لست سکند در Instagram

5
از 1 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
26 شهریور 1392 00:00
0

بسیاری از شما دوستان با شبکه اجتماعی اینستاگرام (Instagram) آشنا هستید و با آن کار کرده اید و اپلیکیشن آنرا بر روی موبایلها و تبلتهای خود دارید.

وب سایت دوربین شاپ در باره این برنامه مینویسد :

"اینستاگرام یک اپلیکیشن (برنامه) و سرویس تحت وب است که انتشار آن به حدود دو سال پیش برمی‌گردد. این سرویس یک سرویس مرتبط با عکاسی توسط آیفون و آیپد و غیره است که به سرعت در طی این دو سال محبوب شد و امروز به عنوان یک سرویس مخصوص فیس‌بوک شناخته می‌شود. اما کاربرد این برنامه چیست؟ این برنامه که پیش از این نسخه مخصوص iOS (تجهیزات اپل مانند آیفون) داشت و امروزه نسخه مخصوص آندروید آن نیز منتشر شده است، می‌تواند افکت‌های تصویری جالبی را روی عکس‌ها ایجاد کند.با این برنامه می‌توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید، همچنین می‌توانید هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید. همه این کارها روی تلفن همراه شما اتفاق می‌افتد و همچنین به طور طبیعی می‌توان آنها را روی Twitter و Facebook و غیره نیز منتشر کنید. "


ادامه مطلب...

تا اینجای کار را بسیاری از شما دوستان میدانید و حتما برای شما این سئوال پیش آمده است ارتباط ما با اینستاگرام در چیست؟ با توجه به اینکه بسیاری از شما دوستان مناطق دیدنی ایران و جهان را دیده اید و گشته اید و اطلاعات و مخصوصا عکسهای بسیار خوبی از این مکانها جمع آوری کرده اید اما هیچ گاه بستری مناسب برای انتشار این عکسها وجود نداشته است، بنابراین تصمیم گرفتیم تا ما رابط شما با دنیای مجازی باشیم و کمک کنیم تا عکسهای ارزشمند و دوست داشتنی شما را به تمامی ایرانیان و جهانیان به اشتراک بگذاریم.


همچنین عکسهای بسیار زیبایی از مناطق مختلف ایران و جهان در بانک اطلاعات ما موجود است که با خاطر فاصله داشتن با استاندارد پست ها و مطالب ما (حداقل 20 عکس با کیفیت برای هر پست) امکان بازنشر آنها در سایت وجود ندارد اما در این برنامه حتما این عکسهای جسته و گریخته را منتشر خواهیم نمود.

تمامی شما عزیزان میتوانید عکسهایی که از مناطق مختلف گرفته اید و خودتان از آنها لذت بردید را از طریق حساب کاربری ما در اینستاگرام با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید . البته در وحله اول باید یاری رسانید تا صفحه ما در اینستاگرام معروف و همه گیر و جهانی شود. مسلما بدون کمک شما عزیزان این امر مقدور نیست و برای شناساندن زیبایی هایی ایران و جهان به یکدیگر و مخصوصا معرفی ایران زیبایمان به جهانیان نیازمند پشتیبانی همه جانبه شما عزیزان هستیم.

اگر با این برنامه آشنا نیستید با مراجعه به مقاله تحت عنوان "آموزش کار با اینستاگرام" میتوانید نحوه نصب و ساخت اکانت و کارکرد با آنرا فرا گیرید.


نحوه ارسال عکسها : کافیست عکسهای خود را به همراه توضیح و نام خود به آدرس ایمیل LastSecondTours {at} Gmail . Com ارسال کنید تا عکسها با نام و توضیحات شما در این صفحه منتشر شوند. دقت کنید که عکسهای خود را بدون Watermark ارسال کنید.همچنین میتوانید فیلتر دلخواه و انتخابی خود را به ما معرفی کنید تا در هنگام وارد نمودن در برنامه فیلتر فوق روی عکس ارسالی شما اعمال شود.


عکسهای برتر (که مورد توجه بیشتر کاربران قرار بگیرند) طی مطلبی جداگانه در سایت منتشر خواهند شد و برای تمامی اعضا ارسال خواهند شد. اولین نفری باشید که عکسهای خود را ارسال میکنید. از شما خواهشمندیم عکسهای شخصی خود را ارسال نکنید چرا که از بازنشر آنها در برنمه معذوریم. همچنین عکسهای خود را با کیفیت و وضوح بالا ارسال نمایید.


جهت ورود به صفحه لست سکند در اینستاگرام اینجا کلیک کنید

لست سکند در اینستاگرام

لست سکند در اینستاگرام

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.