بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل + ویژگی و عکس

4.7
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
کدام هتل آنتالیا برای ماه عسل مناسب است؟
22 تیر 1402 08:00
0

سواحل مدیترانه از شناخته‌شده‌ترین مقاصد ماه عسل هستند و آنتالیا از معروف‌ترین خطوط ساحلی مدیترانه‌ای برخوردار است و از نظر محبوبیت، آوازه خوشی بین ایرانی‌ها دارد؛ از این رو بحث بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل همیشه مطرح می‌شود. پر واضح است که شهر توریستی آنتالیا از هتل هیچ کم ندارد، اما سوال اینجاست که از بین تمام این مراکز اقامتی، هتل های مخصوص ماه عسل آنتالیا کدامند؟ چه ویژگی‌هایی باعث شده که این هتل‌ها در این دسته‌بندی قرار گیرند و نظر کسانی که در آن‌ها اقامت داشته‌اند چیست؟ در این مطلب، قرار است شماری از هتل های مناسب ماه عسل آنتالیا را معرفی کنیم و به بررسی نقاط قوتشان برسیم.

بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل کدامند؟

به طور کلی هتل آدم و حوا، کلاب پرایوت بای رکسوس بلک، مکس رویال بلک، سلکتوم لاکچری، باروت لارا کالکشن، کانکورد دلوکس ریزورت، لیماک لارا دلوکس ریزورت بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل هستند. اما بسته به سلایق و انتظارات مسافران، هتل‌های دیگری هم هستند که می‌توانیم در این فهرست بیاوریم. بسیاری از هتل‌های آنتالیا برای سفر ماه عسل، امکانات و شرایط ویژه‌ای را فراهم می‌‌کنند. برخی از آن‌ها با یک ترانسفر مخصوص به استقبال مسافران ویژه ماه عسل می‌روند و در فرودگاه با یک ماشین تزیین شده و گل از آن‌ها استقبال می‌کنند یا ممکن است بعد از ورود به هتل یک سورپرایز ویژه برای مسافران داشته باشند.

علاوه بر استقبال، تورهای خاطره‌انگیز برای عکاسی، تزیینات شگفت‌انگیز، برنامه‌های ویژه و پذیرایی‌های خاص از جمله خدماتی هستند که در پکیج هتل های ویژه ماه عسل در آنتالیا وجود دارد. در واقع، هتل های مناسب ماه عسل آنتالیا هر کدام امکانات خاصی را برای این نوع از مسافران در نظر گرفتند که با یکدیگر متفاوت است.

 اگر بخواهید بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل را از نظر محیط و امکانات عمومی هتل انتخاب کنید، باید هر کدام را به طور جداگانه بررسی کنید و البته بودجه‌ای که برای این سفر کنار گذاشته‌اید را هم در نظر بگیرید. برای بررسی کیفیت این خدمات، نظرات کاربرانی که قبل‌تر در این هتل‌ها اقامت داشته‌‌اند، بسیار مفید است، به همین دلیل در این مطلب از لست‌سکند، سعی کردیم با استفاده از پلتفرم‌های مطرح و جامع، بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل از نظر مردم را معرفی کنیم.

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels.jpg
امکانات هتل های مناسب ماه عسل آنتالیا

