قیمت انواع لباس در دبی چقدر است؟ از تیشرت تا کیف و کفش

3.8
از 29 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
برای لباس خریدن در دبی چقدر بودجه کنار بگذاریم؟
15 آبان 1402 08:00
0

قیمت لباس در دبی به همراه وجود تعداد زیادی از مراکز خرید مدرن جهان، این شهر را به یکی از مقاصد خرید برای گردشگران تبدیل کرده است. بسیاری از برندهای بین‌المللی در مراکز خرید دبی شعبه دارند و مسافران می‌توانند بهترین و جدید‌ترین محصولات این فروشگاه‌ها را خریداری کنند. هرچند قیمت لباس در دبی نسبت به ایران گران‌تر به نظر می‌رسد، اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند بودجه خود را صرف خرید برندهای اروپایی و بین‌المللی کنند؛ بنابراین اطلاع از قیمت لباس در دبی می‌تواند کمک خوبی برای بودجه‌بندی سفر باشد. در این مطلب از بلاگ لست‌سکند قصد داریم به بررسی قیمت اجناسی بپردازیم که ممکن است در سفرتان به دبی قصد خرید آن‌ها را داشته باشید.

02.jpg

قیمت لباس در دبی چگونه است؟

به‌طور کلی قیمت پوشاک در دبی به نوع کالا، برند، جنس و مکانی که از آن خرید می‌کنید، بستگی دارد. اگر بخواهیم بازه‌ای تقریبی برای قیمت لباس در دبی با کیفیت مناسب و برند مطرح در نظر بگیریم، باید بگوییم که بازه قیمتی تاپ زنانه از 35 تا 500 درهم، قیمت تی‌شرت زنانه حدود 65 تا 300 درهم، قیمت پیراهن مردانه 200 تا 1000 درهم و تی‌شرت مردانه 100 تا 1000 درهم است. در ادامه مطلب، مفصل‌تر درباره قیمت انواع لباس در دبی صحبت می‌کنیم.

قیمت لباس در دبی به چه بستگی دارد؟

با توجه به حضور بسیاری از برندهای مطرح در دبی، قیمت محصولات آن‌ها بازه گسترده‌ای دارد. قیمت لباس در دبی به عوامل بسیاری مثل نوع محصول و برند انتخابی بستگی دارد. اگر قصد دارید یک کالای به‌روز را با کیفیت مناسب از یک برند بین‌المللی تهیه کنید، مسلماً باید هزینه بیشتری بپردازید. با توجه به نرخ درهم و متغیر بودنش نسبت به ریال، قیمت لباس در دبی به زمان سفر شما هم بستگی دارد.

علاوه‌بر این موارد، یکی از عواملی که بر قیمت پوشاک در دبی تأثیر بسیاری دارد، فروشگاهی است که از آن خرید می‌کنید. قطعاً در یک مرکز خرید لوکس نمی‌توان اجناسی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه یافت. به‌طور کلی، قیمت لباس در دبی ارزان نیست و برای خرید در این شهر به بودجه نسبتاً زیادی احتیاج دارید؛ اما خرید یکی از مهم‌ترین تفریحات دبی محسوب می‌شود که پای مسافرها را به مراکز خرید متنوعی باز می‌کند.

اگر قصد خریدی اقتصادی دارید، باید دو راه را در پیش بگیرید؛ یک راه برای کاهش قیمت خرید لباس در دبی، مراجعه به این شهر در فصل حراجی‌ها و فستیوال‌هایی است که بیشتر در ماه رمضان یا جشنواره‌های زمستانی برگزار می‌شوند. در این فستیوال‌ها، حتی در مراکز خرید بزرگ و لوکس نیز می‌توان کالاهایی را با قیمت مناسب خریداری کرد. در این تاریخ‌ها می‌توانید قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز را بررسی کنید و با رزرو آن زمان بیشتری را در دبی بگذرانید و خرید موفق‌تری را تجربه کنید. 

