معرفی بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی + عکس

3.9
از 58 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
کدام هتل آنتالیا، پارک آبی هیجان انگیزتری دارد؟
13 مرداد 1402 08:00
1

وقتی خدمات، امکانات و معماری بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی و هیجان تفریح در آن ترکیب می‌شود، نتیجه کار به شکل شگفت‌انگیزی جالب و پرطرفدار خواهد شد؛ چراکه بیشتر مسافران آنتالیا با هدف لذت بردن از تفریحات آبی به این شهر می‌روند و به همین دلیل تابستان فصل پربازدید آن است. از این رو، تعداد هتل های آنتالیا با پارک آبی،  کم نیست. در این مطلب، قرار است یک لیست کامل از این هتل‌ها را در اختیارتان قرار دهیم تا با توجه به سلیقه و شرایط سفرتان، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

01 copy 30.jpg

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند
بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی کدامند؟1. هتل لند آف لجندز کینگدام (Land of Legends Kingdom)2. هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort)3. هتل سلکتوم لاکچری ریزورت (Selectum Luxury Resort)4. هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا (Crystal Waterworld Resort & SPA)5. هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا (Rixos Premium Tekirova)6. هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)7. هتل رکسوس سان گیت (Rixos Sungate)8. هتل لیبرتی لارا (Liberty Hotels Lara)9. هتل رویال وینگز (Royal Wings Hotel)10. هتل دلفین پالاس (Delphin Palace Hotel)11. هتل رامادا ریزورت لارا (Ramada Resort Lara)12. هتل و ریزورت سواندور توپکاپی پالاس (Swandor Hotels & Resorts - Topkapi Palace)13. هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت (Limak Lara Deluxe Hotel & Resort)14. هتل شروود اکسکلوسیو لارا (Sherwood Exclusive Lara)15. هتل دلفین امپریال (Delphin Imperial Hotel)16. هتل آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin Palace)17. هتل کنکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort)18. هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا (ASKA Lara Resort & Spa)19. هتل رویال تاورز (Royal Towers Hotel)اقامت در هتل های آنتالیا با خرید تور

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی کدامند؟

به طور کلی، هتل‌های لند آف لجندز کینگدام، مکس رویال بلک گلد ریزورت، سلکتوم لاکچری ریزورت، رکسوس سان گیت، لیبرتی لارا، رامادا ریزورت لارا، کریستال واترورد ریزورت و اسپا و لیبرتی لارا، بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی هستند، اما اگر نیم‌نگاهی به فهرست این مطلب انداخته باشید، به این نتیجه می‌رسید که تعداد این هتل‌ها بیش‌تر از این حرف‌هاست و در هر گوشه‌کناری از شهر ساحلی آنتالیا یکی از آن‌ها را پیدا می‌کنید. گاه ممکن است این سوال پیش آید که چگونه بهترین هتل با پارک آبی در آنتالیا را پیدا کنیم؟

انتخاب بهترین هتل در آنتالیا با پارک آبی، تا حد زیادی به سلایق شما بستگی دارد؛ مثلاً شاید یکی از هتل‌های این لیست، پارک آبی چندان بزرگی نداشته باشد و دلیل اصلی شهرتش، امکانات اتاق‌ها و خدمات خاص مجموعه‌اش باشد. بهتر است همین ابتدا اشاره کنیم که اگر پس از مطالعه این مطلب، درباره انتخاب هتل سردرگم شدید، پیشنهاد لست‌سکند به شما این است که در فضای اینترنت، دنبال نظراتی باشید که کاربران درباره این هتل‌ها ثبت‌کرده‌اند؛ چون جزئیاتی که در این اطلاعات مطرح می‌شوند، کمک شایانی به تصمیم‌گیری شما خواهند کرد.

1. هتل لند آف لجندز کینگدام (Land of Legends Kingdom)

شاید بتوان هتل لند آف لجندز را بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی در نظر گرفت. با ورود به این اقامتگاه، انگار وارد دنیای افسانه‌ها می‌شوید. اتاق‌های مدرن و راحت آن به طرز خارق‌العاده‌ای تزیین شده‌اند. تزیینات بی‌نظیر و آثاری از افسانه‌های الهام‌بخش در تمام نقاط هتل دیده می‌شود. مهمانان این هتل در زمان ورودشان یک بلیط رایگان شهربازی و پارک آبی لند آف لجندز دریافت می‌کنند.