هتل‌های لوکس آنتالیا برای ماه عسل

از آنجایی که ماه عسل یک سفر خاص است، بسیاری از گردشگران بودجه ویژه‌ای را برایش در نظر می‌گیرند، عده‌ای هم برای خاطره‌انگیزتر کردن این سفر ترجیح می‌دهند با خرید تور اقساطی آنتالیا، دستشان را برای مخارج سفر بازتر کنند. از این رو، تعجبی نیست که تعداد زیادی از گردشگران اول سراغ هتل های لوکس آنتالیا برای ماه عسل می‌روند. آنتالیا مملو از هتل‌های مجلل ساحلی و مجموعه‌های بزرگی است که خدمات لوکسی را در اختیار مسافرانشان قرار می‌دهند. این هتل‌های لوکس اغلب 5 ستاره و برخی از آن‌ها از هتل‌های زنجیره‌ای معروف در جهان‌ هستند. هتل‌های لوکس آنتالیا برای کسانی که قصد دارند ماه عسلشان را در این شهر بگذرانند، انتخاب خوبی است، زیرا بسیاری از آن‌ها پکیج ماه عسل و خدمات مربوط به آن را برای این نوع از مسافران در نظر گرفتند. ضمن اینکه بیشتر این هتل‌های لوکس خدمات 24 ساعته دارند و ممکن است نامشان را در لیست تور آنتالیا UALL ببینید.

هتل آدم و حوا (Adam & Eve Hotel)

 هتل آدم و حوا را به چند دلیل می‌توانیم بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل معرفی کنیم. این هتل یکی از خاص‌ترین اقامتگاه‌های آنتالیا است که حضور کودکان در آن ممنوع است. اقامت در اتاق‌ها و ویلاهای مستقل این هتل در امتداد ساحل دریای مدیترانه، خاص‌ترین خاطرات را به جای می‌گذارد. این هتل یک اسپای وسیع و استخر روباز بسیار بزرگ دارد. همه اتاق‌های هتل آدم و حوا، دیوارهای آینه‌ای، پنجره‌های قدی، مبلمان مدرن و سفید و بالکن با منظره باغ یا دریا دارند. 9 رستوران مختلف، با تنوعی خوب از غذاهای ژاپنی گرفته تا غذاهای سنتی ترکی، انتخاب گسترده‌ای از وعده‌های غذایی را در اختیار مسافران هتل قرار می‌دهند. مرکز اقامتی آدم و حوا یک رستوران مخصوص دارد که تجربه بی‌نظیر غذاخوردن در یک فضای رمانتیک و کم‌نور را در اختیار شما قرار می‌دهد. اسپا، سالن ماساژ، حمام سنتی و سولاریوم، باشگاه مجهز، تنیس، غواصی و موج سواری از دیگر امکانات این هتل هستند، اما امکانات جذاب این هتل بیشتر از این حرف‌ها است.

بهترین هتل‌های آنتالیا کجاست؟

 خدمات رایگان برای زوج‌های ماه عسل این هتل شامل تحویل سریع اتاق، اولویت در رزرو رستوران آلاکارته، روتختی ویژه ساتن نخی قرمز در روز ورود، کیک با لوگو آدم و حوا، چیدمان میوه، سینی مخصوص دسر، گل رز تزیین تخت و کف اتاق است و بسته وی آی پی ماه عسل آن، علاوه بر خدمات رایگانی که گفته شد، شامل صبحانه صبح روز بعد (فقط یک بار)، گلبرگ، فوندو شکلاتی و پر کردن جکوزی هم می‌شود. توجه داشته باشید مهمانانی که برای ماه عسل به این هتل مراجعه می‌کنند، باید سند ازدواج خود را تحویل هتل دهند و از زمان ازدواجشان کمتر از 90 روز گذشته باشد. با در نظر گرفتن این شرایط، می‌توانیم بگوییم که آدم و حوا، از هتل های مخصوص ماه عسل در آنتالیا است.

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل آدم و حوا: 4.5 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل آدم و حوا: 8.1 از 10
  • امتیاز گوگل هتل آدم و حوا: 4.5 از 5
  • آدرس هتل آدم و حوا: آنتالیا، اسکله موکی

 

موقعیت هتل آدم و حوا

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 665.jpg
هتل آدم و حوا، بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 76.jpg
هتل آدم و حوا

هتل کلاب پرایو بای رکسوس بلک (Club Prive by Rixos Belek)

هتل 5 ستاره کلاب پرایو بای رکسوس بلک با همه امکاناتش، در نزدیکی منطقه بلک و کوه‌های توروس واقع شده است. کوه‌ها، چشم‌انداز باشکوهی را پشت این مجموعه به وجود آورده‌اند. روبه‌روی این هتل ساحل اختصاصی با آب‌های فیروزه‌ای را مشاهده خواهید کرد. ویلاهای ساحلی خصوصی در محوطه، یکی از مناطق رویایی کلاب پرایو رکسوس هستند. بین درختان کاج این هتل، 39 ویلا وجود دارد که برخی از آن‌ها جکوزی خصوصی، استخر و باغ دارند. این مجموعه یکی از منحصر‌به‌فردترین هتل های مخصوص ماه عسل آنتالیا است.

