز کیش
عکس کاریز کیش
شهر زیرزمینی کیش
عکس شهر زیرزمینی کیش
کاریز کیش
عکس کاریز جزیره کیش
عکس با کیفیت کیش
عکس کیش با کیفیت
عکس های جزیره کیش
عکس های جزیره کیش
انجیر معابد کیش
عکس انجیر معابد کیش
پارک آبی کیش
عکس پارک آبی کیش
تفریحات آبی کیش
عکس تفریحات آبی کیش
غواصی کیش
عکس جزیره کیش
غواصی کیش
عکس غواصی کیش

سخن آخر

عکس از جزیره کیش را در اینترنت و شبکه های اجتماعی به راحتی می‌توانید بیابید امّا موقع دیدن عکس های کیش به این مورد هم توجه کنید که مسافران معمولا از جذابیت‌ها و زیبایی ها عکس می‌گیرند و به نوعی عکس از کیش به شگفتی های آن محدود می‌شود، امّا لازم است بدانید کیش بخش‌های بومی و متفاوت‌تر هم دارد که در راهنمای سفر به کیش می‌توانید با آن آشنا شوید.

 

 تألیف: تیم نویسندگان لست سکند

نرگس کاظمی‌فرد
نرگس کاظمی‌فرد

سفر که به واژه‌ها پیوند می‌خورد، برایم مرزها را بی‌معنی می‌کند. گردشگری خواندم چون مفهوم سفر بیش از کلمه‌اش در ذهنم قد کشیده بود و ایرانشناسی خواندنم، دلیلش چیزی جز پیدا کردن ریشه‌هایم نبود. اما این ماجراجویی در مسیر واژه‌ها بود که علایقم را به سطح واقعیت رساند و مزه‌مزه کردن جهان را دوباره برایم ترجمه کرد.