این پارک آبی بزرگ و شگفت‌انگیز در مجموع 55 سرسره آبی متنوع دارد که در نوع خود بی‌نظیر هستند. همچنین امکانات دیگری مانند یک استخر موج و چاله‌فضایی در این هتل وجود دارد که آن را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی تبدیل کرده است. چندین رستوران در یک فضای بزرگ و مجهز انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و آمریکای جنوبی را برای مسافران سرو می کنند. لند آف لجندز با فرودگاه آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از اقامتگاه‌های محبوب بسیاری از کسانی است که هم‌سفرانشان عموماً افراد جوان هستند.

  • امتیاز هتل لند آف لجندز کینگدام در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل لند آف لجندز کینگدام در بوکینگ: 9.1 از 10
  • امتیاز هتل لند آف لجندز کینگدام در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • آدرس هتل لند آف لجندز کینگدام: آنتالیا، محله کادریه، خیابان آتاتورک

 موقعیت هتل لند آف لجندز کینگدام 

the-land-of-legends-kingdom (1).jpg
هتل لند آف لجندز کینگدام، هتلی در آنتالیا با پارک آبی
land of legends.jpg
پارک آبی هتل لند اف لجندز کینگدام

2. هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort)

هتل مکس رویال بلک در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و یک هتل لوکس در این منطقه محسوب می‌شود. ساختمان اصلی هتل به صورت نیم‌دایره در اطراف استخر آن قرار گرفته است. استخرهای متعددی در این هتل وجود دارد که دسترسی به آن‌ها برای تمامی مسافران میسر است. مکس رویال بلک یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی به شمار می‌آید که امکانات تفریحی متنوعی مانند سالن اسپای مجلل، یک پارک آبی با 10 سرسره آبی و یک زمین گلف 18 حفره‌ای در آن وجود دارد. همچنین این هتل یک مینی کلاب با زمین بازی و یک منطقه ساحلی سایه‌دار را برای تفریح کودکان شما درنظر گرفته است.

علاوه بر این امکانات، چندین رستوران در این هتل قرار دارند که غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، بین‌المللی و ژاپنی برای مسافران سرو می‌کنند. این هتل تا بلک 5 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد. به‌دلیل آنکه اقامت در این هتل 5 ستاره و لوکس قطعاً برای بسیاری از مسافران گران است، خرید تور اقساطی آنتالیا، بهترین روش برای رزرو این هتل است.  

  • امتیاز هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.6 از 5
  • آدرس هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت: آنتالیا، منطقه بلک، خیابان اسکله، پلاک 21/14

موقعیت هتل مکس رویال بلک

Maxx-Royal-Belek-Golf-Resort.jpg
هتل مکس رویال بلک، هتلی با پارک آبی در آنتالیا
Maxx-Royal-Belek-Golf-Resort2.jpg
پارک آبی مکس رویال بلک

3. هتل سلکتوم لاکچری ریزورت (Selectum Luxury Resort)

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی بزرگ و مجهز به 10 سرسره است که امکاناتش شامل استخرهای روباز مختلف، سالن اسپا، 12 زمین تنیس و یک زمین فوتبال کوچک است. در ساحل این هتل که جایزه پرچم آبی را از آن خود کرده، اسکله‌ای با تراس آفتاب‌گیر مستقیماً رو به دریا قرار دارد. در این هتل خانوادگی، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی هم برای کودکان برگزار می‌شود.