دومین راه، مراجعه به بازارهای خیابانی، قدیمی‌تر، اوت‌‌لت‌‌های دبی و مراکز خرید محصولات چینی مانند دراگون مارت است که در آن‌ کالاهایی با کیفیت پایین‌تر و عمدتاً ساخت کشور چین به فروش می‌رسد. البته در اوت لت های دبی می‌توان کالاهای با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه از برندهای مطرح را نیز خریداری کرد.

بهترین مراکز خرید دبی کدام‌اند؟

lastsecond.ir- clothes price in dubai.jpg
دراگون مارت در دبی

حضور برندهای متنوع در دبی

مانند تمام شهرهای توریستی جهان، اکثر برندهای بین‌المللی پوشاک در دبی شعبه دارند. برندهای مطرحی مانند نایک، لاگوست، گوچی، باربری، اچ اند ام، کلوین کلاین، منگو، گپ، مکس، اسپلش، گس و زارا را می‌توان در مراکز خرید این شهر یافت. علاوه‌بر برندهای بین‌المللی، برندهای لباس محلی زیادی در دبی وجود دارند که از لباس‌های شیک و مد روز گرفته تا لباس‌های خیابانی و راحت را می‌توانید از این برندهای بومی دبی خریداری کنید.

بهترین برندهای بومی لباس در دبی آیشا (AIISHA)، مایکل سینکو (MICHAEL CINCO)، بامبا (BAMBAH)، دی بای دالیا (DEE BY DALIA)، زایان د لیبل (ZAYAN THE LABEL)، آل تینگز موچی (ALL THINGS MOCHI)، بوکا (BUKA)، بوگسا (BOUGESSA)، بوم اند ملو (BOOM & MELLOW) و رامی ال علی (RAMI AL ALI) هستند. 

lastsecond.ir- clothes price in dubai 2.jpg
برند گپ در دبی

قیمت لباس زنانه در دبی

همان‌طور که می‌دانید، دبی تولیدکننده لباس محسوب نمی‌شود و اکثر محصولات موجود در مراکز خرید آن، وارداتی از کشورهای تولیدکننده است. به همین دلیل، قیمت لباس زنانه در دبی تقریباً برابر با کشورهای اروپایی است. البته باید در نظر داشته باشید که خرید در زمان حراجی‌ها و همچنین مراجعه به اوت‌لت‌های دبی می‌تواند این قیمت‌ها را کاهش دهد. در ادامه، مواردی از قیمت لباس زنانه در دبی را در برندهای مطرح و همچنین برندهای متفرقه بررسی خواهیم کرد که اگر با تورهای متنوع مثل تور دبی 5 شب و 6 روز همراه شدید، برای خریدتان برنامه‌ریزی کنید.

قیمت تاپ زنانه در دبی

قیمت یک تاپ زنانه در برندی مانند زارا از 35 درهم شروع می‌شود و تا 500 درهم ادامه دارد. قیمت این محصول در برند H&M که یکی از فروشگا‌های پرطرف‌دار در دبی محسوب می‌شود، از 50 درهم شروع می‌شود و تا 400 درهم ادامه دارد. اگر مارک محصول برایتان اهمیت چندانی ندارد، می‌توانید در فروشگا‌ه‌های محصولات چینی و همچنین بازارهای ارزان‌تر یک تاپ زنانه را با حداقل قیمت 10 درهم بیابید. البته باید در نظر داشته باشید این محصولات کیفیت پایین‌تری نسبت به برندهای بین‌المللی دارند.