کلاب پرایو، 2 زمین تنیس، یک مرکز تناسب اندام پیشرفته و یک سونا و حمام ترکی هم دارد. رستوران‌های متنوع این هتل غذاهای ارگانیک، تنقلات و غذاهای دریایی را در محیطی رویایی سرو می‌کنند. خدمات ویژه مسافران ماه عسل شامل تزئینات ویژه اتاق، پذیرایی خاص، صبحانه در اتاق و عکاسی مخصوص زوج‌ها است.

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل کلاب پرایو رکسوس: 5 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل کلاب پرایو رکسوس: ندارد
  • امتیاز گوگل هتل کلاب پرایو رکسوس: 4.8 از 5
  • آدرس هتل کلاب پرایو رکسوس: آنتالیا، بلک، خیابان کنگره

 

موقعیت هتل کلاب پرایو رکسوس

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 3.jpg
هتل پرایو رکسوس، بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 2.jpg
اتاق‌های هتل پرایو رکسوس

هتل مکس رویال بلک (Maxx Royal Belek)

هتل مکس رویال بلک که در کنار ساحل واقع شده است، یکی از منحصر‌به‌فردترین هتل‌های ترکیه است و در بیشتر نظرسنجی‌ها به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره این شهر انتخاب می‌شود. ساختمان اصلی به صورت نیم دایره‌ای در اطراف استخر قرار گرفته است که با جزایر سبز، تزیین شده و روبه‌روی آن استخرهای دیگری وجود دارد. قبل از اینکه هتل به ساحل برسد، ویلاهایی در امتداد ساحل قرار دارند که منظره بسیار خوبی را به وجود آورده‌اند.

این ریزورت یک آبگرم مجلل و اسپا، یک پارک آبی با 10 سرسره آبی و یک زمین گلف ویژه دارد. هفت رستوران و چندین رستوران آلاکارته، غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، بین‌المللی و ژاپنی را برای مسافران سرو می‌کنند. خدمات ویژه ماه عسل این هتل شامل تزیینات ویژه اتاق، جکوزی اختصاصی در بالکن، اقامت یک شبه در یکی از آلاچیق‌های ساحلی، ناهار ویژه در رستوران‌های آلاکارته و صبحانه در رختخواب در روز انتخابی مسافران هستند. به طور کلی، مکس رویال بلک را می‌توان بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل معرفی کرد. در آخر بد نیست اشاره کنیم که هتل مکس رویال یک از بهترین هتل‌های آنتالیا با پارک آبی است.

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل مکس رویال: 5 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل مکس رویال: 9.4 از 10
  • امتیاز گوگل هتل مکس رویال: 4.8 از 5
  • آدرس هتل مکس رویال: آنتالیا، بلک، خیابان اسکله پلاک 21/14

موقعیت هتل مکس رویال بلک

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 4.jpg
مکس رویال بلک از هتل های مخصوص ماه عسل آنتالیا
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 6.jpg
اتاق های هتل مکس رویال بلک، بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل

هتل سلکتوم لاکچری (Selectum Luxury)

هتل سلکتوم لاکچری 5 ستاره، در 4 کیلومتری منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل لوکس، یک پارک آبی با 8 سرسره آبی، استخرهای روباز مختلف، اسپا، 12 زمین تنیس، یک زمین فوتبال کوچک و 10 زمین گلف در محوطه دارد. در ساحل اختصاصی هتل، یک اسکله با تراس آفتاب‌گیر مستقیماً به دریای فیروزه‌ای منتهی می‌شود. در این هتل دیدنی، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی برگزار می‌شود که مسافران را برای ساعت‌ها سرگرم می‌کند و باعث می‌شود خاطره خوبی از سفر در ذهنشان ثبت شود.