همچنین غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی در رستوران‌های متنوع آن سرو می‌شود. این رستوران‌ها شامل خانه استیک، سوشی‌بار و رستوران آلاکارته هم می‌شوند. هتل سلکتوم، یکی از لوکی ترین هتل های آنتالیا به‌شمار می‌آید که میان مسافران این شهر تفریحی، از محبوبیت زیادی برخوردار است. این ریزورت لوکس، 4 کیلومتر از بلک و 22 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

  • امتیاز هتل سلکتوم لاکچری ریزورت در گوگل: 4.9 از 5
  • امتیاز هتل سلکتوم لاکچری ریزورت در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل سلکتوم لاکچری ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.7 از 5
  • آدرس هتل سلکتوم لاکچری ریزورت: آنتالیا، منطقه بلک، خیابان تاشلیبورون

 

موقعیت هتل سلکتوم لاکچری ریزورت

selectum luxury 2.jpg
هتل سلکتوم لاکچری ریزورت از هتل های پارک آبی دار آنتالیا
هتل سلکتوم لاکچری ریزورت.jpg
هتل سلکتوم لاکچری ریزورت، هتل با پارک آبی در آنتالیا

4. هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا (Crystal Waterworld Resort & SPA)

هتل کریستال واتر ورد در منطقه بلک آنتالیا واقع شده و بهترین پارک آبی منطقه مدیترانه را در خود جای داده است. این هتل، ساحل شنی و سنگریزه‌ای هم دارد که به جذابیتش افزوده است. پارک آبی این مجموعه با دو قسمت مختلف به شما فرصت ماجراجویی و هیجان را می‌دهد. کریستال واترورد ریزورت و اسپا، بزرگترین هتل این منطقه است و با گستردگی و تنوع خود، بهشتی برای گذراندن تعطیلات تابستانی، مخصوصا برای خانواده‌ها است. تمام اتاق‌های این هتل بالکن یا تراس دارند و همه آنها به زیبایی تزیین شده‌اند. هتل کریستال واترورد تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد.

  • امتیاز هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا در بوکینگ: 7.3 از 10
  • امتیاز هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا در تریپ ادوایزر: 4.7 از 5
  • آدرس هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا: آنتالیا، بلک، محله بغازکنت، شماره 33

موقعیت هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا

lastsecond.ir-crystal waterworld.2.jpg
هتل کریستال واترورد ریزورت از هتل های پارک آبی دار آنتالیا
lastsecond.ir-crystal waterworld.jpg
پارک آبی هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا

5. هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا (Rixos Premium Tekirova)

هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی در منطقه کمر محسوب می‌شود. این هتل با پس‌زمینه چشم‌گیر کوه‌های توروس، در 52 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و در ساحل یک خلیج کوچک واقع شده است. رکسوس پریمیوم تکیرووا چندین استخر سرپوشیده و روباز، پارک آبی با بیش از 10 سرسره آبی متنوع، سالن تناسب اندام و سلامتی با سونا و حمام و 3 زمین تنیس را در خود جای داده است. با این اوصاف، این هتل بهترین گزینه برای افراد ورزشکار است.

جدا از امکانات ورزشی، این هتل برای کوچک‌ترهای خانواده‌ها، خدماتی کارآمد را در نظر گرفته است؛ مثلاً این شعبه هم مانند شعبه بلک، یک کلوپ کودکان با نام «ریکسی» دارد که سرگرمی و تفریح را برای فرزندان شما به ارمغان می‌آورد. رستوران‌های آلاکارته این هتل غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، آمریکایی و همچنین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند.

  • امتیاز هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا در تریپ ادوایزر: 4.6 از 5
  • آدرس هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا: آنتالیا، کمر، خیابان شهید حسن ییلماز

موقعیت هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا 

هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا.webp
هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا، بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی
هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا  پارک آبی.jpg
پارک آبی هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا

6. هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)

 هتل گرانادا لاکچری در منطقه بلک واقع شده و 34 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. این هتل در ژوئیه 2016 افتتاح شده، اما به طور مستقیم در کنار ساحل قرار ندارد. با این حال، وجود 10 استخر روباز که یکی از استخرها طراحی‌اش بسیار شبیه به ساحل است و در اطرافش شن و ماسه وجود دارد، این احساس را به مهمانان می‌دهد که در حال شنا در دریا و آفتاب گرفتن در ساحل هستند. ضمن اینکه این اقامتگاه 2 استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اسپا، سونا و حمام دارد. پارک آبی گرانادا لاکچری با بیش از 10 سرسره، آن را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی تبدیل کرده است. غذاهای سرو شده در رستوران‌های این هتل، شامل غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی است.

