سنگاپور، توکیو و سیدنی گران‌ترین هتل‌های آسیا واقیانوسیه را دارند

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
سنگاپور، توکیو و سیدنی گران‌ترین هتل‌های آسیا واقیانوسیه را دارند
01 آبان 1389 00:00
0

طبق آخرین بررسی‌های انجام شده از سوی یک موسسه معبتر تحقیقاتی، سنگاپور، توکیو و سیدنی گران‌قیمت‌ترین هتل‌های آسیا و اقیانوسیه ر ادارند. طبق همین بررسی ها قیمت کرایه هتل دراین شهر در سال جاری نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ میترااسدنیا ـ میانگین قیمت کرایه اتاق در هتل‌های سنگاپور طبق بررسی‌های انجام شده از سوی موسسه تحقیقات هتلداری آن‌لاین با شبی 230 دلار آمریکا گران قیمت‌ترین هتل‌ها در سرتاسر آسیا و اقیانوسیه اعلام شده است.

به گزارش رویترز این بررسی‌ها حاکی از آن است که قیمت هتل‌ها در سال جاری میلادی در این کشور نسبت به سال قبل در همین دوره 22 درصد افزایش یافته است.

طبق همین گزارش‌ها توکیو با قیمت 156.80 دلار امریکا برای هر شب کرایه اتاق دومین شهر گران در منطقه آسیا و اقیانوسیه در صنعت هتلداری است اما قیمت ها درتوکیو طی سال 2010 نسبت به سال قبل به میزان 6 درصد کاهش یافته است.

این گزارش همچنین افزوده است که سیدنی در استرالیا با 148.50 دلار کرایه اتاق هتل در هر شب سومین شهر گران دراین منطقه است. طبق همین بررسی ها قیمت کرایه هتل دراین شهر در سال جاری نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.

«یوهان اسوانستروم» مدیر کل موسسه هتلز دات کام که این تحقیقات را انجام داده در همین زمینه گفت: «به طور قطع قیمت‌ها در آسیا و اقیانوسیه رو به رشد است زیرا زمانی که شما قادر به پرداخت پول بیشتری هستید سفر جذابیت بیشتری می‌یابد و این افزایش میل به سفر در افزایش قیمت هتل‌ها در آینده نزدیک بازتاب می‌یابد.» وی تاکید کرد که بیشتر آسیایی‌ها در خود منطقه آسیا سفر می‌کنند و چین به وضوح می‌رود که به یکی از مهم‌ترین انگیزه‌ها و موتور محرک برای رشد قیمت هتل‌ها در سرتاسر آسیا مبدل شود.

وی با اشاره به نتایج بررسی‌هایی که اخیرا از سوی آکادمی توریسم چین انجام شد اعلام کرد که تنها در سال 2010 بیش از 54 میلیون توریست چینی از مرزهای این کشور به قصد سفر به کشورهای دیگر خارج می‌شوند.

طبق بررسی‌های انجام شده از سوی سازمان توریسم جهانی وابسته به سازمان ملل متحد این تعداد توریست چینی تا سال 2020 به بیش از 100 میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.