رستوران‌های متنوع مانند استیک‌خانه، سوشی‌بار و رستوران آلاکارته که مختص غذاهای دریایی است، از گزینه‌های صرف غذا در این هتل هستند. خدمات ویژه مهمانان ماه عسل شامل، تزیینات ویژه اتاق، پذیرایی خاص، میوه، شکلات و کیک خوش آمدگویی است. سلکتوم لاکچری به جز اینکه یکی از انتخاب‌های خوب میان هتل های ویژه ماه عسل در آنتالیا محسوب می‌شود، برای سفرهای خانوادگی هم مناسب است و نامش را در بهترین هتل‌های تور ترکیه هم می‌بینیم.

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل سلکتوم لاکچری: 5 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل سلکتوم لاکچری: 8.8 از 10
  • امتیاز گوگل هتل سلکتوم لاکچری: 4.8 از 5
  • آدرس هتل سلکتوم لاکچری: آنتالیا، بلک، خیابان تاشلیبرون، تاشلیبرون موکیف پلاک 14/2

 

موقعیت هتل سلکتوم لاکچری

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 7.jpg
هتل سلکتوم لاکچری
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 10.jpg
سلکتوم لاکچری، بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل

هتل باروت لارا کالکشن (Barut Lara)

هتل باروت لارا کالکشن را می‌توان به عنوان بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل انتخاب کرد. این هتل امکانات فوق‌العاده و فضای رویایی را برای مسافران ماه عسل فراهم کرده است. 8 رستوران آلاکارته، سواحل مخصوص بزرگسالان و اسپا با حمام ترکی از ویژگی‌های باروت لارا است. اتاق‌های بزرگ مجموعه لارا باروت شامل بالکن‌های بزرگ با میز و صندلی برای لذت بردن از مناظر است. برای افراد ورزشکار، زمین تنیس و اسکواش، سالن بدنسازی، مینی گلف و مرکز ورزش‌های آبی نیز در این هتل وجود دارد.

کافه‌ها و رستوران‌های لارا باروت، غذاهای بین‌المللی و محلی را چه در فضای داخلی و چه در فضای باز برای مهمانان سرو می‌کنند. امکانات ماه عسل مجموعه لارا باروت در طول اقامت مسافران، آن‌ها را غافلگیر می‌کند. صبحانه در اتاق، خدمات ویژه غذا، آبمیوه، سبد میوه لوکس، راه‌اندازی حمام ویژه، قاب عکس، کارت تبریک، صبحانه روز ورود در اتاق، سرویس ویژه شام ​​با نور شمع در یک رستوران هتل، یک عکس گرفته شده توسط عکاس هتل و یک قاب طراحی خاص، از خدماتی است که این هتل برای مسافران ماه عسل در نظر گرفته است. اگر در فصل تابستان با تور آنتالیا مرداد به هتل باروت لارا کالکشن می‌روید، باید بدانید که این هتل امکاناتی مثل استخرهای سرپوشیده و روباز با سرسره‌های آبی برای شما فراهم کرده است تا با تفریح در آن‌ها بتوانید از گرمای هوا در امان باشید.