  • امتیاز هتل گرانادا لاکچری بلک در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل گرانادا لاکچری بلک در بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل گرانادا لاکچری بلک در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل گرانادا لاکچری بلک: آنتالیا، بلک، خیابان جمهوریت

 

موقعیت گرانادا لاکچری بلک

Granada Luxury Belek.jpg
هتل  گرانادا لاکچری بلک، هتل با پارک آبی در آنتالیا
Granada Luxury Belek 2.jpg
پارک آبی هتل گرانادا لاکچری بلک

7. هتل رکسوس سان گیت (Rixos Sungate)

کوه‌های توروس پس‌زمینه‌ای دلنشین در پشت هتل رکسوس سان گیت پدید آورده است که  از نقاط مختلف این هتل 250 هزارمتری پیداست؛ بنابراین در این هتل، خود را در حصاری از جنگل‌های کاج، کوه و ساحل می‌بینید. این هتل که مستقیماً در خلیجی زیبا در کنار دریا قرار دارد، یک ساحل 750 متری، سالن تناسب اندام، زمین فوتبال، چندین زمین تنیس، یک سالن بولینگ، استخرهای سرپوشیده و روباز و پارک آبی با 10 سرسره متنوع دارد. مانند همه شعب هتل رکسوس، مینی کلاب ریکسی مکانی شاد را برای کودکان فراهم کرده است. کنسرت‌ها، نمایش‌ها و اجرای موسیقی زنده برنامه عصر مسافران را در این هتل کامل می‌کند. همچنین انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، مکزیکی و چینی در 9 رستوران برای مهمانان سرو می‌شود. این هتل تا فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر فاصله دارد.

  • امتیاز هتل رکسوس سان گیت در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل رکسوس سان گیت در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل رکسوس سان گیت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل رکسوس سان گیت: آنتالیا، کمر، خیابان آتاتورک

موقعیت هتل رکسوس سان گیت

رکسوس سان گیت.webp
هتل رکسوس سان گیت از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی
rexux sugate antalya.jpg
پارک آبی رکسوس سان گیت

8. هتل لیبرتی لارا (Liberty Hotels Lara)

هتل لیبرتی لارا یکی از مجلل‌ترین هتل های آنتالیا با پارک آبی است. از امکانات این هتل می‌توان به صندلی‌های آفتاب‌گیر، ساحل اختصاصی، استخر و سرسره‌های آبی شگفت‌انگیزش اشاره کرد. این اقامتگاه 310 اتاق زیبا با امکانات بسیار لوکس در اختیار دارد که آن را به یکی از بهترین هتل‌ های آنتالیا تبدیل کرده است. پارک ساحلی لارا تنها چند دقیقه با ماشین از این هتل زیبا فاصله دارد.

  • امتیاز هتل لیبرتی لارا در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل لیبرتی لارا در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل لیبرتی لارا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل لیبرتی لارا: آنتالیا، لارا، کمراگزی

 موقعیت هتل لیبرتی لارا

Liberty Hotels Lara.jpg
هتل لیبرتی لارا، بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی
Liberty Hotels Lara 3.jfif
پارک آبی هتل لیبرتی لارا

9. هتل رویال وینگز (Royal Wings Hotel)

هتل رویال وینگز هتلی عالی برای تعطیلات خانوادگی است که در ساحل لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل یک پارک آبی کامل را در خود جای داده است و به ساحل زیبای لارا بسیار نزدیک است. محیط زیبای این هتل آن را به چیزی فراتر از یک اقامتگاه تبدیل کرده است. اتاق‌های مدرن و کارکنان صمیمی، اقامتی آرام و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهند زد. استخرهای سرپوشیده و روباز، استخر کودکان، پارک آبی، زمین تنیس، مرکز اسپا با سونا، حمام ترکی، جکوزی، مرکز تناسب اندام، مرکز ورزش‌های آبی و مدرسه غواصی، والیبال، بسکتبال، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز، مینی‌گلف و بولینگ از امکانات این هتل محبوب هستند.  

