جمع آوری امضا برای نجات جان فک های خزر

5
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
16 دی 1394 06:00
0


جهت توقف شکار قانونی فک های خزری در شمال دریای کاسپین، نیازمند همیاری و کمک همه شما عزیزان هستیم. "مرکز درمانی تحقیقاتی فک خزری"

در درخواست این مرکز درمانی تحقیقاتی آمده است:

با توجه به اینکه در ژانویه 2016 اجلاس COP6 با حضور نمایندگان سازمان ملل و پنج کشور حاشیه دریای خزر جهت اعمال قوانین و پروتوکل های حفاظتی در راستای حفظ اکوسیستم دریای خزر برگزار می شود، و گروه حفاظت فک خزری نیز در اجلاس مذکور شرکت خواهد داشت.

بر مبنای گفت و گوهای صورت گرفته با نمایندگان UNEP در صورت ثبت رکورد 100000 امضا الکترونیکی توسط علاقمندان و دوستداران محیط زیست و حیات وحش، با هدف توقف شکار فک خزری و حفاظت از این گونه ارزشمند و در معرض خطر انقراض، خواسته مذکور جنبه قانونی پیدا کرده و دولت های حاشیه دریای خزر موظف به اعمال قوانین جدید خواهند بود.

متن درخواست به دو زبان روسی و انگلیسی درسایت قرار گرفته است:


لینک سایتkaspika.

امید است با کمک شما عزیزان از فرصت به وجود آمده در جهت حفظ و بقای تنها پستاندار دریای خزر کمال استفاده را بنماییم. لینک مستقیم به جمع آوری امضا

لینک مستقیم به جمع آوری امضا

با تشکر از همه شما عزیزان

مرکز درمانی و تحقیقاتی فک خزری لنی هارت

انجمن نجات دهندگان حیات وحش خزر


منبع: دنیای سفر

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.