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل باروت لارا: 5 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل باروت لارا: 9.2 از 10
  • امتیاز گوگل هتل باروت لارا: 4.8 از 5
  • آدرس هتل باروت لارا: آنتالیا، لارا، گوزلوبا محله، بلوار یاشار سوبوتای، پلاک 30

 

موقعیت هتل باروت لارا کالکشن

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 9.jpg
هتل باروت لارا کالکشن، از بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 11.jpg
اتاق‌های هتل باروت لارا کالکشن

هتل کونکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort)

هتل کونکورد دلوکس ریزورت در ساحل لارا واقع شده و محوطه‌ای زیبا همراه با استخر، درختان نخل و سرسره‌های آبی دارد. اتاق‌های این هتل، بالکن‌هایی با چشم‌انداز پانوراما از دریای مدیترانه دارند. هتل کنکورد دلوکس 7 رستوران و کافه دارد. رستوران ایتالیایی داوینچی، استیک‌خانه، کافه هاوانا و کافه ساحلی با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چشم‌انداز دریا، محیطی خاص را برای صرف غذا به وجود می‌آورند. مهمانان این هتل می‌توانند در ساحل خصوصی شنا یا در زمین تنیس هتل اوقات خود را سپری کنند. اسپا، ماساژ، استخر سرپوشیده، سالن بولینگ و بیلیارد از دیگر تفریحات این هتل هستند. 

این هتل برای مهمانان ویژه ماه عسل خدمات متفاوتی را در نظر گرفته است. اتاق خصوصی با جکوزی، شمع، سونا، بشقاب میوه، یک ساعت ماساژ رایگان و تزیینات ویژه اتاق از خدماتی هستند که هتل کنکورد دلوکس در اختیار زوج‌های عاشق قرار می‌دهد و آن را به بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل تبدیل کرده است.

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل کونکورد دلوکس: 4.5 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل کونکورد دلوکس: 9.1 از 10
  • امتیاز گوگل هتل کونکورد دلوکس: 4.6 از 5 
  • آدرس هتل کونکورد دلوکس: آنتالیا، کمرازیف خیابان تیسیسلر، پلاک 358/1

موقعیت هتل کونکورد دلوکس ریزورت

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 12.jpg
هتل کونکورد دلوکس ریزورت، از هتل های ویژه ماه عسل در آنتالیا
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 13.jpg
اتاق های هتل کونکورد دلوکس ریزورت

هتل لیماک لارا دلوکس ریزورت (Limak Lara De Luxe Hotel & Resort)

هتل لیماک لارا دلوکس در ساحل لارا واقع شده است. این هتل، 4 رستوران آلاکارته و اسپای بسیار مجهز دارد. علاوه بر مهمانانی که برای ماه عسل این هتل را انتخاب کرده‌اند، به همه مهمانان هدایای ویژه مانند سبد میوه رایگان در بدو ورود، خدمات اتوی رایگان، پیشنهادات ویژه در اسپا و رستوران‌ها اهدا می‌شود. خدمات اسپا در لیماک لارا شامل حمام ترکی، استخرهای سرپوشیده و جکوزی است. برخی از اتاق‌ها، جکوزی خصوصی و تراس با منظره دریا دارند. 

مهمانان می‌توانند انواع غذاهای بین‌المللی از جمله هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی را در رستوران‌های هتل تجربه کنند. سوئیت‌های مخصوص ماه عسل، قاب عکس، میوه، یک وعده غذا در یکی از رستوران‌های هتل و یک صبحانه در اتاق، این هتل را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل، تبدیل کرده است.

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل لیماک لارا: 4.5 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل لیماک لارا: 8.4 از 10
  • امتیاز گوگل هتل لیماک لارا: 4.7 از 5
  • آدرس هتل لیماک لارا: آنتالیا، آکسو، محله کمرآزی، بلوار یاشار سابوتای، پلاک 360

 

موقعیت هتل لیماک لارا دلوکس ریزورت

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 17.jpg
لیماک لارا دلوکس ریزورت، بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 14.jpg
لیماک لارا دلوکس ریزورت

هتل تایتانیک دلوکس لارا (Titanic Deluxe Lara)

هتل تایتانیک دلوکس لارا گزینه خوبی جهت انتخاب بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل است. اتاق‌های این هتل پنجره‌های بزرگی دارند که مشرف به دریا هستند و هر کدام، صندلی های راحتی در بالکن خصوصی خود دارند. این هتل یک استخر روباز عظیم دارد که برای علاقه‌مندان به شنا، یک ویژگی مثبت به شمار می‌آید. از دیگر امکانات هتل، یک زمین فوتبال، 4 زمین تنیس، اسپا، ماساژ و یک زمین بسکتبال است. رستوران‌های متنوع هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را سرو می‌کنند.