  • امتیاز هتل رویال وینگز در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل رویال وینگز در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل رویال وینگز: آنتالیا، منطقه لارا، کمراگزی، خیابان لارا توریسم

 موقعیت هتل رویال وینگز 

lastsecond.ir-royalwings-hotel.jpg
هتل رویال وینگز از بهترین هتل های دارای پارک آبی آنتالیا
lastsecond.ir-royalwings-hotel 2.jpg
پارک آبی هتل رویال وینگز

10. هتل دلفین پالاس (Delphin Palace Hotel)

هتل دلفین پالاس علاوه بر اینکه یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی است، دسترسی بسیار خوبی به تمام دیدنی‌های آنتالیا و مراکز خرید این شهر دارد. هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا 0.7 کیلومتر از گرند بازار ای وی ام یورو فشن و 1.2 کیلومتر تا آکوآ پارک فاصله دارد. هتل 5 ستاره دلفین پالاس در ساحل دریای مدیترانه در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است. اتاق‌هایی با Wi-Fi رایگان، استخر بزرگ به سبک تالاب، فعالیت‌های روزانه و سرگرمی‌های شبانه در این هتل، آن را به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های آنتالیا تبدیل کرده است. رستوران دلفینو غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای عثمانی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دریایی تازه را برای مسافران این هتل سرو می‌کند.

در طول روز، مهمانان می‌توانند از سرسره‌های آبی متنوع پارک آبی این هتل لذت ببرند یا در مسابقات ورزشی که به صورت روزانه برگزار می‌شوند، شرکت کنند. مرکز سلامتی هتل دلفین شامل اسپا با خدمات کامل و یک مرکز تناسب اندام مجهز است. سینما، کلوپ کودکان و صندلی‌های آفتاب‌گیر کنار دریا نیز از دیگر امکانات دلفین پالاس محسوب می‌شود. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا 15 دقیقه با ماشین است و تنها با صرف چند دقیقه می‌توانید از این هتل خود را به مهمترین جاهای دیدنی‌ آنتالیا برسانید.

  • امتیاز هتل دلفین پالاس در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل دلفین پالاس در بوکینگ: 8.6 از 10
  • امتیاز هتل دلفین پالاس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل دلفین پالاس: آنتالیا، آکسو، کمراگزی، بلوار یاشار سوبوتای

 

موقعیت هتل دلفین پالاس

Delphin Palace Hotel kemeragzi.jpg
هتل دلفین پالاس، بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی
هتل های آنتالیا با پارک آبی
پارک آبی هتل دلفین پالاس

11. هتل رامادا ریزورت لارا (Ramada Resort Lara)

هتل رامادا ریزورت لارا تنها 8 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل در 330 متری ساحل خصوصی 25 هزارمتری خود در سواحل مدیترانه قرار دارد و تفریحات آبی آن شامل یک استخر بزرگ در فضای باز و 4 سرسره آبی، یک مدرسه غواصی، باشگاه ورزش‌های آبی و مرکز اسپا است. رستوران اصلی هتل صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند. 6 رستوران در هتل رامادا وجود دارد که انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند و دو عدد از آن‌ها غذاهای دریایی لذیذ و غذاهای ایتالیایی را ارائه می‌دهند. این هتل با فرودگاه آنتالیا 13 کیلومتر فاصله دارد.

  • امتیاز هتل رامادا ریزروت لارا در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل رامادا ریزورت لار در بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل رامادا ریزورت لارا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل رامادا ریزورت: آنتالیا، لارا، بلوار یاشار سوبوتای

 موقعیت هتل رامادا ریزورت لارا

ramada.jpg
هتل رامادا ریزورت هتل با پارک آبی در آنتالیا
ramada resordt.jpg
پارک آبی هتل رامادا ریزورت

12. هتل و ریزورت سواندور توپکاپی پالاس (Swandor Hotels & Resorts - Topkapi Palace)