قیمت تی‌شرت زنانه در دبی

قیمت تی‌شرت در دبی بازه گسترده‌ای دارد. تی‌شرت‌های ساده معمولاً قیمت کمتری از انواع طرح‌دار آن دارند. در هر صورت اگر تمایل دارید یک تی‌شرت زنانه را از برند زارا در دبی تهیه کنید، باید رقمی حدود 65 تا 300 درهم بپردازید. در برند اچ اند ام قیمت این محصول از 50 تا 400 درهم است. همچنین می‌توانید یک تی‌شرت را از برندهای متفرقه با قیمتی حدود 15 درهم به بالا بیابید.

lastsecond.ir- clothes price in dubai 3.jpg
فروشگاه زنانه زارا در دبی

قیمت شلوار جین زنانه در دبی

شلوار جین یکی از مواردی است که در لیست قیمت لباس زنانه در دبی، بازه گسترده‌ای دارد. این محصول در جنس، طرح، قیمت و مدل بسیار متنوع است. به‌طور کلی، خرید یک شلوار جین زنانه از برند زارا هزینه‌ای بین 200 تا 500 درهم دارد. این محصول در برند اچ اند ام قیمتی حدود 100 تا 300 درهم دارد و برندهای متفرقه این محصول را با حداقل قیمت 50 درهم به فروش می‌رسانند. 

قیمت هودی و سوئی‌شرت زنانه در دبی

سوئی‌شرت از آن کالاهایی است که به‌ندرت در دبی استفاده می‌شود. بااین‌حال، برندها این محصول را نیز به فروش می‌رسانند. قیمت یک سوئی‌شرت از برند زارا بازه‌ای حدود 100 تا 500 درهم دارد. قیمت این محصول در برند اچ اند ام از 70 درهم شروع می‌شود و تا 700 درهم ادامه دارد. قیمت یک سوئی‌شرت زنانه در برندهای متفرقه از 50 درهم آغاز می‌شود. 

قیمت کیف زنانه در دبی

کیف زنانه انواع مختلفی دارد. این محصول در ابعاد کیف‌های کوچک و کمری تا کیف‌های دوشی و نسبتاً بزرگ به فروش می‌رسد و طرح‌های گوناگونی را شامل می‌شود. بازه قیمت کیف زنانه در برند زارا از 50 درهم آغاز می‌شود و تا 1100 درهم ادامه دارد. در برند اچ اند ام، قیمتش بسته به نوع محصول از 60 درهم تا 300 درهم است. اگر برند محصول مورد نظرتان اهمیت چندانی ندارد، می‌توانید یک کیف زنانه را در بازارهای ارزان‌تر با قیمتی حدود 30 درهم بیابید. 

قیمت کفش زنانه در دبی

همان‌طور که می‌دانید، کفش زنانه انواع مختلفی دارد. این محصولات متنوع از کفش‌های مجلسی گرفته تا ورزشی و روزمره در فروشگاه‌های دبی موجودند و هرکدام بسته به برند، جنس و کیفیت، قیمت متفاوتی دارند. به‌طور کلی در بخش قیمت کفش در دبی، قیمت کفش ورزشی و روزمره زنانه را بررسی خواهیم کرد که معمولاً خریداران بیشتر از آن استقبال می‌کنند. یک کفش کتانی برند زارا از 200 تا 800 درهم قیمت دارد. در برند اچ اند ام قیمت یک کفش ورزشی زنانه از 100 درهم آغاز می‌شود و تا 300 درهم ادامه دارد. این محصول در فروشگاه‌های نایک دبی بازه قیمتی معادل 350 تا 1800 درهم دارد. قیمت کفش ورزشی زنانه در برندهای متفرقه از 70 درهم آغاز می‌شود.

lastsecond.ir- clothes price in dubai 4.jpg
فروشگاه اچ اند ام دبی

قیمت لباس مردانه در دبی

مانند اجناس زنانه در مراکز خرید دبی، لباس‌های مردانه نیز تنوع بسیار بالایی دارند. در اکثر شعب فروشگاه‌های بین‌المللی مانند زارا، اچ اند ام و نایک، بخشی برای فروش کالاهای مردانه در نظر گرفته شده است تا مردان هم بتوانند مثل زنان از خرید لذت ببرند. قیمت لباس مردانه در دبی نسبت به باقی مقاصد خرید، در اطراف کشورمان ایران (مانند ترکیه)، گران‌تر است. باید در نظر گرفت که دبی یک شهر لوکس به شمار می‌آید و مطمئناً خرید در این شهر لوکس، ارزان تمام نمی‌شود. در ادامه، قیمت لباس مردانه را بررسی می‌کنیم. 