از خدمات ویژه ماه عسل این هتل می‌توان به اختصاص بهترین اتاق‌ در میان اتاق‌های هم‌‌رده، بشقاب میوه در هنگام ورود، کیک و بشقاب دسر ترکی، استفاده از مجموعه امکانات VIP، گل در اتاق، روتختی مخصوص، صبحانه سنتی ترکی در یک روز درخواستی در رستوران ویژه، رزرو رایگان در رستوران ایتالیایی یا آلاکارته دریایی در یک روز درخواستی، تزیین میز، 20% تخفیف در اسپا، صبحانه قاره‌ای در یک روز درخواستی در اتاق اشاره کرد. 

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل تایتانیک دلوکس لارا: 4.5 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل تایتانیک دلوکس لارا: 8.5 از 10
  • امتیاز گوگل هتل تایتانیک دلوکس لارا: 4.6 از 5
  • آدرس هتل تایتانیک دلوکس لارا: آنتالیا، لارا، گوزلوبا، خیابان لارا توریسم

 

موقعیت هتل تایتانیک دلوکس لارا

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 15.jpg
هتل تایتانیک دلوکس لارا، از بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 16.jpg
هتل تایتانیک دلوکس لارا، بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل

کراون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza Antalya)

هتل کراون پلازا آنتالیا که در امتداد ساحل معروف کنیالتی قرار دارد، چشم‌انداز زیبایی از دریای مدیترانه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل استخرهای سرپوشیده و روباز، اسپای وسیع و وای فای رایگان دارد. در اتاق‌ها، مهمانان می‌‎توانند از بالکن منظره دریا را تماشا کنند. در برخی از اتاق‌های مجلل کرون پلازا، فضای نشیمن و وان آبگرم نیز وجود دارد. کرون پلازا آنتالیا 3 رستوران دارد که صبحانه بوفه و غذاهای ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. مرکز تناسب اندام پیشرفته، مرکز اسپا با سونا فنلاندی، حمام ترکی و روسی از دیگر امکانات کراون پلازا هستند.

مسافرانی که برای گذراندن ماه عسلشان این هتل را انتخاب می‌کنند، اقامت در سوئیت‌های ماه عسل را ترجیح می‌دهند. تزبینات اتاق، ظرف میوه و دیگر خدمات ویژه برای زوجین، کراون پلازا را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل تبدیل کرده است. البته نباید فراموش کنیم که به جز موضوع ماه عسل، این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا برای محجبه ها هم حساب می‌شود.

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل کراون پلازا: 4.5 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل کراون پلازا: 8 از 10
  • امتیاز گوگل هتل کراون پلازا: 4.3 از 5
  • آدرس هتل کراون پلازا آنتالیا: آنتالیا، کنیالتی، گورسو، بلوار آکدنیز

موقعیت هتل کراون پلازا آنتالیا

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 22.jpg
هتل کراون پلازا آنتالیا، از هتل های مخصوص ماه عسل آنتالیا
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 23.jpg
هتل کراون پلازا آنتالیا