هتل توپکاپی پالاس تنها 6 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل در ساحل لارا در کندو واقع شده و استخرهای سرپوشیده و روباز متعددی در آن وجود دارد. هتل سواندور ریزورت توپکاپی پالاس که در آوریل 2019 به‌طور کامل بازسازی و مرمت شده، یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی به شمار می‌آید. از امکانات این هتل می‌توان به باشگاه ورزشی، زمین بسکتبال، مینی فوتبال و والیبال ساحلی و پارک آبی اشاره کرد. هتل توپکاپی در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

  • امتیاز هتل و ریزورت سواندور توپکاپی پالاس در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل و ریزورت سواندور توپکاپی پالاس در بوکینگ: 8.4 از 10
  • امتیاز هتل و ریزورت سواندور توپکاپی پالاس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل و ریزورت سواندور توپکاپی پالاس: آنتالیا، لارا، کندو، بلوار یاشار سوبوتای

موقعیت هتل توپکاپی پالاس

topkapi palace.webp
هتل توپکاپی پالاس، هتلی در آنتالیا با پارک آبی
swandor-hotels-and-resorts-topkapi-palace.jpg
پارک آبی هتل توپکاپی پالاس

13. هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت (Limak Lara Deluxe Hotel & Resort)

هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره و مجلل در منطقه لارا آنتالیا است. این هتل فقط 20 دقیقه با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. لیماک لارا چهار رستوران، سالن اسپای مجلل و پارک آبی مجهز دارد. اسپا در لیماک لارا شامل حمام ترکی و بخار، استخرهای سرپوشیده و جکوزی است. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی سرو می‌شوند. هتل لیماک لارا یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی است.

  • امتیاز هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت: آنتالیا، لارا، کمراگزی، بلوار یاشار سوبوتای

موقعیت هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت

limak lara.jpg
هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس، هتل با پارک آبی در آنتالیا
limak-lara-de-luxe-hotel.jpg
پارک آبی هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت

14. هتل شروود اکسکلوسیو لارا (Sherwood Exclusive Lara)

هتل شروود اکسکلوسیو لارا نیز یک هتل با پارک آبی در آنتالیا است و فقط 4 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این استراحتگاه مجلل در کنار دریا واقع شده است و یک ساحل شنی خصوصی دارد. از امکانات هتل شروود می‌توان به استخرهای روباز، پارک آبی با سرسره‌های متنوع، سونا، حمام ترکی، ۲ زمین تنیس در فضای باز و یک باشگاه ورزشی اشاره کرد. این هتل خدمات فوق‌العاده‌ای را برای مهمانانش در نظر گرفته است، این خدمات شامل سرو وعده‌های غذایی در 5 رستوران است. در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از غذاهای ترکی یا ایتالیایی در رستوران‌های متنوع لذت ببرید. 

  • امتیاز هتل شروود اکسکلوسیو لارا در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل شروود اکسکلوسیو لارا در بوکینگ: 7.7 از 10
  • امتیاز هتل شروود اکسکلوسیو لارا در تریپ ادوایزر: 4.7 از 5
  • آدرس هتل شروود اکسکلوسیو لارا: آنتالیا، لارا، محله کمراگزی 

 

موقعیت هتل شروود اکسکلوسیو لارا 

Sherwood_Exclusive_Lara-Antalya-Aussenansicht-3-217011_1280x1280.jpg
هتل شروود اکسکلوسیو لارا، از هتل های پارک آبی دار آنتالیا
Sherwood Exclusive Lara.jpg
پارک آبی هتل شروود اکسکلوسیو لارا

15. هتل دلفین امپریال (Delphin Imperial Hotel)

هتل دلفین امپریال یک هتل ساحلی است که در جوار دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل معماری منحصربه‌فرد و فضای داخلی مجللی دارد و امکانات آن شامل استخرهای روباز، مرکز آبگرم و زمین تنیس است. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، در رستوران اصلی برای مهمانان سرو می‌شود. باشگاه ورزشی، حمام ترکی، سونا، مرکز اسپا، ماساژ و پارک آبی با سرسره‌های متنوع از دیگر امکانات موجود در هتل دلفین امپریال هستند. این هتل لوکس یکی از هتل‌های پرطرفدار در آنتالیا به شمار می‌آید. 