قیمت تی‌شرت مردانه در دبی 

طرح و کیفیت این محصول بسیار متنوع است؛ بنابراین نمی‌توان عدد مشخصی برای قیمت تی‌شرت در دبی در نظر گرفت؛ اما با بررسی آن در برندهای خاص مانند زارا و اچ اند ام می‌توان تا حدودی به بازه قیمت این کالا پی برد. قیمت یک تی‌شرت مردانه در برند زارا از 100 درهم شروع می‌شود و تا 1000 درهم ادامه دارد. این محصول در فروشگاه‌های اچ اند ام قیمتی حدود 100 تا 500 درهم دارد. قیمت تی‌شرت در دبی با برند متفرقه از 50 درهم آغاز می‌شود. 

قیمت پیراهن مردانه در دبی

اگر قصد دارید یک پیراهن مردانه را از برندهای معتبر و بین‌المللی بخرید، باید هزینه بیشتری بپردازید. در مقابل، کیفیت این کالاها بسیار بیشتر از اجناسی است که از بازارهای ارزان‌تر با اجناس چینی خریداری شده است. یک پیراهن مردانه در فروشگاه‌های اچ اند ام قیمتی حدود 70 تا 300 درهم و در فروشگاه‌های زارا، قیمتی معادل 200 تا 1000 درهم دارد. اگر در بازارهای ارزان‌تر در جست‌وجوی پیراهن مردانه باشید، با حداقل 50 درهم می‌توانید کالاهای مقرون‌به‌صرفه‌تری را بیابید.

lastsecond.ir- clothes price in dubai 5.jpg
پوشاک در بازارهای دبی

قیمت شلوار جین مردانه 

این کالای پرطرف‌دار را می‌توان در اکثر برندهای موجود در مراکز خرید دبی یافت. خرید یک شلوار جین مردانه از برند زارا هزینه‌ای حدود 200 تا 500 درهم دارد. در برند اچ اند ام این محصول با قیمتی حدود 100 تا 300 درهم به فروش می‌رسد. همچنین در بازارهایی که اجناس ارزان‌تری دارند، قیمت شلوار جین مردانه از 50 درهم آغاز می‌شود.

قیمت هودی و سوئی‌شرت مردانه در دبی 

این محصول که در شهر دبی مصرف چندانی ندارد، در فروشگاه‌های موجود در این شهر به فروش می‌رسد. برای خرید یک سوئی‌شرت یا هودی مردانه از برند زارا هزینه‌ای حدود 100 تا 1100 درهم و برای خرید این کالا از برند اچ اند ام، حدود 100 تا 300 درهم باید بپردازید. برندهای متفرقه انواع هودی و سوئی‌شرت را از قیمتی در حدود 50 درهم به بالا به فروش می‌رسانند.

قیمت کفش مردانه در دبی

کفش مردانه تنوع بسیاری دارد؛ از کفش‌های چرم تا کفش‌های ورزشی و روزمره، هرکدام قیمت متفاوتی دارند. برای خرید این کالا از برند زارا باید هزینه‌ای حدود 200 تا 900 درهم بپردازید. در مقابل کفش ورزشی مردانه در برند اچ اند ام، قیمت پایین‌تری دارد و بازه قیمتی آن حدود 170 تا 300 درهم است. در فروشگاه‌های نایک این کالا با بازه قیمتی معادل 300 تا 1550 درهم به فروش می‌رسد که در لیست قیمت پوشاک در دبی یکی از گران‌ترین کالاها به شمار می‌آید. اگر برند کالای خریداری‌شده برای شما اهمیت چندانی ندارد، یک کفش معمولی با کیفیت مناسب را می‌توان با حداقل قیمت 70 درهم در بازارهای متفرقه یافت.