هتل‌های خاص برای ماه عسل در آنتالیا

اگر به دنبال خدمات تجملی و لوکس نیستید و ترجیح می‌دهید ماه عسلتان را در هتل‌های خاص و دیدنی با امکانات متوسط بگذرانید، هتل‌های خاص آنتالیا بهترین گزینه برای شما هستند. این هتل‌‎ها وسعت، خدمات و زرق‌و‌برق مجموعه‌های بزرگ و لوکس را ندارند؛ اما به معنای واقعی زیبا و خاص هستند و اقامت در آن‌ها می‌تواند به بهترین خاطره زندگی مشترکتان تبدیل شود. در ادامه، تعدادی از این هتل های مناسب ماه عسل آنتالیا را به صورت مختصر معرفی می‌کنیم. فراموش نکنیم که رزرو هتل در آنتالیا در بسیاری از شرایط یک کار حساس است، مثلاً در فصول پربازدید آنتالیا شلوغ می‌شود و پرشدن ظرفیت برخی از هتل‌ها یا پیدا کردن یک منطقه خلوت برای اقامت به یک دغدغه تبدیل می‌شوند در مطلب راهنمای سفر به آنتالیا پاسخ هر سوالی که درباره نحوه اقامت و گشت‌وگذار در آنتالیا داشته باشید را خواهید یافت. 

هتل پودینگ مارینا (Puding Marina Hotels)

هتل چهار ستاره پودینگ در قلب منطقه قدیمی شهر آنتالیا، کاله ایچی، واقع شده و 6 عمارت تاریخی، یک استخر روباز و یک کافه در کنار استخر دارد. موقعیت مکانی این اقامتگاه به نحوی است که منظره بی‌نظیری از کوه‌ها و دریای مدیترانه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل، با طراحی شیک، امکانات مناسب و کافی دارند.

در این هتل، روز خود را با صبحانه بوفه‌ای که در رستوران و کافه سرو می شود، آغاز می‌کنید. هتل پودینگ همچنین محوطه و باغ زیبایی دارد که می‌توانید در منظره زیبای آن عکاسی کنید. تزیینات اتاق و پذیرایی برای مسافران ماه عسل از خدمات این هتل است. 

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل پودینگ مارینا: 4 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل پودینگ مارینا: 8.6 از 10
  • امتیاز گوگل هتل پودینگ مارینا: 4.4 از 5
  • آدرس هتل پودینگ مارینا: آنتالیا، سلچوک، کوچه مرمرلی، پلاک 17

موقعیت هتل پودینگ آنتالیا

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels40.jpg
هتل پودینگ آنتالیا از هتل های مخصوص ماه عسل آنتالیا
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 41.jpg
اتاق‌های هتل پودینگ آنتالیا

هتل مدیترا آرت (Mediterra Art Hotel) 

اگر می‌خواهید در دوران ماه عسل، از استرس زندگی شهری دور شوید، در حالی که میان خانه‌های قدیمی که با دیوارهای بلند احاطه شده‌اند قدم بزنید و سفری لذت بخش را تجربه کنید، اقامت در هتل چهار ستاره مدیترا آرت این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد. هتل مدیترا آرت با 26 اتاق، 9 اتاق دلوکس، 1 سوئیت سوپر لوکس و 16 اتاق استاندارد، پذیرای شما است. رستوران سرپوشیده و روباز هتل انواع غذاهای بین‌المللی و سنتی را سرو می‌کنند. همچنین فضای تاریخی و استخر مجموعه خاطره‌ای شیرین از ماه عسل را در ذهن شما ثبت می‌کنند. تزیینات اتاق و پذیرایی ویژه، از جمله خدمات این هتل برای مسافران ماه عسل است.

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل مدیترا آرت: 4 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل مدیترا آرت: 7.4 از 10
  • امتیاز گوگل هتل مدیترا آرت: 3.6 از 5
  • آدرس هتل مدیترا آرت: آنتالیا، کلینچارسلان، کوچه ظفر، پلاک 5

 

موقعیت هتل مدیترا آرات

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 42.jpg
هتل مدیترا آرت از هتل های ویژه ماه عسل در آنتالیا
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 145.jpg
هتل مدیترا آرت

هتل تووانا (Tuvana Hotel)