  • امتیاز هتل دلفین امپریال در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل دلفین امپریال در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل دلفین امپریال در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل دلفین امپریال: آنتالیا، لارا، کمراگزی، بلوار یاشار سوبوتای

موقعیت هتل دلفین امپریال

Delphin Imperial Hotel.jpeg
هتل دلفین امپریال از بهترین هتل های دارای پارک آبی
Delphin Imperial Hotel 2.jpg
پارک آبی هتل دلفین امپریال

16. هتل آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin Palace)

هتل آستریا کرملین پالاس با الهام از کاخ‌های روسی ساخته شده است. کاخ آستریا کرملین با ساحل خصوصی و تعداد زیادی استخر، امکانات 5 ستاره‌ای را جهت تفریحات آبی مسافران در اختیار دارد. این هتل 6 رستوران آلاکارته و 7 کافه دارد. آستریا کرملین پالاس مساحتی به وسعت 75 هزار متر مربع دارد که شامل یک پارک آبی 3 سرسره برای کودکان و پارک آبی 6 سرسره برای بزرگسالان است. این هتل در 12 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 21 کیلومتری از مرکز آنتالیا قرار دارد. با در نظر گرفتن ساحل خصوصی و انواع استخر و تفریحات آبی که در این هتل وجود دارد، آستریا کرملین پالاس را می‌توانیم یکی از بهترین گزینه‌ها در لیست تور آنتالیا مرداد بدانیم.

  • امتیاز هتل آستریا کرملین پالاس در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل آستریا کرملین پالاس در بوکنیگ: 8.4 از 10
  • امتیاز هتل آستریا کرملین پالاس در تریپ ادوایزر: 3.8 از 5
  • آدرس هتل آستریا کرملین پالاس: آنتالیا، لارا، خیابان تسیسلر

 

موقعیت هتل آستریا کرملین پالاس

asteria kremlin palace.jpg
هتل آستریا کرملین پالاس از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی
world-of-wonders-kremlin.jpg
پارک آبی هتل آستریا کرملین پالاس

17. هتل کنکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort)

هتل کنکورد دلوکس ریزورت فقط 4 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل لوکس واقع در ساحل لارا، محوطه پارک آبی زیبا تزیین شده با درختان نخل و سرسره‌های متنوع دارد. کنکورد دلوکس 7 رستوران و کافه را در خود جای داده است. در این هتل، مهمانان می‌توانند در ساحل خصوصی استراحت کنند یا در زمین تنیس مشغول تفریح شوند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به یک استخر سرپوشیده، یک اتاق بازی با سالن بولینگ و بیلیارد اشاره کرد. هتل کنکورد در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و از هتل های دارای پارک آبی آنتالیا به شمار می‌آید.

  • امتیاز هتل کنکورد دلوکس ریزورت در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل کنکورد دلوکس ریزروت در بوکینگ: 9.3 از 5
  • امتیاز هتل کنکورد دلوکس ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل کنکورد دلوکس ریزورت: آنتالیا، لارا، خیابان تسیسلر

 

موقعیت هتل کنکورد دلوکس ریزورت

concorde-de-luxe-resort.jpg
هتل کنکورد دلوکس ریزورت، بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی
هتل کنکورد دلوکس ریزورت.webp
پارک آبی هتل کنکورد دلوکس ریزورت

18. هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا (ASKA Lara Resort & Spa)

هتل آسکا لارا در چند کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا واقع شده است. این هتل با ساحل فقط نیم‌کیلومتر فاصله دارد. البته به‌دلیل آن که این مجموعه اقامتی یکی از بهترین هتل های پارک آبی دار آنتالیا محسوب می‌شود، خیلی از مسافرانش برای آب‌تنی به ساحل نمی‌روند و در پارک آبی همین هتل تفریح می‌کنند. از پرطرفدارترین امکانات هتل آسکا لارا، می‌توانیم به حمام ترکی، سالن ورزشی، ساحل خصوصی و رستوران اشاره کنیم. طبق نظرات مهمانان قبلی این این هتل، غذاهای سنتی ترکی در رستوران مجموعه، در بالاترین کیفیت ممکن سرو می‌شوند.