قیمت کیف مردانه در دبی

کیف مردانه شامل کیف پول با ابعاد کوچک تا کیف‌های ورزشی و بزرگ است. در برند زارا قیمت یک کیف مردانه از 100 درهم تا 1100 درهم است. همچنین قیمت کیف‌های ورزشی مردانه برند نایک از 70 درهم آغاز می‌شود و تا 550 درهم ادامه می‌یابد. اگر تمایل دارید این محصول را با قیمت ارزان‌تری از یک برند متفرقه یا چینی تهیه کنید، باید حداقل 30 درهم برای انواع ساده آن بپردازید.

lastsecond.ir- clothes price in dubai 7.jpg
فروشگاه نایک در دبی

چگونه تور دبی را با بهترین قیمت بخریم؟

سفر با تور دبی بهترین و ساده‌ترین راه دسترسی به این شهر دیدنی است. هنگامی‌ که همراه تور به دبی سفر می‌کنید، خیالتان بابت پرواز، ویزا، ترانسفر، هتل محل اقامت، بیمه و دیگر موارد راحت خواهد بود؛ زیرا پکیج ارائه‌شده به شما شامل تمام این خدمات است. با توجه به آب‌و‌هوای مناسب دبی در فصل پاییز و رونق گرفتن سفر به این شهر، رزرو تور دبی آبان با بهترین قیمت، از طریق سایت لست‌سکند به‌سادگی امکان‌پذیر است.

برای بررسی پکیج‌های موجود می‌توانید با ورود به قسمت تورهای دبی، با استفاده از فیلترهای گوناگون و بررسی نظرات مسافران، تور مناسب شرایطتان را بیابید. همچنین اگر نمی‌خواهید هزینه تورتان را یکجا بپردازید، رزرو تور اقساطی دبی بهترین گزینه برای شماست.

سخن آخر

اکنون با بررسی قیمت لباس در دبی به این نتیجه رسیدیم که خرید در این شهر چندان مقرون‌به‌صرفه به نظر نمی‌رسد. البته ازآنجایی‌که دبی یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین شهرهای اطراف ایران محسوب می‌شود، منطقی نیست که خرید در آن به‌صرفه باشد. بااین‌حال، به‌دلیل حضور مراکز خرید متعدد و وجود برندهای معتبر جهانی در این مراکز خرید که اکنون از جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شوند، خرید جزئی جدایی‌ناپذیر در سفر به دبی است.

اگر بودجه سفرتان محدود نیست و قصد خریدی باکیفیت دارید، دبی یک مقصد مناسب برای شماست. اما اگر قصد خرید کالاهای ارزان را دارید، باید زمان بیشتری را به جست‌وجو در بازارهای دبی اختصاص دهید و در صورت امکان در زمان فستیوال‌ها و حراجی‌ها به این شهر سفر کنید. همچنین به دلیل متغیر بودن ارزش ریال نسبت به درهم و گران بودن قیمت لباس در دبی نسبت به ایران، خرید برای مسافران ایرانی کمی دشوارتر خواهد بود. 

غزاله مظلوم پرست
غزاله مظلوم پرست

وقتی یک رشته تحصیلی نامرتبط با شغل، ذوق دانستن، عشق به نوشتن و علاقه به گردشگری درون من به هم رسید، تبدیل به ترکیب عجیبی با عنوان «زیست‌شناس نویسنده در حوزه گردشگری» شدم! وقتی که می‌نویسم، روحم همراه نوشته‌هایم سفر می‌کند. آنچه من را دست به قلم می‌کند، عشق به سفر است. اکنون با هر نوشته، نقطه جدیدی از جهان را کنکاش می‌کنم که شاید هیچگاه موفق‌ به دیدنش نشوم!