 اتاق‌های هتل چهار ستاره تووانا، با کفپوش چوبی و مبلمان ساخته شده از چوب بلوط و کاج تزیین شده‌اند. آن‌ها مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای و دی وی دی پلیر هستند. برخی از اتاق‌ها بالکن هم دارند. صبح‌ها در هتل، بوفه صبحانه بسیار جذابی سرو می‌شود. رستوران سراسر (Seraser) در این هتل غذاهای بین‌المللی و ترکی تهیه شده از مواد اولیه تازه را برای مسافران سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند در باغی که پر از درختان پرتقال و آلو است، عکاسی کنند. هتل تووانا در 4 ساختمان، در یک کوچه سنگ‌فرش زیبا واقع شده است. خدمات ویژه ماه عسل این هتل به تزیین اتاق و پذیرایی میوه محدود می‌شود؛ اما در عوض مهمانان می‌توانند در فضای دلنشین آن خاطره‌سازی کنند. 

  • امتیاز تریپ ادوایزر هتل تووانا: 4.5 از 5
  • امتیاز بوکینگ هتل تووانا: 8.5 از 10
  • امتیاز گوگل هتل تووانا: 4.4 از 5
  • آدرس هتل تووانا: آنتالیا، کلینچارسلان، کوچه ظفر، پلاک 5

موقعیت هتل تووانا 

lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotels 454.jpg
نمایی از هتل تووانا
lastsecond.ir-best-antalya-honeymoon-hotelswdwd.jpg
هتل تووانا، از هتل های مناسب ماه عسل آنتالیا

اقامت در هتل های مخصوص ماه عسل آنتالیا با خرید تور

همان‌قدر که انتخاب یک هتل می‌تواند آسان باشد، گاه رزروش تبدیل به یک مشکل اساسی می‌شود، چراکه همیشه ظرفیت بهترین‌ مراکز اقامتی زود پر می‌شود. خرید تور آنتالیا یک راه میانبر برای کنار زدن بسیاری از هماهنگی‌های سفر شما است که تنها زحمتش انتخاب یک تور است. لست‌سکند به شما کمک می‌کند پیشنهاد آژانس‌های مختلف را ببینید و از هتل‌ها و خدمات تورهایشان مطلع شوید. در این سایت می‌توانید قیمت تورهای مختلف را مقایسه کنید و فقط با چند کلیک سفر مدنظرتان را رقم بزنید.

سخن آخر

انتخاب بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل شاید کمی دشوار به نظر برسد، اما آنتالیا مملو از هتل‌های مناسب برای این دوران شیرین از زندگی است. در این مطلب، تنها تعدادی از بهترین هتل‌ها را معرفی کردیم تا با اطلاعات بیشتر و دید بهتر، تصمیم خود را برای رزرو بگیرید. باز هم مانند همیشه، همه چیز بستگی به سلیقه و علایق شما و همسرتان دارد. اگر علاقه دارید ماه عسل لوکس و متفاوتی را تجربه کنید؛ انتخاب میان هتل‌های پنج ستاره آنتالیا برای شما بهترین گزینه خواهد بود، اما اگر آرامش، فضاهای باستانی و زیبا و امکانات متوسط اما لذت‌بخش برای شما جذاب‌تر است، بوتیک هتل های آنتالیا و هتل‌های منطقه کاله ایچی یا شهر قدیمی آنتالیا، بهترین انتخاب هستند. برای راهنمایی زوج‌هایی که در تصمیم‌گیری مردد هستند و کمی در این‌باره تردید دارند، نظرات خود را در قسمت مربوط به این مطلب درج کنید.

غزاله مظلوم پرست
غزاله مظلوم پرست

وقتی یک رشته تحصیلی نامرتبط با شغل، ذوق دانستن، عشق به نوشتن و علاقه به گردشگری درون من به هم رسید، تبدیل به ترکیب عجیبی با عنوان «زیست‌شناس نویسنده در حوزه گردشگری» شدم! وقتی که می‌نویسم، روحم همراه نوشته‌هایم سفر می‌کند. آنچه من را دست به قلم می‌کند، عشق به سفر است. اکنون با هر نوشته، نقطه جدیدی از جهان را کنکاش می‌کنم که شاید هیچگاه موفق‌ به دیدنش نشوم!