  • امتیاز هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا در بوکینگ: 8.1 از 10
  • امتیاز هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا: جنوب شرقی آنتالیا، جاده لارا توریزم یولو

موقعیت هتل آسکا لارا ریزورت 

آسکا لارا.jpg
پارک آبی هتل آسکا لارا ریزورت

19. هتل رویال تاورز (Royal Towers Hotel)

هتل رویال تاورز یک هتل با پارک آبی در آنتالیا است که برای طرفداران تور آنتالیا UALL، بهترین گزینه حساب می‌شود. این هتل آنتالیا uall با پارک آبی، بهترین ترکیب از استخر، فضای سبز و رستوران است. به جز آن، مهمانان این هتل می‌توانند از امکاناتی مثل اجاره ماشین و حمام ترکی هم استفاده کنند. گرچه هتل رویال تاورز استخر و سرسره دارد، اما اگر بزرگی پارک آبی هتل مدنظرتان از اولویت‌های شما است، باید بدانید این مجموعه، پارک آبی مختصر و کوچکی دارد.

  • امتیاز هتل رویال تاورز در گوگل: 3.4 از 5
  • امتیاز هتل رویال تاورز در بوکینگ: 6.1 از 10
  • امتیاز هتل رویال تاورز در تریپ ادوایزر: 3 از 5
  • آدرس هتل رویال تاورز: جنوب کمر، منطقه کریش، خیابان کریش

موقعیت هتل رویال تاورز

هتل رویال تاور انتالیا.jpg
هتل رویال تاورز

اقامت در هتل های آنتالیا با خرید تور

 لذت سفر یک روی سکه است و برنامه‌ریزی و هماهنگی مراحل مختلف سفر روی دیگر آن. اگر بخواهید در فصل تابستان که پربازدیدترین زمان سال در آنتالیا است، از این شهر دیدن کنید، احتمالاً فرایند رزرو هتل و مواجه شدن با ظرفیت‌های پرشده، یکی از مشکلات اساسی سفرتان باشد؛ خصوصاً اگر دنبال گروه خاصی از هتل‌ها، مثل هتل های پارک آبی دار آنتالیا باشید. در چنین شرایطی خرید تور آنتالیا یک میانبر کارآمد است. در لست‌سکند می‌توانید لیستی از انواع تور آنتالیا را ورق بزنید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و فقط با چند کلیک، بهترین تور ممکن را با حداقل قیمت بخرید. 

سخن آخر

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید حتما با این سوال مواجه شدید که بهترین پارک آبی آنتالیا در کدام هتل است؟ باید در نظر داشته باشید که اغلب هتل‌های آنتالیا پارک آبی را به عنوان یکی از امکانات تفریحی ویژه برای مسافران در نظر گرفتند. گاهی این پارک‌های آبی مختصر و کوچک هستند و گاهی بسیار مفصل و شگفت‌انگیز.

در این لیست تعدادی از بهترین هتل‌ های آنتالیا با پارک آبی معرفی شده‌اند تا بتوانید با بررسی آن‌ها جوابی برای این سوال بیابید. اگر شما هم در یکی از هتل های دارای پارک آبی آنتالیا اقامت داشتید، می‌توانید جهت راهنمایی باقی کاربران تجربیات خود را در قسمت نظرات با آن‌ها در میان بگذارید.

غزاله مظلوم پرست
غزاله مظلوم پرست

وقتی یک رشته تحصیلی نامرتبط با شغل، ذوق دانستن، عشق به نوشتن و علاقه به گردشگری درون من به هم رسید، تبدیل به ترکیب عجیبی با عنوان «زیست‌شناس نویسنده در حوزه گردشگری» شدم! وقتی که می‌نویسم، روحم همراه نوشته‌هایم سفر می‌کند. آنچه من را دست به قلم می‌کند، عشق به سفر است. اکنون با هر نوشته، نقطه جدیدی از جهان را کنکاش می‌کنم که شاید هیچگاه موفق‌ به دیدنش نشوم!